Hva skal dere i dag?

Har fått strøket litt tøy, tenkte vi skulle begynne på barnerommet (Hahaha først nå!), vi gikk inn der også ut igjen..
Men, vi har fått hengt opp et bildet i stua.

Snart skoleboller her :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud for en dag! Etter den "herlige" starten, så har det egentlig bare balla på seg utover dagen... Men det ble fastelavnsboller fra bunnen av! Og nå har jeg fått meg en lang dusj, hårkur og grundig smøring av kroppen og har lagt meg på soverommet, som er husets kaldeste rom. (Hetekule!!) Og her blir jeg til i morra! #justoneofthosedays

Første permisjonsdag! Satser på at den blir litt bedre enn gårsdagen ;) Ingen planer i det hele tatt! Kanskje ta meg en tur til byen og se om jeg får kjøpt noe stoff til å sy babywrap til bilstolen.. Kanskje!

Vaskehjelpen kommer i formiddag? usikker på hva jeg skal gjøre når hun kommer. Tenkt å ta meg en tur på biblioteket for å se på strikke/sy bøker.

Håper intens at lønna fra NAV kommer i dag. Hvis ikke må jeg ringe dit igjen også...kryss fingrene!
Hvis det er penger på konto i dag skal jeg betale evig masse regninger, tar vel en halv dag :P

Ja, også skal søknaden om foreldrepenger være ferdig i dag. Så da er det bare å vente i spenning! Håper på å høre noe i begynnelsen av neste uke.

Ingen penger på konto, så da er det bare å vente til klokka bli 0900. Arg! At det ikke går ann å stole på folk, han (NAV) sa han skulle ringe meg om det ikke ble som planlagt. Er så lei av å bruke tid på unødvendige ting.

I dag skal vi hente vognen :) Den har stått på butikken der vi har kjøpt den, men vi føler nå at det er tid for å få den i hus.

I dag skal jeg kjøpe inn det siste som trengs til barseltiden og det er bare purelan tror jeg... Også skal jeg ha en kurv. Trenger en ammekurv til vannflaske, gulpekluter og denslags. Kjekt å ha når man blir sittende "fast" i sofaen :)

Nettopp ferdig på siste kontroll på helsestasjonen, termin i går. Alt ser bra ut, ville ikke sjekke åpning fordi jeg ikke har spesielt mange modningstegn, sikkert like greit, større nedtur å få vite om dårlig modning enn å ikke vite sikkert egentlig. Men nå begynner jeg å bli lei, håper på fødsel de nærmeste dagene, men tror vel mere på at det blir over helgen... skal på overtidskontrol på søndag på sykehuset, går sterk ut i fra at jeg får med meg den, dessverre...

Nettopp ferdig på siste kontroll på helsestasjonen, termin i går. Alt ser bra ut, ville ikke sjekke åpning fordi jeg ikke har spesielt mange modningstegn, sikkert like greit, større nedtur å få vite om dårlig modning enn å ikke vite sikkert egentlig. Men nå begynner jeg å bli lei, håper på fødsel de nærmeste dagene, men tror vel mere på at det blir over helgen... skal på overtidskontrol på søndag på sykehuset, går sterk ut i fra at jeg får med meg den, dessverre...

Samme her, bortsett fra at jeg skal til jordmor på fredag.
Er så himla lei av absolutt alt nå. Skikkelig dårlig dag med andre ord.

Hatt siste arbeidsdag, da har jeg fortjent permisjon. Håper på å sove lenger enn 5.30 i morgen.

Siste gang med yoga i dag, sånn sett greit at jeg ikke fødte før termin :) Nå sitter jeg og spiser Grandiosa, har kun lyst på drittmat om dagen :p

Jeg har vært en tur i byen, måtte på apoteket og kjøpe tabletter mot halsbrann, klyster, Omega-3 og glass til urinprøve. Kjedelige ting å bruke penger på...
Er deppa nå, så overtalte sambo til å bake sjokoladekake til meg. Snill kjæreste:) Så nå står kaka i ovnen. Bra trøst på en kjip mandag!

Klyster? Får man ikke det på sykehuset eller trenger du det før det?

Klyster? Får man ikke det på sykehuset eller trenger du det før det?

Jo, man kan få det på sykehuset men jeg vil ta det hjemme før jeg drar til sykehuset. Jordmor sa jeg godt kunne gjøre det. Ble litt i tvil siden det kostet 114 kr, men kjøpte det likevel.

Å hjelpes for en pris!
Nei, her tar jeg med meg det jeg kan få gratis.

I dag skal jeg på modningsakupunktur, innom jobben å hente noen papirer og etter det kunne jeg i grunnen tenke meg å føde :)

Jeg skal opp av senga snart håper jeg. Sove litt, sovet lite de tre siste nettene. I natt skyldtes det etterrier :-/

Så skal jeg nyte min vakre datter som har kullsort hår på hodet. Maaaasse hår.

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Back
Topp