Hva lager dere? (hobbytråd)

En tråd i 'Juli 2016' startet av Arcalae, 7 Des 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. lykkelig2017 Forelsket i forumet

Nu e æ færdi me bolen på jakken å. Flettemønster va enklar enn æ trudde når æ kom inn i d. Ho lillesøster bi ikkje å fryse i alle fall;)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  2. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Så flink du e! :) holder på med babyteppe akkurat no eg :)
    Skal bli Marys rojale prinsesvøb (eller ka d no heter) :)

ImageUploadedByBV Forum1456087756.860438.jpg

• Liker Liker x 3
  3. lykkelig2017 Forelsket i forumet

E så fint d teppe. Men æ har ikkje tålmodighet tel no så stort. Æ hold mæ tel småtøy:) har ei hærli vænnina som ska strekke heildress tel babyen nu. Før d bi før stort føle æ:) men har fått beskjed fra høyeste hold på sykehuse i dag om at æ ska ta d heilt me ro resten av svangerskape, så kan fort hende der bi strekka mye både stort å smått framover;)

• Liker Liker x 1
  4. tilii Glad i forumet Julimammaer 2016

ImageUploadedByBV Forum1456780570.819277.jpg

Snart ferdig med danseskjørt nr 2 :)

• Liker Liker x 2
  5. Arcalae Elsker forumet Julimammaer 2016

Så flott farge! Det blir kjempefint ^_^

6. lykkelig2017 Forelsket i forumet

Skole å såpebobleskjørte på mæ i dag

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  7. Potet Første møte med forumet

Flotte farger! Og daisyer går lekende lett etter litt øving :)

• Liker Liker x 1
  8. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Begynte på ullteppe til storebror. 6 år senere ser det ut til å bli ferdig til lillebror.
    Holdt også på med helseteppe i bomull, men pga feilstrikk og jeg ikke orket tanken på å ta opp en drøss med masker, har det blitt liggende. Får se om det ikke blir et lillebrorteppe det også. image.jpg

• Liker Liker x 3
  9. Julyaprildesember Elsker forumet *MIA* Julegavene 2019

Jeg får ikke lastet opp bilder her. Filen blir alltid for stor... Har prøvd alt mulig...

Har strikket ferdig bussanlull teppet, og strikker nå på små ullsokker til naboen som skal ha i mars, samtidig som jeg strikker sommerpledd og cardigan til storebror og sokker til min far hehe.... Altfor mange prosjekter gående hehe :)

10. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Ingen av dere som har oppskriften pp Fjøsdress fra Pickles? (Tror blandt annet den er i boka Voksne ingen adgang).

11. Sophia-Larvik Blir kjent med forumet

Wow! Jag blir riktigt imponerad av alla er! Så otroligt duktiga på å sticka (strikke)! Jag har för dåligt tålamod för det, så har börjat sy några klänningar istället :) Här är två av de! ImageUploadedByBV Forum1456990904.240293.jpg

• Liker Liker x 3
  12. Cesk88 Forumet er livet Sensommerbarna 2016

Jeg strikker, hekler, tegner og maler :D dette maleriet er det siste jeg malte. Malte det til sambo :)
    ImageUploadedByBV Forum1456991060.237319.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1456991124.035595.jpg

• Liker Liker x 2
  13. lilleJ Betatt av forumet

• Liker Liker x 1
  14. lilleJ Betatt av forumet

Åh, SÅNN vil jeg ha også! :D Men min mormor (som er den eneste som strikker i vår familie) orker ikke strikke til meg :( Så flink du er! :D

15. tilii Glad i forumet Julimammaer 2016

ImageUploadedByBV Forum1457215274.615314.jpg

Teppe nr 2 til lillebror. Koseteppet fra klompelompe :)

• Liker Liker x 2
  16. Julyaprildesember Elsker forumet *MIA* Julegavene 2019

Dette strikket jeg til min svigerinne som fikk en liten jente i januar :) har også strikker byssanlull teppet til min egen datter :) nydelige mønster!

17. lykkelig2017 Forelsket i forumet

Greit me kjappe strekkeprosjekt innimellom alle på pinne 2-2.5. Strekka på et døgn. Sån man har å ta sæ tel når man må sette heilt iro å ruge;)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 4
  18. Lula Lu Glad i forumet

Har heklet vognpynt. Helt plutselig!

PicsArt_1464034759505.jpg

Skal sette på øyne ... burde jeg sy på filt, bruke knapper eller hekle dem?

Og hvilken farge skal jeg ha på tråden som pynten henger på? Tror jeg heller mot hvit. Eller grå? Svart?

• Liker Liker x 3
  19. lykkelig2017 Forelsket i forumet

Dagens prosjekt:) første gang æ syr sån, så æ e førnøyd på tross av ymse sjønnhetsfeil:)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 6
  20. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Så fine:D kommer an på hvordan du vil ha det. Øyeknapper er vel enkelt og pent. Og jeg tror jeg synes grå eller svart tråd:) men blir fint uansett!!

• Liker Liker x 1

Del denne siden