Hva skal dere i dag?

Nedtur! Mannen skulle komme hjem tidlig fra jobb i dag, for han skulle til legen. Så her hadde jeg planlagt lunsjsex og greier. Men før han i det hele tatt rekker å komme hjem står mamma på døra "og har kjøpt med noen rundstykker!" Jeg gjentar; nedtur!!

Og nå drar ho faen ikke heller! "Kan jo vente til dere henter Oliver, så kan jeg hilse på ham også!"

Nedtur! Mannen skulle komme hjem tidlig fra jobb i dag, for han skulle til legen. Så her hadde jeg planlagt lunsjsex og greier. Men før han i det hele tatt rekker å komme hjem står mamma på døra "og har kjøpt med noen rundstykker!" Jeg gjentar; nedtur!!

Og nå drar ho faen ikke heller! "Kan jo vente til dere henter Oliver, så kan jeg hilse på ham også!"

Hahahahaaaa!!! Ler så jeg nesten tisser på meg!! Kanskje du bare skal si det rett ut;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen er ingen fan av sin svigermor fra før av, så du kan tro han er i godt humør nå ;) Han dro å henta i barnehagen ekstra tidlig også, mest sannsynlig i håp om å bli kvitt ho litt fortere..

Hahahaha dagens beste!

Jeg fikk handlet litt garn, og spist en is.
Er helt utslitt nå, venter på at pappa skal komme. Da skal jeg lage lasagne!

Er latterlig varmt her i dag 16 grader, holder på å renne bort. Men er deilig da! Skikkelig vår :)

Har vært i byen med størstebror på ØNH igjen i dag. Var for en uke siden også, men da fikk de ikke sett alt de skulle. Etter nok en natt med modningsrier/murringer fristet det ikke veldig med bytur... Så er passe sliten nå! Skal bare sitte på sofaen resten av kvelden, ny jordmortime i morgen, da skal jeg be henne sjekke om disse nettene med vondter faktisk fører noen vei!

Så er dagen her, kontroll på sykehuset og evt modningspiller.
Gruer meg max, spesielt til innvendig sjekk :(

Æsj, ingen baby i natt her heller. Helt utrolig at det skal være mulig å gå så lenge med masse plager uten å gå i fødsel :( :( :(

Kommer sikkert ikke til å forstå det når fødselen endelig starter, så ender vel opp med ufrivillig hjemmefødsel :P

Samme her, våkner litt skuffet hver morgen nå...termin var den 5., men de har vært så ubestemmelige med dato at jeg skjønner nesten ingenting. Først var termin den 27. mars, så flyttet til den 5.mars etter siste ultralyd, det er et ganske stort hopp! Tror heller det blir en mellomting. Kanskje hun venter på St. Patricks day, siden hun er halvt irsk! :D Denne ventingen tar på altså!

Masse lykke til! ;) Det går så bra så :-) Tenk at Lille er rett rundt hjørnet! ;)

Lykke til! Dette går kjempebra! :)

Ferdig, fin CTG, hun sjekket ikke åpning siden jeg var så nervøs, men hun sa at livmortappen lå bakover og at det ikke var noe grunn til å sjekke åpningen da.

Fått med meg klyster (jeg måtte nr 2 da hun sjekket meg innvendig og hun merket at tarmen var full, så vet ikke om jeg tar den) og modningspiller til i dag og evt. i morgen.

Skummelt!!!!!!!

Ferdig, fin CTG, hun sjekket ikke åpning siden jeg var så nervøs, men hun sa at livmortappen lå bakover og at det ikke var noe grunn til å sjekke åpningen da.

Fått med meg klyster (jeg måtte nr 2 da hun sjekket meg innvendig og hun merket at tarmen var full, så vet ikke om jeg tar den) og modningspiller til i dag og evt. i morgen.

Skummelt!!!!!!!

Spennende! Men skal du sette opp pillen selv?! Rart at det er så ulik praksis rundt omkring, her slipper man ikke ut av sykehuset om man har fått en modningspille :P

Spennende! Men skal du sette opp pillen selv?! Rart at det er så ulik praksis rundt omkring, her slipper man ikke ut av sykehuset om man har fått en modningspille :P
Skrevet om det inne på hemmelig :)

Her har jeg for første gang sovet veldig dårlig i natt. Hatt masse vondt i magen. Lurer veldig på om det er modningsrier, selv om jeg syns det er litt tidlig. Har kanskje bare kraftige kynnere, ca hvert 10-4 minutt, men gjør ingenting i dag annet en sofaen. Vi får se, det er i alle fall spennende hvordan ettermiddagen blir.

Back
Topp