Hva lager dere? (hobbytråd)

Har strikket 1.5 av den...ikke det mest spennende å strikke.
Nei, langt i fra. Men jeg er ikke den mest avanserte strikkeren, og trenger hjernedød strikking så da passer den perfekt :)

Begynte faktisk å strikke for kun to år siden og siste året har det lagt dødt:p men tik frem strikkebaggen igjen igår og begynner på noe lett noe som " tovede tøffler" til mellomste:D

Ellers liker jeg å lage hjemmelagd syltet, speket og bakt holdbarhets mat , samt hjemmelaget kroppsprodukter som kroppsskrubber, badesalt, såper, lys og annet ;)

Begynte på en bleiebukse i dag :)

Tenkte å strikke et sommerteppe nå, altså et i bomull. Oppskrift fra Pickles :)

Så holder jeg på med to gensere og en jakke til frøkna.

Ferdig med djevelluen, mangler kun bånd og hekle kant, men det venter jeg med til etter oul.
Har også strikket et par booties i hvit og rosa i helgen.

Nå har jeg startet med fuglemammas omslagsbody, som jeg strikker for søstra mi.

Jeg har tenkt å få kjøpt meg noe stoff denne uka for å sy sengetøy til babydyne. Det får jeg ikke tak i her, og de jeg har er jentete :)

Strikker en lue til mannen. Venninna mi var innom tidligere, og hun hadde med ET HELT LIKT strikketøy! Lue til sin mann i samme ribbestrikk, samme farge, nesten samme garn og vi hadde kommet akkurat like langt. Hæ?

Begynte på en kyse i går, til jakka og bleieshortsen jeg er ferdig med.

Strikker et lappeteppe i bambusgarn til babyen :)

Fikk akutt lyst til å strikke bomullsteppe i fine farger<3 garnshopping til uka!
Har liggende en god del bittesmå bestemorsruter i rosa, vårgrønn og lilla bomull. Hadde vært gøy å få jobbet de inn i et teppe som jeg orker å gjøre ferdig...

E det noen som har funnet et fint teppe som skal strikkes i bomull? :)

Back
Topp