Hva skal dere i dag?

I dag skal storesøster på overnatting til farmor og farfar. Så da skal jeg, gubben og lillebror handle inn til storesøsters bursdag som er til onsdag :-)

Jeg skal væte alenemor i dag.
Skulle egentlig få besøk av ei venninne, men ikke hørt noe så tviler på det blir noe...

Prøver å få frøkna til å sove på balkongen, ikke suksess foreløpig..

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag har jeg vært på barseltreff med påfølgende trilletur og kafébesøk. Var deilig å sitte ute i sola:)
Sambo er på middag med jobben og kommer ikke hjem før på natta. Jeg synes det er litt stressende å skulle være alene hele kvelden, selv om det ikke er noen grunn til det. Babyen er jo veldig grei og sover for det meste:)
Skal prøve å få pakka litt også, vi skal endelig til Oslo imorgen:)

Idag har vi lovt storebror at vi skal ta bussen til byn :) Og så skal han til frisøren - det har funka dårlig hver gang vi har prøvd, så krysser fingra og håper på suksess i dag! Og så skal vi på Panduro og kjøpe litt diverse ting så vi får lagd litt påskepynt i morra :) Ooog får besøk av ei venninne og hennes mann som vi ser alt for sjeldent siden de bor på andre siden av landet. Gleder meg :)

Vi er på fjellet :) skal på bamserenn med barna og ellers bare kose oss :)

Gå tur i det nydelig været, kjøpe is! Nyte at Sambo har fri, hurra.

Vi skal ta påskevasken i huset, også får vi besøk av noen venner med en gutt som er like gammel som storesøster, så hun gleder seg veldig :) det øøøspøøøsregner her, så det blir nok innedag ellers tror jeg!

Vi er i Oslo! Så deilig å komme hjem til byen min:) Har vært noen timer hos pappa, fikk lammelår til middag. Og nå er vi hos mamma siden pappa skal reise bort i morgen tidlig. Imorgen skal vi sove lenge og slappe av:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal slappe av etter to dager på sykehus med snuppa. Guttene kommer ikke hjem fra Osloturen før i ettermiddag og mannen fikser småting i og rundt huset. Nå har snuppa sovnet og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Litt rastløs på en måte etter veldig kjedelige dager på sykehus og samtidig sliten etter det.

Idag har vi vært på laaang tur til Frognerparken og tilbake igjen. Deilig å slappe av på sofaen, kjenner det i beina ja!

Vært i Sverige og handla inn til påske. Dro tidlig så vi var der da det åpna heldigvis, for herregud så mye folk som dukka opp etterhvert! Og så har vi prøvd å lage litt påskepynt, men tålmodigheta til Oliver holdt ikke så lenge ;) Nå skal jeg lage middag!

Vært i Sverige og handla inn til påske. Dro tidlig så vi var der da det åpna heldigvis, for herregud så mye folk som dukka opp etterhvert! Og så har vi prøvd å lage litt påskepynt, men tålmodigheta til Oliver holdt ikke så lenge ;) Nå skal jeg lage middag!
Handla i Sverige på fredag kveld, hjelpes meg sier jeg bare ;-)

Gått lang tur i dag, kjøpt kaffe og bare kosa oss!

Sukk, tenkte jeg skulle snike til meg litt ekstra søvn på morran, for Stella pleier å sove til ca ni. Så jeg sniker ho over i senga vår og legger meg til rette for å amme; vel vitende om at da kommer vi til å sovne igjen begge to. Men da synes ho det var greit å bæsje ned hele seg og senga. Så da ble det kaos i stedet! Nå har jeg satt på en vaskemaskin, skifta på senga, gitt Stella en vask, nytt tøy og mat. Så hun ligger på brystet mitt og sover mens jeg ser på Det lille spøkelset Laban med storebror. Jaja, sove kan jeg gjøre en annen gang :)

Sukk, tenkte jeg skulle snike til meg litt ekstra søvn på morran, for Stella pleier å sove til ca ni. Så jeg sniker ho over i senga vår og legger meg til rette for å amme; vel vitende om at da kommer vi til å sovne igjen begge to. Men da synes ho det var greit å bæsje ned hele seg og senga. Så da ble det kaos i stedet! Nå har jeg satt på en vaskemaskin, skifta på senga, gitt Stella en vask, nytt tøy og mat. Så hun ligger på brystet mitt og sover mens jeg ser på Det lille spøkelset Laban med storebror. Jaja, sove kan jeg gjøre en annen gang :)
Hehe, høres kjent ut det der.. Tenkte å sove lenge i dag, men storesøster snek seg opp i vår seng 05.45 og la de iskalde føttene sine på ryggen min. Gubben sto opp og kjørte ho i barnehagen klokka 7, det betyr at han tok bilen. Og i bilen så står vogna, som igjen betyr at jeg og lillebror må holde oss hjemme i dag.. Blææ, jeg som tenke å trille tur i det fine været :-/

Idag skal vi trille til Åpent Bakeri og spise bolle, nam nam! Og så skal vi besøke jobben min:) Blir så koselig å se barna igjen! (jobbet i barnehage). Håper på at ikke altfor mange av dem har ferie. Og senere ikveld skal jeg besøke bestevenninna mi. Blir stas og se henne og vise fram babyen. I tillegg gifta hun seg den dagen jeg fødte!

Skal pakke litt til vi skal dra.

Vi får gjester på middag i kveld, skal bla lage tiramisu til dessert. Beste jeg vet!

Regner her i dag, så tviler på det blir noe tur ut. Burde kjøpt klær til frøkna, men synes det er vanskelig å finne noe her.
Ja, det er et barneklærs mekka, men kan ikke bruke 200kr på en bukse hver gang hu trenger noe nytt.

Savner Lindex og Kappahl.

Fullt program idag å! Først skal vi på kurs bi nyfødtbæring, så møte noen venninner, så på IKEA og så kjører vi hjem til Lillehammer:) Skulle egentlig ikke ha så mye planer da vi dro til Oslo, men ting dukker opp gitt!

Påskeverksted med meg selv igjen! Guttungen synes ikke det er noe særlig å sitte stille og lime og male gitt. Så da tok pappan han med seg ut på tur i stedet :) Strålende solskinn her i dag, men det blåser som tusan! Håper det løyer litt så jeg får gått en tur.

Vedlegg

• 1397552371872.jpg
    1397552371872.jpg
    58,9 KB · Visninger: 20
Back
Topp