Hva kommer nå? ❤️ Født 1 år etter BO/MA

Åååh herregud!!! Går inn her og hva er det jeg ser, du er jo GRAVID!! :excited001 gratulerer såååå mye fine kjære du! :love017Dette MÅ bli terminspire ❤️ kommer du inn i oktober du også nå da?
Takk, kjære deg :Heartred Jeg har pittelitt is i magen før jeg hopper inn i termingruppe. Holdt på å gjøre det i går kveld, men ble livredd. Venter til testene er enda sikrere, men sniker litt der inne allerede:happy:
 
Jeg er så enormt lettet for at det går bra med deg også!! :Heartred
Ååh så koselig av deg ❤️ forventet ikke at det skulle gå bra, og hvertfall ikke da jeg begynte å blø igjen men etter dagens test så virker det lovende. Håper vi begge får terminspiren vår nå ❤️
Nydelig farge på den testen da! :excited001

Den er sterkere enn min fra 10dpo nå med siste.
Sterkere enn min 10 dpo og!
 
Herregud!!! Takk :Heartred Dette er helt vilt! Og at jeg nå plutselig venter enda et oktoberbarn:Heartred Tenk å være så heldig å få bli gravid nøyaktig tre år etter jeg ble det første gangen:notworthy Bare håper den får sitte helt til termin, slik som storebror fikk.
Gratulerer så mye! Jeg ble også gravid på nesten samme tidspunkt som for 3 år siden. Termin skiller med 14 dager :shy:
 
PP3, 11 DPO

IMG_0267.jpeg


Vet ikke om det er så mye økning fra i går, men veldig økning fra i forgårs og streken kommer fortere til syne :Heartred
Nå lurer jeg faktisk på om jeg skal la være å teste noen dager, bare for å gi meg selv litt fred:Heartred
 
PP3, 11 DPO
(Legger til gravid 3+4, litt forsiktig)

Så, ja, testene stiger og det samme gjør kvalmen. Kjente antydning til kvalme allerede onsdag, men overbeviste meg selv om at det var på grunn av grubling. Jeg har det av og til med å tenke på meg kvalme. Kjenner også kvalme ved sult til vanlig, så det trengte ikke å ha noe som helst med graviditet å gjøre, tenkte jeg. Nå er jeg ikke lenger i tvil. Kvalmen skyldes hormoner i stigning, og jeg skal absolutt ikke klage på det, selv hvor slitsomt det er.

Samboer ble veldig glad, selv om han ikke skjønte det med en gang. Helt siden vi mistet har vi jo hatt litt babytøy liggende i skap eller som har kommet i posten, eller som jeg på helt desperate dager har bare måttet kjøpe fordi jeg må jo da bli mamma igjen! Så da jeg viste ham pysjamasene og sa «sant den var søt? Så jeg måtte bare kjøpe den til A, og… en til babyen» så gliste han bare og sa «ååh, til babyen». Og jeg så jo at han ikke skjønte det. Så måtte legge til «…som vi skal få i oktober». HÆ?! Kødder du? Svarte han, for vi var jo helt sikker på at det ikke gikk denne syklusen, siden jeg fikk el mens han var borte. Men så har det visst klaffet med den runden vi hadde før han dro likevel :Heartred
Min mor bor litt hos oss enda, så henne måtte jeg si det til samme kveld. Farmoren får vite på morsdagen, på akkurat samme måte som hun fikk vite om sønnen vår:smiley-angelic006

Det er fortsatt kjemperart å tenke på at jeg er gravid på samme tid som for tre år siden, at mens-termin er 6 dager før 3-årsdagen til storebror. Jeg er derfor livredd for å gå over tiden denne gangen også, tenk hvis de må dele dag:hilarious:

Kjenner dessuten at det er veldig vanskelig å holde seg fra å si noe denne gangen, fordi så mange vet at vi mistet. Samtidig vil jeg ikke gå på blemmen å si det for tidlig enda heller. Vi er jo bare i startgropen enda, streken er jo ikke ordentlig sterk enda engang. Må vel snart begynne å skrive opp milepæler også.

Men akkurat nå så nyter jeg bare at jeg faktisk er gravid :Heartred

Og at de gamle milepælene kan kysses ut, alle som en:
[ x ] Negativ test (etter MA)
[ x ] Første ordentlige TR etter MA/SA/BO
[ x ] Teste etter el i pp fremover
[ x ] Forhåpentligvis teste positivt igjen en gang snart
 
Så tok angsten meg… smertestøt nedover i bena etter leggetid med guttungen. Nå ligger jeg i sofaen, prøver å puste, klarer ikke konsentrere meg. Håper jeg får sove snart. Jeg føler meg mindre utslitt i dag, kvalmen ga seg i løpet av dagen, matlysten er normal… faen… Jeg som skulle ta det så rolig og la være å teste. Tror jeg skal klare å holde meg i kveld, men i morgen tidlig tipper jeg at enda en test ryker :smiley-angelic001
 
PP3, 12 DPO
Gravid 3+5

IMG_0311.jpeg

Definitivt stigning fra både i går og i forgårs. Phuh! Jeg prøver å holde meg så avslappet på det der, fordi jeg ser jo allerede at det øker mer enn forrige gang. Men jeg er likevel nervevrak. Så hjelper det heller ikke at økning i hormoner gjør meg superparanoid i tillegg da. Heldigvis gjør de meg også ganske sliten og trøtt, så jeg sovnet dønn med en gang jeg skrev siste meldingen :hilarious:

Testplan fremover er 13 dpo, 15 dpo, 17 dpo, og så ny vurdering. Øker det like fint som hittil, så kan jeg kanskje slå meg til ro med det. Og jeg sammenligner med testene fra ca samme dagene sist. Hvor jeg ikke så økning fra 13-18 dpo, jeg visste jo allerede da at det ikke gikk bra:sorry:

Jeg synes det er sprøtt og fint og vakkert og nervepirrende å være gravid igjen. Forrige kalte vi Frøet, denne kaller vi Spiren :love7
Og som jeg håper at dette er terminspiren vår, regnbuespiren vår:Heartred
 
Back
Topp