Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de ble bra?!Vært i Fredrikstad i dag og sett på bildene vi tok på nyfødt fotograferingså mye fint, vanskelig å bestemme seg, så jeg klarte å bruke 3000kr :-o
Hvor reiser dere?Har bestilt sommerferie i dag også, så nå begynner ting å komme i orden.
Ja, ble veldig fine bilderJa, de ble bra?!3000 er vel ikke så gæli - det koster gjerne litt å gå til fotograf.
Hvor reiser dere?![]()
Å, Bornholm er så fint! Der har jeg vært mange ganger som barn. Har lyst til å dra dit en sommer jeg også, vil bare vente til babyen har blitt litt størrePalma i september, 1 uke.
Blir Hvaler og Bornholm i sommer.
...vurdere å ta pappaperm reise i januar, men kommer helt ann på om jeg har fått jobb eller ikke.
Vi får møtes for en softis når du er på Hvaler!Palma i september, 1 uke.
Blir Hvaler og Bornholm i sommer.
...vurdere å ta pappaperm reise i januar, men kommer helt ann på om jeg har fått jobb eller ikke.
Hvorfor gruer du deg? Kjedelig med migrene igjen da8 ukers kontroll på mor, gruer meg!
Ligger med migrene i dag, så må nok holde senga sammen med frøkna. Skulle bare ønske sambo kom hjem i dag :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Var den vi så på babykino igårIdag skal jeg på babykino! The Other Woman - chickflick med veslaFår vel trille ned til byn, med mindre det styrtregner. Og så skal jeg en tur innom Mekka (Newbieavdelingen), og bruke opp et gavekort. Har sett meg ut en kjempesøt "buksedrakt", så håper de har den i Stellas størrelse!
Vi får møtes for en softis når du er på Hvaler!Har dere hytte der?
Jeg har også lyst til å dra en plass neste vinter når mannen har perm. Har litt ferie med over til neste år, så må jo bruke den. Men blir nok bare èn eller to uker et eller annet sted i såfall. Har litt reisefeber om dagen, men det blir nok Danmark denne sommeren også..
Hvorfor gruer du deg? Kjedelig med migrene igjen da![]()