Hva lager dere? (hobbytråd)

Har heklet vognpynt. Helt plutselig!

Vis vedlegget 178806

Skal sette på øyne ... burde jeg sy på filt, bruke knapper eller hekle dem?

Og hvilken farge skal jeg ha på tråden som pynten henger på? Tror jeg heller mot hvit. Eller grå? Svart?
Så fine. Jeg hadde gått for å hekle på øynene. Små knapper og barn er jo ikke en bra kombo. Kan jo hende at h*n har lyst til å leke med vognpynten sin etter hvert. Hvis mammaen tillater det ;-)
 
Sukkerspinn skjørt til storesøster :)
 
Har sydd sparkebukse til lillebror :)
Ulldress til vinteren :)
Pilotlue
Åpen strikkejakke. Ideelt for babyer som skal ligge på mammaen hele tiden ;)

Så flink du er! Og for et kult giraff-stoff, lyst til å dele hvor du kjøpt det?
 
Her er det jeg har laget av klær hittil (den rosa kjolen er arvegods da!) Etter gårsdagens antakeligvis siste babyklesvask før fødsel! Gleder meg til å bruke dem på lillemor ❤
 

Vedlegg

  • 1464773378404.jpg
    1464773378404.jpg
    89,9 KB · Visninger: 29
Så flink du er! Og for et kult giraff-stoff, lyst til å dele hvor du kjøpt det?

Takk! :) Det stoffet eksisterer nok ikke lenger i handelen tror jeg. Men du kan jo prøve på stoffbitene på facebook. Jeg kjøpte det da storebror var liten, så det er vel 5-6 år gammelt.
 
Noen som har noe peiling på hekling? Det fåes kjøpt så mye søte heklede vognpynt.
Noen som har peiling på hvor enn kan få i oppskrift på slike? Har så lyst til å prøve å hekle selv ikke kjøpe ferdig
 
Noen som har noe peiling på hekling? Det fåes kjøpt så mye søte heklede vognpynt.
Noen som har peiling på hvor enn kan få i oppskrift på slike? Har så lyst til å prøve å hekle selv ikke kjøpe ferdig

Etsy
 
Back
Topp