Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handla i Sverige på fredag kveld, hjelpes meg sier jeg bare ;-)Vært i Sverige og handla inn til påske. Dro tidlig så vi var der da det åpna heldigvis, for herregud så mye folk som dukka opp etterhvert! Og så har vi prøvd å lage litt påskepynt, men tålmodigheta til Oliver holdt ikke så lengeNå skal jeg lage middag!
Ville tilstander! Men sånn er det jo før påske og jul..Handla i Sverige på fredag kveld, hjelpes meg sier jeg bare ;-)
Hehe, høres kjent ut det der.. Tenkte å sove lenge i dag, men storesøster snek seg opp i vår seng 05.45 og la de iskalde føttene sine på ryggen min. Gubben sto opp og kjørte ho i barnehagen klokka 7, det betyr at han tok bilen. Og i bilen så står vogna, som igjen betyr at jeg og lillebror må holde oss hjemme i dag.. Blææ, jeg som tenke å trille tur i det fine været :-/Sukk, tenkte jeg skulle snike til meg litt ekstra søvn på morran, for Stella pleier å sove til ca ni. Så jeg sniker ho over i senga vår og legger meg til rette for å amme; vel vitende om at da kommer vi til å sovne igjen begge to. Men da synes ho det var greit å bæsje ned hele seg og senga. Så da ble det kaos i stedet! Nå har jeg satt på en vaskemaskin, skifta på senga, gitt Stella en vask, nytt tøy og mat. Så hun ligger på brystet mitt og sover mens jeg ser på Det lille spøkelset Laban med storebror. Jaja, sove kan jeg gjøre en annen gang![]()