Hva skal dere i dag?

Han kan ikke massere, han har seriøst vurdert å ta med en/ei på fødestue som er massør. Det sier vel sitt :p

Jeg synes i hvertfall det er deilig med helg og at han er hjemme. Ikke så utålmodig da, og deilig med litt selskap i denne uendelige ventetiden.

Driver å innstiller meg på at jeg blir igangsatt på tirsdag, skulle det skje noe før det så er det en bonus!

Synes det er skremmende at man blir sendt hjem etter å ha fått modningspille her. Følte meg straks mer utrygg.

Sent from my iPhone using BV Forum
På overtiddag nr 6 sist var jeg litt lei, så vi prøvde rådet om sex, fikk en masse kynnere ( ikke så kraftige, men flere utover kvelden ) av det og dagen etter startet fødselen. Kan jo prøve hvis man orker tanken på det.

Jeg vet at det kan hjelpe, vi har prøvd å komme i "modus" 2-3 kvelder på rad uten hell... :/
Frister så overhodet ikke!

Lys våken 05:30 :( er vel fordi jeg er spent før ktr i formiddag. Har lyst til å strikke, men kan ikke så tidlig på dagen pga CTS :( vurderer å bake noe, kanskje ferske rundstykker til frokost :)

Oppe og hopper.. Eller oppe og halter, ryggen har gått i snurr igjen... Dattera sto opp klokka 6, har feber, vondt i øret, halsen og hoster som en gammel sjømann. Jeg håper virkelig babyen lar vente på seg en uke til.. Dette er ikke en fin tilværelse for noen av oss.

Lys våken 05:30 :( er vel fordi jeg er spent før ktr i formiddag. Har lyst til å strikke, men kan ikke så tidlig på dagen pga CTS :( vurderer å bake noe, kanskje ferske rundstykker til frokost :)
Masse lykke til på kontroll! Når skal du dit?

Oppe og hopper.. Eller oppe og halter, ryggen har gått i snurr igjen... Dattera sto opp klokka 6, har feber, vondt i øret, halsen og hoster som en gammel sjømann. Jeg håper virkelig babyen lar vente på seg en uke til.. Dette er ikke en fin tilværelse for noen av oss.
Uff, stakkars dere :( Håper mannen din er frisk og rask så han kan passe på dere - og at baby trives godt der han er! God bedring til dere begge ♡

Uff, stakkars dere :( Håper mannen din er frisk og rask så han kan passe på dere - og at baby trives godt der han er! God bedring til dere begge ♡
Takk :-) Jeg lot mannen sove siden jeg allikevel har for vondt i ryggen til å sove. Dattera ligger heldigvis rolig på sofaen og ser på tv, enn så lenge. Jeg koser meg med varmeputa mi, eneste jeg mangler er en kopp te og en god bok. Men orker ikke reise meg ;-)

Masse lykke til på kontroll! Når skal du dit?

Takk, skal dit kl 11, så ikke så altfor lenge igjen, har satt bolledeig og rundstykkedeig, så har noe å henge fingrene i frem til jeg skal på ktr ;)

Sex prøvd, ingen effekt. Ikke en kynne engang :/ Aaaaahhhh...
Har ikke sovet fra 00-08...

NÅ er jeg lei!!!!!

Last edited:
Takk, skal dit kl 11, så ikke så altfor lenge igjen, har satt bolledeig og rundstykkedeig, så har noe å henge fingrene i frem til jeg skal på ktr ;)

Lykke til :)

Føde? Hahaha!!! Neppe...

Ingen planer her... Femåringen skal gå på skøyter, mens jeg blir hjemme med treåringen. Hun synes ikke skøyter er så gøy. Men noe må vi jo finne på etter ishallen også.... Helst fødsel, men så heldig er jeg nok ikke :P

Håper vi blir invitert på middag :P

Sendt hjem svigers, og Murphys lov slo ikke til :) Var jo rimelig sikker på at noe kom til å skje den helga de var her, slil at jeg ikke fikk vært sammen med de.. Men jeg har hatt en veldig koselig helg, kjemisk fri for fødsel! :) Nå kan ho komme akkurat når ho føler for det!

Vi et egentlig bedt i barnebursdag i dag, men tidspunktet er litt håpløst i forhold til når Oliver vanligvis sover. Og jeg gidder ikke ta med en stuptrøtt fyr, stappe ham full av sukker, og la ham bli trekt opp av masse andre barn. Så det blir nok en hjemmedag i dag. Har skikkelig lyst på milkshake, så tror vi lager dèt etterpå ;)

Har akkurat vært på søndagstur i marka. Ligger i badekaret og planlegger litt kjøkkenskapsvask/organisering. Kanskje jeg klarer å strikke litt i kveld hvis jeg klarer å sitte normalt. Er ekstremt plaget med halsbrann for tiden:(

Sendt hjem svigers, og Murphys lov slo ikke til :) Var jo rimelig sikker på at noe kom til å skje den helga de var her, slil at jeg ikke fikk vært sammen med de.. Men jeg har hatt en veldig koselig helg, kjemisk fri for fødsel! :) Nå kan ho komme akkurat når ho føler for det!

Vi et egentlig bedt i barnebursdag i dag, men tidspunktet er litt håpløst i forhold til når Oliver vanligvis sover. Og jeg gidder ikke ta med en stuptrøtt fyr, stappe ham full av sukker, og la ham bli trekt opp av masse andre barn. Så det blir nok en hjemmedag i dag. Har skikkelig lyst på milkshake, så tror vi lager dèt etterpå ;)

Åh... Milkshake!! DET fikk jeg lyst på nå.

Hjemme fra kontroll nå, alt bra med lillebror, estimert til 3,6 kg. Åpning på 2 cm, men ikke spesielt moden ellers, ble strippet, har ikke merket noe etter det men...

Vært på Barnebirken med storebror. Blodtilblanda utflod/tegningsblødning her i dag, så kanskje noe på gang. Jeg har jo bestillt lillebror til Mandag eller Tirsdag så;)

Hjemme fra kontroll nå, alt bra med lillebror, estimert til 3,6 kg. Åpning på 2 cm, men ikke spesielt moden ellers, ble strippet, har ikke merket noe etter det men...

2cm er bra da, fikk du noe dato til igsngsettelse?

Back
Topp