Hva skal dere i dag?

Idag skal jeg på etterkontroll for meg selv, og så på babykino. Passer veldig bra i det regnværet her!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen planer i dag, selv om jeg har litt lyst til å komme meg ut av huset. Men er så kjipt vær! I morra er det min tur til å prøve babykino igjen! :)

Vi skal til osteopaten igjen i dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hatt en rolig morgen alene med gullet etter at vi leverte storbror i bhg, deilig! Her er det kaos om dagen siden vi løpet av de siste 14 dagene har kjøpt nytt hus, sambo har brekt beinet og operert, jeg klargjør hus for salg og har begynt å pakke. Pluss en baby på 5uker. Jeg er utslitt! Snart kommer svigers og skal hjelpe meg å tømme kjelleren og sambo kommer hjem fra sjukehuset. Gud så godt det skal bli å få solgt huset og kan slappe av og bare kose med baby igjen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært i Fredrikstad i dag og sett på bildene vi tok på nyfødt fotografering :-) så mye fint, vanskelig å bestemme seg, så jeg klarte å bruke 3000kr :-o

Vi har vært hos tannlegen med storesøster i dag og etter det fikk jeg vokset øyenbrynene. Nå skal vi hente eldstemann og en kompis i bhg før det blir middag og styremøte i kveld. Håper lillemor holder seg rolig på møtet. Får fylle henne opp med melk og håpe hun sover litt :)

Jeg har har barselgruppe her i dag, kom kl 12 og gikk kl 15.15!
Frøkna sovnet aldri, så måtte gå en tur med henne, nå sover hun da.

Har bestilt sommerferie i dag også, så nå begynner ting å komme i orden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært i Fredrikstad i dag og sett på bildene vi tok på nyfødt fotografering :-) så mye fint, vanskelig å bestemme seg, så jeg klarte å bruke 3000kr :-o
Ja, de ble bra?! :) 3000 er vel ikke så gæli - det koster gjerne litt å gå til fotograf.

Ja, de ble bra?! :) 3000 er vel ikke så gæli - det koster gjerne litt å gå til fotograf.
Ja, ble veldig fine bilder :-) bestilte album med 24 bilder og 4 forstørrelser ved siden av. Så igrunn ikke så gæli pris :-) gleder meg til å få bildene

Palma i september, 1 uke.

Blir Hvaler og Bornholm i sommer.

...vurdere å ta pappaperm reise i januar, men kommer helt ann på om jeg har fått jobb eller ikke.
Å, Bornholm er så fint! Der har jeg vært mange ganger som barn. Har lyst til å dra dit en sommer jeg også, vil bare vente til babyen har blitt litt større:)

8 ukers kontroll på mor, gruer meg!

Ligger med migrene i dag, så må nok holde senga sammen med frøkna. Skulle bare ønske sambo kom hjem i dag :/

Palma i september, 1 uke.

Blir Hvaler og Bornholm i sommer.

...vurdere å ta pappaperm reise i januar, men kommer helt ann på om jeg har fått jobb eller ikke.
Vi får møtes for en softis når du er på Hvaler! ;) Har dere hytte der?
Jeg har også lyst til å dra en plass neste vinter når mannen har perm. Har litt ferie med over til neste år, så må jo bruke den. Men blir nok bare èn eller to uker et eller annet sted i såfall. Har litt reisefeber om dagen, men det blir nok Danmark denne sommeren også..

Idag skal jeg på babykino! The Other Woman - chickflick med vesla :) Får vel trille ned til byn, med mindre det styrtregner. Og så skal jeg en tur innom Mekka (Newbieavdelingen), og bruke opp et gavekort. Har sett meg ut en kjempesøt "buksedrakt", så håper de har den i Stellas størrelse!

8 ukers kontroll på mor, gruer meg!

Ligger med migrene i dag, så må nok holde senga sammen med frøkna. Skulle bare ønske sambo kom hjem i dag :/

Hvorfor gruer du deg? Kjedelig med migrene igjen da:(

Idag skal jeg på babykino! The Other Woman - chickflick med vesla :) Får vel trille ned til byn, med mindre det styrtregner. Og så skal jeg en tur innom Mekka (Newbieavdelingen), og bruke opp et gavekort. Har sett meg ut en kjempesøt "buksedrakt", så håper de har den i Stellas størrelse!
Var den vi så på babykino igår:) Veldig greit med en enkel komedie når man har med baby. Kompliserte dramaer er liksom ikke like enkelt å følge med på når man må amme under filmen eller babyen gråter litt.

jeg har meldt meg på kurs i babymassasje, første kursdag idag! I tillegg skal egentlig mamma eter planen komme på besøk, men hun ringte meg igår kveld og sa hun var litt dårlig så hun måtte se ann formen.
Håper virkelig hun kan komme, for jeg hadde gleda meg og så jobber sambo seint igjen. Men helsa kommer først!

Vi får møtes for en softis når du er på Hvaler! ;) Har dere hytte der?
Jeg har også lyst til å dra en plass neste vinter når mannen har perm. Har litt ferie med over til neste år, så må jo bruke den. Men blir nok bare èn eller to uker et eller annet sted i såfall. Har litt reisefeber om dagen, men det blir nok Danmark denne sommeren også..

Ja, har hytte der. Skal en uke i juli, gleder meg!

Back
Topp