Hva pleier dere å spise i jula?

Ja det er sant. Pinnekjøtt er jo også veldig godt da :happy: For meg er det jo ribbe som er jul, men det er jo fordi det er det jeg er vokst opp med hos mamma. Så jeg tenker kanskje det blir det, men ingenting er bestemt enda :joyful:
Da synes jeg du skal kjøre ribbe på julaften, når det er du som steller istand jul, så er det dine og mannens?tradisjoner som gjelder først og fremst!
 
Da synes jeg du skal kjøre ribbe på julaften, når det er du som steller istand jul, så er det dine og mannens?tradisjoner som gjelder først og fremst!

Ja det er sant. Samboeren min et altetende og er ikke så nøye på det, men tror nok det blir ribbe ja :D
 
Ribbe, julepølse, medisterkake, rødkål, surkål og poteter. Samt at noen spiser pinnekjøtt, men da har de det med selv. Til dessert er det riskrem og multekrem.
 
Nei møbler er noe jeg må se og prøve i butikk. Er som flere her redd for svindel og så liker jeg ikke tanken på å få tilsendt møbler som ikke stemmer med bildene på nett :rolleyes:
Når jeg leste dette begynte jeg å lure på hvilken tråd jeg var inne på :p
 
Alltid pinnekjøtt på julaften, og ribbe i løpet av romjulen. På nyttårsaften pleier vi å ha kalkun, men jeg er vokst opp med pinnekjøtt da også :) Er ikke så nøye på det den dagen, men kan ikke rote med tradisjonene på julaften:p
 
Lillejulaften har vi grøt
Julaften pinnekjøtt
1 juledag ribbe
2 juledag prøver vi å få til at alle vi søsken med samboere og barn møtes så da blir det lite middag men mye annet godt.

Nyttårsaften har vi igjen familieselskap der alle har med seg noe, vi lager kalkun feks mens noen tar med salat eller noe annet :)
 
Pinnekjøtt på julaften, det blir ofte en dag med svineribbe og kalkun ila julen og.
 
Ribbe, medisterkaker, julepølse og tilbehør :happy:
 
Back
Topp