Hva om det er tvillinger?

Jeg hadde tenkt at yes, da får jeg tre barn slik jeg ønsker meg. Samboeren vil nemlig bare ha to. ;)
Har tenkt det samme her, jeg vil ha tre, samboeren vil ha to. Men det er tøft med to samtidig!
 
Jeg hadde sikkert blitt dobbelt så bekymret som jeg allerede er! :hilarious:
 
Det hadde vært krise for vår del, vi var ferdig med barn etter de to vi har så at denne graviditeten banket på var slettes ikke positivt, ihvertfall ikke når mannen vil ta det bort og jeg vil beholde. Får jeg beskjed om at det er flere er ihvertfall ekteskapet mitt over og jeg tror jeg trenger både psykisk og fysisk hjelp! Grøss..
 
Hadde tenkt på det som en enorm glede over å kunne få to. Men samtidig også utfordrende :)
 
Jrg tenkte ikke tanken heller jrg, før mannen spurte mora si... Joda både på faren hans sin side og mora så er det endel tvillinger. Og ingen har fått tvillinger i den familien siden noen generasjoner tilbake.. jeg hadde nok svikt av tror jeg :p Men han hadde nok fått hetta! Men da skylder jeg på han om det viser seg å være to!
 
Jrg tenkte ikke tanken heller jrg, før mannen spurte mora si... Joda både på faren hans sin side og mora så er det endel tvillinger. Og ingen har fått tvillinger i den familien siden noen generasjoner tilbake.. jeg hadde nok svikt av tror jeg :p Men han hadde nok fått hetta! Men da skylder jeg på han om det viser seg å være to!
Tvillinger arves fra mors side;)
 
Tvillinger arves fra mors side;)
Det var det jeg hadde lært også, men fikk beskjed om at hos noen fulgte det x-kromosomet. Så om hun får en datter er sjansen litt større for tvilling barnebarn :)
 
Det var det jeg hadde lært også, men fikk beskjed om at hos noen fulgte det x-kromosomet. Så om hun får en datter er sjansen litt større for tvilling barnebarn :)
Hos min svigermor er det både tvillinger og trillinger, min samboer kan førr dette genet videre til vår datter:) Men gir ikke oss nå større sjanse for å får tvillinger/flerlinger:)
(Selv om dette var i starten ett tvillingsvskap:))
Så har lest litt om det:)
 
Back
Topp