Hva lager dere? (hobbytråd)

Strikker hentesett til en niese som kommer i mars. Må bli ferdig snart, så jeg kan begynne å strikke til min mini. Hvilke garn bruker dere? Tenker at ull kan bli litt varmt til en sommerbaby. Har dere noe gode (og ikke for vanskelige) oppskrifter til sommerbabyer?
 
Strikker hentesett til en niese som kommer i mars. Må bli ferdig snart, så jeg kan begynne å strikke til min mini. Hvilke garn bruker dere? Tenker at ull kan bli litt varmt til en sommerbaby. Har dere noe gode (og ikke for vanskelige) oppskrifter til sommerbabyer?
Jeg bruker silke- og alpakkablanding til sommerklærene. Mye bedre enn bomull:)
 
Går mye i baby strekking før tia. Den her har æ strekka i både isblå å natur. Glede mæ tel å få vite kjønne, sån at æ kan strekke i korrete farga:)
 

Vedlegg

  • 1453145499493.jpg
    1453145499493.jpg
    44,9 KB · Visninger: 63
Går mye i baby strekking før tia. Den her har æ strekka i både isblå å natur. Glede mæ tel å få vite kjønne, sån at æ kan strekke i korrete farga:)

Den var kjempe fin, hvor er oppskriften fra?
 
Nei. E vwl egentli ei dale garn oppskrift. Men meine d e på den fb sia som heite tusen ideer sen ligg gratis.
Da må jeg inn å se. Har faktisk vært på leit etter ei sånn oppskrift :)
 
Da må jeg inn å se. Har faktisk vært på leit etter ei sånn oppskrift :)

Ja ø like den vældi godt. Har strikka den i baby merino, men tænte æ sku prøve mæ på den i bomull når æ e færdi me d æ hell på me nu:)
 

Vedlegg

  • 1453196255032.jpg
    1453196255032.jpg
    39,9 KB · Visninger: 62
Ja ø like den vældi godt. Har strikka den i baby merino, men tænte æ sku prøve mæ på den i bomull når æ e færdi me d æ hell på me nu:)
Fant oppskriften og har lagret den på minnet :) den var veldig søt :)
 
Ser frem til formen er bedre og jeg får strikket litt ❤️
 
Back
Topp