Hva skal dere i dag?

Jadda, da var det mannen sin tur til å bli syk! :/ Har Oliver hjemme i dag også, sånn for sikkerhets skyld - men han virker frisk og rask, så jeg håper vi kan lufte oss litt i dag! Jeg begynner å bli isolasjonsskada etter så mange dager inne :(

I dag skal jeg bestille pass til Kasper og meg:) holdt på en stund i går for å få tatt passbilde av han! Ikke så lett å få et bilde der han ser rett frem i kameraet og ingen armer er i veien:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har har besøk av helsesøster i dag. Opp 140g, hun veier nå 3900g. En skikkelig lettvekter altså.

Hun maser om at jeg skal stimulere brystene HELE tiden, så frøkna tissa på HS. Takk! Haha.

Ellers skal vi gå tur, var inne i hele går så blir deilig å komme seg ut.

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag har vi vært på påskefrokost i bhg, kjempekoselig :) :) :)
Og nå tar snuppa en liten lur før vi skal trille ned på helsestasjonen. Tenkte jeg skulle veie henne i dag. Spent på hvor mye hun har gått opp siden sist.

Vi har også vært på påskefrokost i bhg. En snartur innom hjemme før jeg skal til legen med storebror. Sjekk etter ørebetennelse han hadde for et par mnd. siden. Så skal storebror får være med på helsestasjonen og veie lillebror, for det har han spurt om han kan flere ganger.

jeg skal ta en tur innom jobben og vise snuppa for første gang :-) Ellers må det handles da bilen skal på verksted i morgen og reservebilen er mye mindre enn den vi har og da er det godt at storhandling er undagjort...
Deilig at økedagene ser ut til å være over. Nå er det to timer siden sist amming og hun virker ikke sulten enda - mot hver time de siste 2 døgn

Tar gjerne i mot bil tips hvis du finner en :)
Vi har vært på leting lenge men finner liksom ikke en vi vil ha som passer vårt behov :)

Hva slags bil ser dere etter?
Vi må ha en som har plass til 3 barn og ikke ser ut som en buss (altså ikke noe Caravelle) og som ikke er så dyr (ikke noe S-Max). Skal se nærmere på Berlingo Multispace. Fant en del biler som har isofix til 3 barn, men de er litt for høye i pris... Naf har en grei liste hvor de ha sjekket med 3 cybex stoler..

Har vært på 6-ukerskontroll med snuppa, hun legger endelig på seg skikkelig, gått opp 300 gram på halvannen uke, er 4430 gram nå. Fikk skryt for en veldig våken og observant liten frøken, og hun var veldig sterk i nakken allerede, så det var bra. Godt å få snakket litt med helsesøster om hvordan ting går også syns jeg. Ellers er mannen hjemme fra jobb med omgangssyke, så han tasser rundt her og ser litt stusselig ut.. ;)

I dag har jeg og lillemann vært på kafé med ei venninne. Utrolig mange som skal titte oppi vogna altså :-o
Var innom helsestasjonen for veiing, og min 3ukers klump veier nå 4440gram.

I dag har det vært barseltreff på helsestasjonen. Var veldig hyggelig, lille frøken var bare blid og ville ikke sove. Mange søte små på ca 4 uker der. Fikk veid henne og hun har passert 4 kg, så spiser bra.

Hva slags bil ser dere etter?
Vi må ha en som har plass til 3 barn og ikke ser ut som en buss (altså ikke noe Caravelle) og som ikke er så dyr (ikke noe S-Max). Skal se nærmere på Berlingo Multispace. Fant en del biler som har
isofix til 3 barn, men de er litt for høye i pris... Naf har en grei liste hvor de ha sjekket med 3 cybex stoler..

Vi har Citroën grand picasso. Da har vi god plass :) det er tre separate seter med isofix, så ikke noe problem med to bskovervendte bilstoler og en beltestol.

Også er det veldig kjekt med syvseter hvis vi er en ekstra en dag :) et stort pluss for barna er glasstaket. Det er stor stas :)

Har vert på 6 ukers etterkontroll hos fastlegen og til dåpssamtale med presten i kirka. Nå har snuppa lagt seg, så da blir det husarbeid, ukeshandling og kjærestekos med mannen <3 Im

Jeg bynte å male stua, da fant mannen ut han skulle på fotballkamp og lillebror fant ut han var mamma klen. Så nå sitter jeg med junior på armen å ser på de halvferdige veggene :)

jeg nyter stillheten i huset. de to store sover søtt, lille foreløpig også og mannen er på joggetur. Regner med at snuppa snart våkner hvis hun holder ammetida...

begynner å gru meg til blodprøve i morra. På tirsdag var snuppa akkurat på grensen, så hvis ikke verdiene har gått opp så er det fare for innleggelse :-( Krysser fingrene men som en forsvarsmekanisme innstiller jeg meg på innleggelse...

Vi har Citroën grand picasso. Da har vi god plass :) det er tre separate seter med isofix, så ikke noe problem med to bskovervendte bilstoler og en beltestol.

Også er det veldig kjekt med syvseter hvis vi er en ekstra en dag :) et stort pluss for barna er glasstaket. Det er stor stas :)

Vi prøvekjørte den bilen. Var god den, men jeg sliter med den når sola skinner, Jeg blir blendet for mye siden de har trukket frontruta så langt opp nå :-( Ellers topp bil

Idag har jeg ikke gjort noen ting! Var så slapp og sliten, så sov helt til 12. Trodde ikke man kunne sove så lenge med liten baby jeg, men hun sover jo hele tiden så da sover jeg også. Hatt hodepine og ikke følt meg i form, men ibux hjalp faktisk. Deilig å endelig kunne ta det igjen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen har fri, så vi skal ut å shoppe litt, Babybjørn bæresele bl.a Etterpå skal jeg til masasjedama mi å få gnadd opp alle de stive musklene mine! Gleder meg! Selv om ho er ganske kraftig i klypene, så er det veldig godt etterpå <3 Sola skinner igjen, satser på det blir sånn hele påsken!

I dag skal jeg å begge ungene på jobb på kake :) vi har kake hver fredag..

Skal ut av huset!! Wohoo!! Ingen planer bortsett fra å handle, men herregud det skal bli godt å komme seg ut etter denne tullete sykdomsuka!

Back
Topp