Hva sier magefølelsen?

Gutt :p men håper litt på jente <3
 
Magefølelsen sa gutt og veldig gutt. Men her kommer det ei jente. Litt i sjokk fortsatt:joyful:. Det hjalp greit på guttefølelsen min når Gyn mente det også var gutt i uke 11. men han tok altså greit feil. Bekreftet med NIPT.
 
Magefølelsen sa gutt og veldig gutt. Men her kommer det ei jente. Litt i sjokk fortsatt:joyful:. Det hjalp greit på guttefølelsen min når Gyn mente det også var gutt i uke 11. men han tok altså greit feil. Bekreftet med NIPT.

Ah, nå ser eg du fekk svar på nipt ja ;)
 
Magefølelsen sier jente, men det kan være litt ønsketenkning også :rolleyes:
Har to gutter fra før, mannen har i tillegg en gutt fra tidligere, så det blir nok gutt denne gangen også :joyful: Og det er helt greit det også :happy:
 
Jeg har vært så sikker på at det er gutt siden jeg har 2 jenter fra før og dette svangerskapet er HELT annerledes enn ved dem.. Men nå har jeg fått beskjed 2 ganger på UL at det er en jente - så så feil kan man ta :hilarious: Har ikke turt å si kjønnet til mine 2 andre små enda siden jeg nesten ikke kan tro at det ikke er gutt siden jeg var så sikker, - venter til OUL om en måneds tid:p
 
Magefølelsen her er fortsatt taus, hehe... har ingen følelse for verken det ene eller det andre.
 
Føler og tror det er jente Har en fantastisk gutt fra før av, så hadde vært kjekt med en jente nå Men glad så lenge spiren er frisk❤️
 
Her tok magefølelsen feil :) blir en jente :)
Kos blir det uansett! Herlighet som vi gleder oss til å møte henne <3
 
Var bombesikker på jente fram til første tul! Ble flyttet 5 dager frem og aldri vært mer sikker på gutt :joyful: Snakket om bebis så sa jeg "han" osv, tul nr 2 viste en liten guttebass ❤ Spent på om oul også sier gutt, blir rimelig sjokkert om de sier noe annet :)
 
Tenkte det kunne være gøy å ha en tråd om magefølelse på kjønn og en oppdatering med resultat for de som ønsker å vite det:)

Her sier magefølelsen gutt denne gangen også. Gleder meg så mye til å få vite hvem som bor i hula:).

Magefølelsen ser ikke ut til å være så pålitelig:rolleyes:. NIPT sier jente her i huset:p:dummy1:.
 
Trur ikkje den magefølelsen fungere eg altså :hilarious: men eg kan jo tippa i det minste, så då tipper eg gutt :Heartblue

Gjekk fra dette til å være skråsikker på gutt i uke 9, aldri opplevd før og var ein sterk opplevelse, som viste seg å være sant ❤
 
Magefølelsen sier jente. Har en jente fra før. Og 8 av 9 tante og onkelbarn til henne er jenter. Så sannsynligheten er stor for enda ei i familien. Hadde passet fint med en liten lillesøster som tutta mi kan dele frustrasjonene sine med i fremtiden:D. Skal på ultralyd om en uke (når jeg er i uke 14) så håper på å finne ut av det da.
 
Magefølelsen her var hvertfall rett:Heartred en liten jente
 
Magefølelsen sa gutt, men i følge to ul så er det jente❤️ Blir spennende på Oul
 
Har i grunn ingen magefølelsen på det ene eller det andre, men siden de sier at jente fostre har større overlevelsessjanse enn gutt og denne her har overlevd minipiller, spiral, spekemat, oster og alkohol (siden jeg ikke visste om den), så kan jeg vel gjette på jente.
 
Har i grunn ingen magefølelsen på det ene eller det andre, men siden de sier at jente fostre har større overlevelsessjanse enn gutt og denne her har overlevd minipiller, spiral, spekemat, oster og alkohol (siden jeg ikke visste om den), så kan jeg vel gjette på jente.

Det har eg aldri hørt om før..? Kva som gjer/tilsier det at jentefostre har større overlevelsessjanse?

Men bra resonert med gjetting ;)
 
Back
Topp