Hva om det er tvillinger?

"Gubben" hadde fått hjerteinfarkt tror jeg. Han har en fra tidligere og vi har en sammen som vil være 2år noen mnd etter fødsel... Blir siste barn for han nå. Tror jeg hadde synes det var skummelt, men at det går greit. Folk har jo klart det før meg, så da skal jeg også klare det tenker jeg. Men absolutt skummelt ja!
 
Jeg hadde blitt uendelig glad! ❤️ Spurte om de kunne sette inn 2 egg og, men de ville kun sette inn 1 egg. Jeg hadde grua meg til fødsel er det eneste. Tenker det praktiske rundt det å ha to hadde ordnet seg. Vi har ingen barn fra før, så det blir en stor omveltning for oss uansett :)
 
Nei, hva får man gjort da? :p Jeg har to fra før og det er jo ikke ønskelig med to til, men jeg får jo ikke velge :)
 
Hadde nok blitt litt redd, sia vi ikke har noen fra før og alt er helt nytt. Men hadde ikke gjort meg noe. Tror jeg hadde blitt veldig glad :)
 
Hadde fikset det også, selv om det er enklere med en av gangen.
Men med den hcg'en jeg hadde så er det nok bare en.
 
Nei, hva får man gjort da? :p Jeg har to fra før og det er jo ikke ønskelig med to til, men jeg får jo ikke velge :)
En får visstnok innvilget fosterreduksjon på frisk tvilling....

Går det an å få så mange uten prøverør eller noe? :p
Det er visstnok mulig, tror oddsen er omtrent som å vinne storpremie i lotto da.
i det tilfellet som var linket til mener jeg å ha lest fra bloggen at hun hadde tatt hormoner.
 
En får visstnok innvilget fosterreduksjon på frisk tvilling....


Det er visstnok mulig, tror oddsen er omtrent som å vinne storpremie i lotto da.
i det tilfellet som var linket til mener jeg å ha lest fra bloggen at hun hadde tatt hormoner.

Jeg tror jeg satser på at jeg slipper det :p Lotto hadde ikke gjort noe da :D hehe
 
Jeg hadde en følelse på det tidligere. Vi hadde klart det, men jeg tror vi måtte fått mye hjelp. En 2-åring og 2 nyfødte kan jo bli hektisk. Spesielt om barseltiden og permisjonstiden blir like krevende som sist. Vi måtte også kjøpt ny bil og kanskje nytt hus? :O
 
En får visstnok innvilget fosterreduksjon på frisk tvilling....


Det er visstnok mulig, tror oddsen er omtrent som å vinne storpremie i lotto da.
i det tilfellet som var linket til mener jeg å ha lest fra bloggen at hun hadde tatt hormoner.

Jeg føler allikevel at jeg ikke har noe valg dersom det skulle vise seg å være to... Hadde aldri klart å ta bort noe som helst.
 
Jeg ble bittelitt skuffet da vi på tul fikk vite at det "kun" var en ;-) :) Hehe
 
Jeg har faktisk lyst på tvillinger, mannen min er noe mer skeptisk på det
 
Det hadde jeg ikke greid. Så det burde være bare 1 inni der
 
Synes det har vært morsomt om det har vært 2 der inne men da blir det travelt me til sammen 4:p da blir det å bygge hus eller kjøpe nytt pluss nye biler :p
 
Back
Topp