1cm åpning og bitte bitte litt bløt livmorhals 
Skal inn på kontroll på sykehuset 41+4 mao 11dager over...
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke spesielt godt nei. Gjorde det sist på overtidsdag 8. Da hadde jeg 3cm åpning. Fikk en del maserier etterpå, men ingen fødsel før de tok vannet dagen etter.Jordmor sa hun trodde jeg fødte ila helga, men det tror ikke jeg. Hun prøvde deg på hinneløsning og, men fikk bare til litt. Jeg synes det var ganske vondt, skal det være det?
Jeg har akkurat gått gjennom det samme styret. Valgte ks og hadde en kjempefin opplevelse. Var på beins dagen etter og føler meg kjempe pigg.
Herman 05.10.2011
Thea 03.03.2014![]()
Det er ikke spesielt godt nei. Gjorde det sist på overtidsdag 8. Da hadde jeg 3cm åpning. Fikk en del maserier etterpå, men ingen fødsel før de tok vannet dagen etter.
Jeg tror ikke det er sjans for det her heller gitt.Da er jo ting på gang!Jeg hadde lang, lukket og fast livmorhals 10 dager over tiden sist, det var mao ingen store forhåpninger om at jeg kom i gang av meg selv
Fortsatt like gravidingen tegn.
Aner ikke hva vi skal i dag. Tror kanskje vi skal en liten tur til byen for å få luftet oss bare.
Han kan ikke massere, han har seriøst vurdert å ta med en/ei på fødestue som er massør. Det sier vel sittHva med å spørre mannen din om en god massasje? Dempe belysningen osv.. De sier i hvertfal at noe av det som hjelper på modning og start av fødsel er masse kos og kjærlighet. Kroppen produserer et hormon da som får ting til å skjemeditasjon? Jeg klarte hele to minutter i går før det klikket for meg, men mulig det går for dem som er litt mer tålmodig.
![]()
Masse lykke til. Ikke forvent for mye av deg selv første dagen. Jeg trodde jeg bare skulle ta noen skritt når jeg kom opp, men endte overraskende i dusjenSå heldig du er at du var på beina dagen etter, det håper jeg jeg også vil. Men er forberedt også på at det kan gjøre vondt etterpå en god stund. For nå blir det keisersnitt, om en uke! Skal bli mamma neste fredag!!! Og jeg som ønsket meg sånn en naturlig fødsel...jaja livet går ikke alltid som man ønsker og det er ok..
Han kan ikke massere, han har seriøst vurdert å ta med en/ei på fødestue som er massør. Det sier vel sitt
Jeg synes i hvertfall det er deilig med helg og at han er hjemme. Ikke så utålmodig da, og deilig med litt selskap i denne uendelige ventetiden.
Driver å innstiller meg på at jeg blir igangsatt på tirsdag, skulle det skje noe før det så er det en bonus!
Synes det er skremmende at man blir sendt hjem etter å ha fått modningspille her. Følte meg straks mer utrygg.
Da er du nesten ved meg ;-) Bor rett ved Fredriksten festning ;-) kos dere på festningen, strålende vær i dag.Vi har dratt med oss danskene til Fedriksten Festning i HaldenEr jo så fint vær, så vi måtte ut. Men Oliver sovna på vei bort hit, så nå sitter jeg i bilen og venter på at han skal våkne fra powernap, mens de andre gikk fra oss :b Åsså SKAL jeg ha softis i dag!!