Hva om det er tvillinger?

Jeg ville blitt glad for det, har ingen fra før:) Men vi fikk vite på TUL at det var bare en :)
 
Tanken har streifet meg ja. Da tenker jeg at vi har veldig mye jobb foran oss. Og så tenker jeg at jeg er glad svigers bor i nærheten og at de begge er pensjonister.
Vi har en på 2,5 fra før, så da hadde blitt veldig behov for avlastning der.
 
Hadde blitt veldig overrasket, men tror det hadde gått veldig fint :) Men naturlig nok er det jo lettere med en om gangen :)
 
Tror jeg hadde blitt ganske sjokket, men tror jeg hadde ønsket begge hjertelig velkommen når sjokket hadde lagt seg :)
 
Heller to enn ingen :)
 
Jeg vet ikke hvor jeg skulle gjort av meg :p Vi har allerede to, og da holder det i massevis med 1 til :p
 
Dør? Man klarer det jo, men jeg ønsker meg ikke to babyer på en gang. :p
 
Hadde blitt overveldet og overlykkelig. Hadde ikke gjort meg noen verdens ting! Men det hadde selvfølgelig vært litt mer arbeid med å få alt det praktiske på plass. :)
 
Da tror jeg faktisk jeg hadde grått.. 5 barn... Det ville blitt hektisk...
Men selvfølgelig blir man glad og tar det man får :)
 
Jeg hadde tenkt at yes, da får jeg tre barn slik jeg ønsker meg. Samboeren vil nemlig bare ha to. ;)
 
Hadde tenkt: herregud, NEI!
Har henda fulle med 2 allerede. Kan kaaaaansje strekke meg til 3 men ikke 4.
 
Hadde blitt bekymret, har ingen familie i nærheten som kan avlaste/hjelpe og poden er bare 2 år i juni. Men man måtte selvfølgelig bare klart det på et vis hehe.
 
Daaaa.... DAAAAA! Oh dear! Samboeren min hadde jubla hemningsløst - jeg hadde grått og tenkte at dette går ikke!
 
Da hadde jeg blitt glad. Og sikkert begynt å stresse med praktiske ting.
 
Her har jeg 3 fra før sååå holder at det er en huleboer der inne men 1 eller 2 til spiller ikke noen rolle sånn sett. Huset må bygges ut vi må ha større bil. Han har da en ni seter men jeg må jo å ha større bil like velkommen om der er en eller to. Ul senest 7 november her:)
 
Oi... Ja... Oi... Det hadde vært skummelt..
 
Back
Topp