Hva sier magefølelsen?

Magefølelsen sa gutt , men de siste dagene har det vært litt frem og tilbake . Det blir en jente
 
Magefølelsen sier jente, men det kan være litt ønsketenkning også :rolleyes:
Har to gutter fra før, mannen har i tillegg en gutt fra tidligere, så det blir nok gutt denne gangen også :joyful: Og det er helt greit det også :happy:
Det ser ut som det blir en jente likevel :happy::love7
 
Jeg har vært skråsikker på at det blir en gutt fra dag én! Kjønnet var uklart da jeg var på tidlig UL, så det blir spennende å se på OUL om magefølelsen stemmer
 
Siden de fleste som vet jeg er gravid tenkte tvilling jenter, men det var bare en.. tenker jeg gutt:p Flere som har drømt om meg :D Kan være de to blasto på frys de har drømt om da:confused005
Helt ærlig har jeg selv ingen følelse for om det er det ene eller det andre ‍♀️ Selv var jeg gutt på oul og kom ut som jente såå:confused005:p

De hadde nok noe rett! Er en liten jente inni her som er så sterk at jeg kjenner henne gjennom morkaka flere ganger om dagen :love7
Fikk vite det på TUL 16+2 og OUL 19 :Heartred
Kjæresten min og søstra mi har gutter, så hun blir den første jenta i nærmeste familie (kjæresten har mange søsken, men vi kommer ikke til å få til å møte dem hvert år engang:sorry: da de bor i Uganda).
 
Magefølelsen vår sa gutt, men fikk vite at det blir en liten jente på OUL i uke 20. Vanskelig å omstille hjernen når man har vært så "sikker" :joyful: Men veldig glad for å kunne begynne å strikke pastellfargede kjoler, etterhvert!
 
Magefølelsen sier jente. Har to gutter fra før, så det blir spennende å se hvem som kommer ut ❤️
 
Back
Topp