Hva skal dere i dag?

Masse babystøv til deg nå, så skal du se noe skjer plutselig...****************:3some*********

Takk <3
Synes jeg har vært flink til nå, men kjenner at det begynner å tære på. Føler alle som har termin føder før meg.
Skuffet over at kroppen aldri kan spille på lag med meg..snufs.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg dro på føden kl 18, hadde 4cm åpning da. Riene har blitt hyppigere og vondere etter det, men jeg klarer meg uten smertestillende foreløpig. Ganske stolt av meg selv! Tipper det blir et fredagsbarn da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Masse lykke til :D

Ingen baby i natt heller, er nå 41 uker.
Er bare trist og deppa :(

Skal på overtidskontroll i dag da, sambo skal bli med. Skal høre om vi kan ta en tur på café og ta en kaffe etterpå. Trenger å gjøre litt annet enn å bare stirre i veggen i stua.

Skal på overtidskontroll i dag da, sambo skal bli med. Skal høre om vi kan ta en tur på café og ta en kaffe etterpå. Trenger å gjøre litt annet enn å bare stirre i veggen i stua.

Snart skjer det vettu, skjønner godt det er frustrerende :-/ Masse lykke til på kontroll i dag

Lykke til på kontroll i dag :)

Må prøve å finne på et eller annet i dag... Kvalm og dårlig form, men det blir ikke noe bedre av å sitte hjemme å glane i veggen. Synd været er så dårlig, men må i alle fall ut å levere i bhg.

Takk dere!

Det murrer ganske heftig i magen i dag, som menssmerter og har hat en kynne. Men er nok bare å lure seg selv ved å tro at noe er på gang...

Må bare innstille deg på at det er ikke er unormalt å gå en til 2 uker over.
Skjønner såååå absolutt du er lei altså, men prøv å hold motet oppe, diss barna kommer når dem finner ut at dem vil ut selv vettu :)

Kos deg på kafé i dag, propp innpå kalorier så du har masse å gå på til fødselen.

Sender deg masse lykkelnskninger. Og plutselig sitter du der med gulle ditt :)

Må prøve å finne på et eller annet i dag... Kvalm og dårlig form, men det blir ikke noe bedre av å sitte hjemme å glane i veggen. Synd været er så dårlig, men må i alle fall ut å levere i bhg.
God bedring, håper formen blir bedre ut over dagen :)

Hørte om ei som var på overtidskontroll denne uka, og da ho ble sjekka hadde ho 5 cm åpning og var i godt gang helt uten å ha merka noe selv! Er selvfølgelig mye å håpe på, men... Masse lykke til uansett! ♡

Svigermor med sin mann, søster og svoger ankommer om få timer, så jeg har akkurat vaska hele huset. Nå renner svetten bokstavelig talt av meg, og bekkenet jubler vel ikke akkurat. MEN det skal sies at mitt bekken har blitt bedre etter at hodet festa seg! Nå skal jeg ta en lang dusj før jeg inntar sofaen fram til de kommer. I kveld skal vi ut å spise, de spanderer ;)

spiser frokost nr 3 nå etter å ha levert guttene. frista å ha de hjemme i dag og nyyyyyyyte tida med dem, men vet at jeg trenger hvile så da ble de levert.
halt allerede vært innom apotek og hentet ny flaske med allergimedisin til eldste, så nå er hans medisinskap fult opp for ei stund. ellers er det ikke mye som må gjøres i dag :-) Ruge ruge og ruge

Her har jeg fått konstatert seteleie de siste par dagene, og skal til legesamtale idag på sykehuset for å snakke om fødselen. Jeg tok CT for å finne ut bekkenmålene går, skal få svaret idag. Har snakket masse med familie som består av flere leger og de ville valgt keisersnitt, mannen min heller også mot ks og det gjør jeg også (tror jeg! Er så usikker). Sykehuset virker pro vanlig fødsel. Har lest En del på nettet nå om ks vs setefødsel. Jeg går iallfall glipp av en fin naturlig fødsel... Setefødsel gjøres med epidural, mye kontroll, overvåking og tang. Alt som gjør meg stressa.

Sent from my iPad using BV Forum

Fredag og 4 dager til termin. Mye murringer og kynnere og nå må vel hodet snart være ute basert utfra hvor mye den ungen trykker det ned;) i bekkenet og blæra mi. AU! Men nå kan han vente til over helga. Vil kose meg med mannen og storebror i helga også er det Barnebirken på Søndag, så vil så gjerne være med å se på storebror:) Har alltid sagt at det passer best å føde på Mandag eller Tirsdag også så. Ellers idag skal jeg gjøre INGEN verdens ting bortsett fra middagslaging og å gå i bhg. å hente storebror.

Sambo leverte i bhg i dag så har enda ikke stått opp. Så utrolig deilig og få sovet ut! Får vel opp og starte permisjonsstart i dag med husvask så man kan kose seg resten av helga. Lillegutt skal til pappsen, så blir kanskje siste kjærestehelga helt alene ;) krysser alt for at lillebror ikke drøyer for lenge med å komme!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hørte om ei som var på overtidskontroll denne uka, og da ho ble sjekka hadde ho 5 cm åpning og var i godt gang helt uten å ha merka noe selv! Er selvfølgelig mye å håpe på, men... Masse lykke til uansett! ♡
I wish :(

Tror neppe kroppen min vil spille på lag, det har den aldri gjort.

Jeg har murringer enda da, litt sånn halvvonde.

Her har jeg fått konstatert seteleie de siste par dagene, og skal til legesamtale idag på sykehuset for å snakke om fødselen. Jeg tok CT for å finne ut bekkenmålene går, skal få svaret idag. Har snakket masse med familie som består av flere leger og de ville valgt keisersnitt, mannen min heller også mot ks og det gjør jeg også (tror jeg! Er så usikker). Sykehuset virker pro vanlig fødsel. Har lest En del på nettet nå om ks vs setefødsel. Jeg går iallfall glipp av en fin naturlig fødsel... Setefødsel gjøres med epidural, mye kontroll, overvåking og tang. Alt som gjør meg stressa.

Jeg har akkurat gått gjennom det samme styret. Valgte ks og hadde en kjempefin opplevelse. Var på beins dagen etter og føler meg kjempe pigg.

Herman 05.10.2011 ♥️
Thea 03.03.2014 ♥️

Får håpe det er av den sorten som har noe for seg! Når har du kontroll?
Klokka tre.

Murringene har gitt seg nå, men litt "stinn" i magen.

Så er mannen forsinka og jeg kommet for sent til timen. Oh happy day.

Back
Topp