Hva skal dere i dag?

Håper ho kan ta den ene lange luren ho pleier i dag i alle fall, så jeg får litt tid med storebror også. Han var så skuffa i går, for han ville ha meg med på alt de gjorde, men "Beklager lille venn, Stella spiser igjen skjønner du!" Vondt i mammahjertet når jeg ser han blir lei seg :(

Ho har sovet i natt da i det minste. Først seks timer, så to og en halv time og nå sovner ho straks igjen hører jeg :) Godt det økedøgnet ikke fortsatte utover natta også..

Ja, jeg er livredd for brystbetennelse! Får frysninger bare av ordet! Det trakk litt på verandaen i går, så jeg tok ikke sjansen. Jeg er veldig uheldig når det kommer til sånne ting, så det er av erfaring, ikke hysteri, at jeg er så forsiktig ;)

Fra ei som har hatt brystbetennelse 3 ganger hadde jeg villa gjort alt for å unngå det.. Så hold puppene inne damer. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er nok litt uforsiktig av meg, men jeg tar sjangsen! Mulig jeg kommer til å angre etterpå men...

Idag skal vi hjem fra hytta, det blir bra:)
Har vært greit å være her da, hvertfall når det ikke er så mange dager. Men blir deilig å ha en dag hjemme med bare meg og sambo (og babyen så klart).
Vi har jo vært med andre mennesker hele påsken!
Og så gleder jeg meg til å teste den nye overmadrassen som vi kjøpte på Ikea på onsdag:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag skal vi på barselgruppe, gleder meg!
Håper det er noen som vil forstå norsk, hehe.

Nydelig vær i dag, så skal trille en tur. Skal også prøve å få til en treningsøkt.

I dag har jeg og mini første dagen hjemme alene, litt skummelt men også litt godt. Vant til å være alene på dagtid, så å ha hatt sambo hjemme i to uker pluss påsken har vært en prøvelse til tider ;) Så i dag skal knallblå himmel nytes ute på verandaen og hagen få litt stell før det skal plantes :) Deilig med sommerfølelse!

Klarte å gå ut uten å putte i ammeinnlegg, snakk om ammetåke! Kult med melkeflekker på t-skjorta...

Hjemme igjen fra legen.. Jeg hadde et lite ammetrollsammenbrudd og fikk snakket ut om det hele og hvor stresset jeg har vært. Fikk tabletter for å stoppe produksjonen, pumpingen tar helt gnisten fra meg og ødelegger mye for forholdet til storesøster. Føles veldig trist, men er en lettelse også. Så nå må jeg finne ut hvordan man er flaskemamma på heltid :confused:

I dag hadde jeg store planer, men alt av planer har gått rett i dass. Dagen begynte med at jeg kranglet med dattera, fikk omsider kjørt ho i bhg. Skulle gjort så mye hjemme, men lillebror har vært sur. Så når jeg endelig fikk litt tid for meg selv og skulle begynne med husarbeidet, ble jeg bare trist og lei. Tror det er mangel på søvn og savn etter min bestevenninne som aldri fikk møte lillebror som gjør det. Så da har jeg rett og slett bare inntatt sofaen og sitter her og syns synd på meg selv...

Lille snuppa sover i vogna på terassen, mens jeg rydder etter dåpen og påskegjester. Snart til oppfølgingstime hos kiropraktoren. 21,5 grader i dag også <3 herlig tid å ha permisjon på

Hjemme igjen fra legen.. Jeg hadde et lite ammetrollsammenbrudd og fikk snakket ut om det hele og hvor stresset jeg har vært. Fikk tabletter for å stoppe produksjonen, pumpingen tar helt gnisten fra meg og ødelegger mye for forholdet til storesøster. Føles veldig trist, men er en lettelse også. Så nå må jeg finne ut hvordan man er flaskemamma på heltid :confused:
Det kommer til å gå helt fint! Virker som om det er til det beste for hele familien, du får se på det på den måten :)

Jeg og frøkna har gått til byen i dag :) Måtte kjøpe nye klær til storebror - virker som han har vokst ut av alle klærne sine over påska! Så nå har han ny garderobe og er klar for våren :) Og så fikk jeg kjøpt meg nye sko! Converse, 70% avslag, 210 kr, jeg digger det! ;)

Første dagen helt alene med begge kidsa her i dag også - det gikk overraskende greit! Satser på at det går like knirkefritt hver dag. I morra tenkte jeg vi skulle trille til bhg, med søskenbrettet hvis storebror går med på det ;)

Jeg og frøkna har gått til byen i dag :) Måtte kjøpe nye klær til storebror - virker som han har vokst ut av alle klærne sine over påska! Så nå har han ny garderobe og er klar for våren :) Og så fikk jeg kjøpt meg nye sko! Converse, 70% avslag, 210 kr, jeg digger det! ;)

Første dagen helt alene med begge kidsa her i dag også - det gikk overraskende greit! Satser på at det går like knirkefritt hver dag. I morra tenkte jeg vi skulle trille til bhg, med søskenbrettet hvis storebror går med på det ;)
Kunne ønske jeg hadde grunn til å kjøpe klær til babyen, men vi har en og en halv kasse med klær i 62, så det blir nok ikke babyshopping på en stund! Alt er arv og gaver, jeg har ikke kjøpt noen ting. Luksusproblem, jeg vet det, men det er så gøy å shoppe!

Kunne ønske jeg hadde grunn til å kjøpe klær til babyen, men vi har en og en halv kasse med klær i 62, så det blir nok ikke babyshopping på en stund! Alt er arv og gaver, jeg har ikke kjøpt noen ting. Luksusproblem, jeg vet det, men det er så gøy å shoppe!
Jaa, jeg fant masse fint til vesla også - men vi trenger heller ingenting før nærmere sommeren, og jeg vil gjerne se an hvilken størrelse ho bruker da først! Og jeg synes også at shopping er gøy, så fint at jeg har storebror som trenger klær ;) Gidder ikke kjøpe noe nytt tøy til meg selv enda, må nærmere startvekt først.

Idag er det først babykino og så seksukerskontroll etterpå:)

Har vært på første barseltreff, virket som okei damer det, blir kjekt å treffe noen andre etterhvert, begynner å bli litt kjedelig noen dager.. Var på 6ukerskontroll hos legen og idag, snuppa var frisk og fin. Fikk snakket litt med jordmoren jeg fikk ammehjelp av, så nå begynner jeg å venne meg til tanken om å ikke amme lengre..

Vært å trillet lang tur, nesten en mil. Fikk kjøpt noen 250 ml flasker fra Medela og solkrem. Skal snart i gang med litt styrke øvelser fra webtrening :)

Får snart besøk av HS, tror dette er siste gang på en stund (håper det for hun kommer så latterlig tidlig, kl.0800).

Hvis jeg orker i dag skal jeg bort på sykehuset å ta blodprøver. Så skal jeg prøve å få trent.

Jeg og frøkna er alene hjemme for første gang. Sambo er på reise og gruet seg fælt til å være borte fra henne.

Back
Topp