Hva om det er tvillinger?

En tråd i 'Juni 2017' startet av Mammaaaa91, 26 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Twiggy Andre møte med forumet

Samme her :joyful:

• Liker Liker x 1
  2. Willow :) Andre møte med forumet

"Gubben" hadde fått hjerteinfarkt tror jeg. Han har en fra tidligere og vi har en sammen som vil være 2år noen mnd etter fødsel... Blir siste barn for han nå. Tror jeg hadde synes det var skummelt, men at det går greit. Folk har jo klart det før meg, så da skal jeg også klare det tenker jeg. Men absolutt skummelt ja!

3. Lilleba Forelsket i forumet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Hadde fått panikk

• Liker Liker x 1
  4. Twiggy Andre møte med forumet

• Morsom Morsom x 1
  5. Sadie Glad i forumet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene 2017

Jeg hadde blitt uendelig glad! ❤️ Spurte om de kunne sette inn 2 egg og, men de ville kun sette inn 1 egg. Jeg hadde grua meg til fødsel er det eneste. Tenker det praktiske rundt det å ha to hadde ordnet seg. Vi har ingen barn fra før, så det blir en stor omveltning for oss uansett :)

6. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Nei, hva får man gjort da? :p Jeg har to fra før og det er jo ikke ønskelig med to til, men jeg får jo ikke velge :)

7. Mammaaaa91 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

8. Kilikina Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 Julibarna 2019

Hadde nok blitt litt redd, sia vi ikke har noen fra før og alt er helt nytt. Men hadde ikke gjort meg noe. Tror jeg hadde blitt veldig glad :)

9. flopia Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

En mer å elske ❤️❤️ går fint det

• Liker Liker x 1
  10. Martjee Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg hadde tenkt hjelp ;-)

11. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Hadde fikset det også, selv om det er enklere med en av gangen.
    Men med den hcg'en jeg hadde så er det nok bare en.

12. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

En får visstnok innvilget fosterreduksjon på frisk tvilling....

Det er visstnok mulig, tror oddsen er omtrent som å vinne storpremie i lotto da.
    i det tilfellet som var linket til mener jeg å ha lest fra bloggen at hun hadde tatt hormoner.

13. Mammaaaa91 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg tror jeg satser på at jeg slipper det :p Lotto hadde ikke gjort noe da :D hehe

14. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Jeg hadde en følelse på det tidligere. Vi hadde klart det, men jeg tror vi måtte fått mye hjelp. En 2-åring og 2 nyfødte kan jo bli hektisk. Spesielt om barseltiden og permisjonstiden blir like krevende som sist. Vi måtte også kjøpt ny bil og kanskje nytt hus? :O

15. Frøya Glad i forumet Sommerfuglene 2017 Februarlykke 2015

Det hadde blitt utroli tøft!!!

16. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Sommerfuglene 2017

Jeg føler allikevel at jeg ikke har noe valg dersom det skulle vise seg å være to... Hadde aldri klart å ta bort noe som helst.

17. Ellii Blir kjent med forumet Sommerfuglene 2017

Jeg ble bittelitt skuffet da vi på tul fikk vite at det "kun" var en ;-) :) Hehe

• Liker Liker x 1
  18. Tussi17 Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Jeg har faktisk lyst på tvillinger, mannen min er noe mer skeptisk på det

19. M.C.F Elsker forumet Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Det hadde jeg ikke greid. Så det burde være bare 1 inni der

• Liker Liker x 1
  20. Nr3påvei? Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Synes det har vært morsomt om det har vært 2 der inne men da blir det travelt me til sammen 4:p da blir det å bygge hus eller kjøpe nytt pluss nye biler :p

Del denne siden