Hva sier magefølelsen?

Ugleskogen

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Tenkte det kunne være gøy å ha en tråd om magefølelse på kjønn og en oppdatering med resultat for de som ønsker å vite det:)

Her sier magefølelsen gutt denne gangen også. Gleder meg så mye til å få vite hvem som bor i hula:).
 
Gutt!!! Nesten sånn at hvis det er jente som kommer jeg ikke til å tro på det med engang :hilarious: Men begge deler er absolutt like velkommen ❤
 
Blir mye gutter her da:hilarious:. Har dere noen symptomer som drar i den ene eller andre retningen?
 
Av en grunn tenker jeg hele tiden jente.
 
Magefølelsen sier jente denne gang men tror litt på gutt også:p
 
Fikk en plutselig følelse av at det er gutt for noen uker siden, og har siden dette sagt "han". Så får vi se :)
 
Jeg heller mot gutt ,men er jammen ikke skråsikker :)
 
Magefølelsen sier gutt, da vi i min slekt stort sett alltid har laget jente først og deretter gutt:p
Men hadde vært mer praktisk med jente, siden jeg ga bort alle nøytrale klær sist og kun har skikkelig jentete klær igjen:rolleyes:
 
Jeg har og bare en følelse av at det blir gutt - aner ikke hvorfor men vi har begynt å si "han" når vi snakker om det lille vesenet.
 
Magefølelsen sier jente, av en eller annen merkelig grunn. Sist sa magefølelsen gutt og det var gutt, så det blir spennende å se :woot:
 
Magefølelsen sier gutt, har gutt og jente, og vi har allerede funnet et dobbelt-navn vi begge liker:rolleyes:
Men veldig praktisk om det bli jente og, har alt av klær da, fra hun på snart 15 mnd :joyful:
 
Magefølelsen sier jente :rolleyes: Nesten helt sikker på at det er jente- blir overrasket om det er gutt:D
 
Veldig mange som føler gutt her! Blir spennende å se :happy093
 
Magefølelsen sier absolutt ingenting - og vi går nok for å heller få overraskelsen når ungen blir født. Så det blir spennende å se :D
 
Back
Topp