Ja, men ikke så mye som jeg hadde håpet. Kan nok ta sin tid dette!Oj, så deilige nyheter! Får håpe det har tatt seg opp nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men ikke så mye som jeg hadde håpet. Kan nok ta sin tid dette!Oj, så deilige nyheter! Får håpe det har tatt seg opp nå?
Ble drit skuffa når du svarte nå, trodde du lå å føda.. buhu!Ja, men ikke så mye som jeg hadde håpet. Kan nok ta sin tid dette!
Virket som det skulle gå litt kjappere ut fra hva jordmor sa imorges. Hun mente jo at ungen kunne være ute i løpet av formiddagen. Men den gang ei! Driver å teller rier med appen nå, for å følge med litt. Så kanskje vi drar på kontroll på sykehuset litt senere, er jo bare fem min unna.Ble drit skuffa når du svarte nå, trodde du lå å føda.. buhu!
Virket som det skulle gå litt kjappere ut fra hva jordmor sa imorges. Hun mente jo at ungen kunne være ute i løpet av formiddagen. Men den gang ei! Driver å teller rier med appen nå, for å følge med litt. Så kanskje vi drar på kontroll på sykehuset litt senere, er jo bare fem min unna.
Jeg SKAL føde i dag. Har termin i dag, får jeg ut utnyttet permisjonen Max
Sent from my iPhone using BV Forum
Seriøst??!! Gratulerer så mye!!!Jeg tuller aldrilillebror kom som bestilt..
Seriøst??!! Gratulerer så mye!!!
Whatwhat?!Jeg tuller aldrilillebror kom som bestilt..
Så gøy! Det må ha gått fort da!!Seriøst, føde på termin før middag, å da gjorde jeg det
Gratulerer!Jeg tuller aldrilillebror kom som bestilt..
Masse lykke til .Jeg dro på føden kl 18, hadde 4cm åpning da. Riene har blitt hyppigere og vondere etter det, men jeg klarer meg uten smertestillende foreløpig. Ganske stolt av meg selv! Tipper det blir et fredagsbarn da.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye!Jeg tuller aldrilillebror kom som bestilt..
Heia heia!Jeg dro på føden kl 18, hadde 4cm åpning da. Riene har blitt hyppigere og vondere etter det, men jeg klarer meg uten smertestillende foreløpig. Ganske stolt av meg selv! Tipper det blir et fredagsbarn da.
Lykke til! Kjempa på!!Jeg dro på føden kl 18, hadde 4cm åpning da. Riene har blitt hyppigere og vondere etter det, men jeg klarer meg uten smertestillende foreløpig. Ganske stolt av meg selv! Tipper det blir et fredagsbarn da.
Lykke til. Så spennende.Jeg dro på føden kl 18, hadde 4cm åpning da. Riene har blitt hyppigere og vondere etter det, men jeg klarer meg uten smertestillende foreløpig. Ganske stolt av meg selv! Tipper det blir et fredagsbarn da.
Masse babystøv til deg nå, så skal du se noe skjer plutselig...****************Vurdere nesten å ta en pause herfra, er i ferd med å bli deppa :O