Hva sier magefølelsen?

Har i grunn ingen magefølelsen på det ene eller det andre, men siden de sier at jente fostre har større overlevelsessjanse enn gutt og denne her har overlevd minipiller, spiral, spekemat, oster og alkohol (siden jeg ikke visste om den), så kan jeg vel gjette på jente.
Det har jeg også hørt. Spennende å se på ultralyden din da❤️
 
Hadde magefølelse på gutt i begynnelsen, men nå er jeg nesten sikker på jente:p
Blir spennende å se om 3 uker:woot:
 
...Innimellom er ikke magefølelsen sikker på at det er et barn engang :D:hilarious:

(Som i: Det er fortsatt merkelig å tenke på at jeg er gravid, ikke at jeg tror det blir en katt eller kanin :p)
 
Hadde følelse på gutt frem til tul, hvor gynekolog trodde jente. OUL om to dager!
 
Jeg trodde det ble enda en jente men på tidlig ultralyd sa de gutt:D. Spent på om det fortsatt er gutt på den ordinære ultralyden.
 
Troooooor gutt her også :hilarious: har vært mer sikker med de to andre, men dette svangerskapet har foreløpig vært en salig symptomblanding av de to forrige, så jeg aner virkelig ikke.. Men heller litt mot gutt :)

Jeg hadde rett!
På TUL mente han at det skulle bli jente. Og han gjettet riktig forrige gang, men jeg kjente lissom på guttefølelsen likevel. Så fikk vi svar på NIPT-test et par uker etterpå, og der stod det gutt!! OUL neste torsdag, så det blir jo litt spennende.. ☺️❤️
 
Magefølelsen min er fortsatt der at det føles (og ser ut) som en foodbaby og ikke baby :p Blir nok annerledes når sparkene begynner å kjennes og jeg får kommet meg på OUL om en måned.
 
Hatt lenge følelse på gutt, nå har det snudd. Nå føler jeg jente :D spent på hvor mange ganger det snur før fødsel :p
 
Magefølelsen sier gutt, har 2 jenter fra før.. Ting føles på en måte likt som de to andre gangene, men samtidig ikke.. Pluss at magen ikke vokser like fort som med de to andre
 
Magefølelsen sier at det blir jente igjen ❤ jeg håper at de blir gutt hadde vert kjekt å hatt både gutt og jente. Men blir jo fornøyd uansett kjønn ❤
 
Har fortsatt følelse av jente, men kjenner at jeg mentalt må forberede meg på at det kan være gutt slik at jeg ikke brått blir skuffa :p, selv om det ikke spiller noen rolle. Like velkomment både jente som gutt :)
 
Har fortsatt følelse av jente, men kjenner at jeg mentalt må forberede meg på at det kan være gutt slik at jeg ikke brått blir skuffa :p, selv om det ikke spiller noen rolle. Like velkomment både jente som gutt :)

Magefølelsen har stemt 3/3 ganger og det kommer ei lita lillesøster :Heartpink
 
Har 2 jenter fra før. Føler dette svangerskapet er veldig annerledes enn de andre så jeg har en liten følelse på gutt, men umuli å si :)
 
Back
Topp