Hva kommer nå? ❤️ Født 1 år etter BO/MA

PP 3, 9 dpo

Da har jeg endelig tid til å formulere en litt mer ordentlig post. Sitter på bussen på vei til kurs, kanskje med verdens beste lille hemmelighet i magen, og ca 1 time i fred til å tenke på det. Å, som jeg håper. Jeg orker ikke at dette skal være kødd nå.

Jeg sa ingenting til samboer i dag morges. Jeg har lurt så mye på hvordan og om jeg skulle si noe. Og sist syklus hadde jeg med gave til ham på kjærestetur, men så kom TR og gaven ble pent lagt tilbake i skapet. Så denne gangen vil jeg være sikker før jeg sier noe. Og blir jeg sikker før helgen så får mødrene våre også vite det og mine to beste venninner. Og kanskje de to nærmeste kollegaene mine. Rett og slett fordi jeg trenger et sikkerhetsnett hvis det skulle gå galt denne gangen også, eller bare for å ha noen å snakke med hvis jeg blir veldig redd.

For det har jeg også tenkt mye på etter vi mistet. Hvordan vil jeg håndtere et nytt svangerskap? Vil jeg tørre å annonsere det? Vil jeg ha gratulasjoner? Ene syklusen var jeg så langt nede at jeg tenkte hvis jeg ble gravid så ville jeg ikke høre snakk om det. I går tok jeg meg i å få en panikktanke, hva om det er men at det ikke går bra, er jeg klar? Og i sekundet etter tenkte jeg rolig «Jeg er klar». Og det var utrolig godt å tenke på.

Jeg er klar. Og jeg er glad. Og jeg prøver å holde meg litt igjen, fordi det fortsatt er så tidlig at streken ikke er ordentlig enda liksom. Men jeg skal prøve å ha et mantra i dagene, ukene fremover: «Akkurat nå er jeg gravid». Og ja, jeg tenker det allerede, samtidig som jeg prøver å forberede meg på at kveldens test eller morgendagens slett ikke trenger å være stigende…

Men akkurat nå finner jeg ro i at jeg får opp strek, uansett hvor svak den er, 9 dpo. :Heartred
 
Last edited:
Fortsatt 9 dpo

IMG_0251.jpeg

Ikke noe tvil lenger nå vel? :smiley-angelic006 :Heartred :smiley-angelic001
 
Herregud!!! Takk :Heartred Dette er helt vilt! Og at jeg nå plutselig venter enda et oktoberbarn:Heartred Tenk å være så heldig å få bli gravid nøyaktig tre år etter jeg ble det første gangen:notworthy Bare håper den får sitte helt til termin, slik som storebror fikk.
Dette skal være terminspire! ❤️
 
PP3, 10 DPO

IMG_0256.jpeg

Dagens test er kanskje et lite snev sterkere. Jeg høres kanskje helt gal ut, men det første jeg gjorde etter kurset i går var å kjøpe matchende pysjamas, str baby og til storebror. Skal bruke dem til å fortelle samboer i dag når han henter meg. Jeg er så spent!
Prøver å beholde roen, virkelig! :Heartred
Bare nyte nyte, og tenke at dette skal gå bra:Heartred
 
PP3, 10 DPO

Vis vedlegget 427573
Dagens test er kanskje et lite snev sterkere. Jeg høres kanskje helt gal ut, men det første jeg gjorde etter kurset i går var å kjøpe matchende pysjamas, str baby og til storebror. Skal bruke dem til å fortelle samboer i dag når han henter meg. Jeg er så spent!
Prøver å beholde roen, virkelig! :Heartred
Bare nyte nyte, og tenke at dette skal gå bra:Heartred
Gratulerer så mye❤️❤️❤️ synes denne er sterk til å bare være 10 dpo :love017
 
PP3, 10 DPO

Vis vedlegget 427573
Dagens test er kanskje et lite snev sterkere. Jeg høres kanskje helt gal ut, men det første jeg gjorde etter kurset i går var å kjøpe matchende pysjamas, str baby og til storebror. Skal bruke dem til å fortelle samboer i dag når han henter meg. Jeg er så spent!
Prøver å beholde roen, virkelig! :Heartred
Bare nyte nyte, og tenke at dette skal gå bra:Heartred
Veldig fin 10dpo-strek! :Heartred
 
PP3, 10 DPO

Vis vedlegget 427573
Dagens test er kanskje et lite snev sterkere. Jeg høres kanskje helt gal ut, men det første jeg gjorde etter kurset i går var å kjøpe matchende pysjamas, str baby og til storebror. Skal bruke dem til å fortelle samboer i dag når han henter meg. Jeg er så spent!
Prøver å beholde roen, virkelig! :Heartred
Bare nyte nyte, og tenke at dette skal gå bra:Heartred
Måtte se på min fra 10 dpo, og den ser helt lik ut. Jeg er i uke 27 nå!
Gratulerer så mye :Heartred
 
Måtte se på min fra 10 dpo, og den ser helt lik ut. Jeg er i uke 27 nå!
Gratulerer så mye :Heartred
Så bra!! :Heartred Og tusen takk :HeartredJeg har også sammenlignet med mai-frøet vi mistet i september/oktober, denne gangen ser den sterkere ut!:smiley-angelic001:notworthy
CDD66B5B-13A3-4EC8-BD23-32F07C4F4673.jpeg

Øverste var i sept, nederste er nå, like langt på vei.
 
PP3, 10 DPO

Vis vedlegget 427573
Dagens test er kanskje et lite snev sterkere. Jeg høres kanskje helt gal ut, men det første jeg gjorde etter kurset i går var å kjøpe matchende pysjamas, str baby og til storebror. Skal bruke dem til å fortelle samboer i dag når han henter meg. Jeg er så spent!
Prøver å beholde roen, virkelig! :Heartred
Bare nyte nyte, og tenke at dette skal gå bra:Heartred
Åååh herregud!!! Går inn her og hva er det jeg ser, du er jo GRAVID!! :excited001 gratulerer såååå mye fine kjære du! :love017Dette MÅ bli terminspire ❤️ kommer du inn i oktober du også nå da?
 
Back
Topp