Hva kjønn tror du ?

Jeg skal også til Jessheim, men bor bare 40 min unna sånn ca. :) Er også syykt nysgjerrig, og det er mye derfor jeg vil dit i uke 12 - han skal være veldig flink på å se kjønn. Vil også forsikre meg om at den lille er frisk, da. :)

Obs, han sa feil på en venn av meg.. Men riktig på en annen;) må ta svaret med en klype salt da.. Men litt gøy er det! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I følge kalenderen er det ei jente, mannen spår gutt, jeg tror jente...
 
Jeg tror det er en gutt, det er iallefall en "han" når jeg tenker :) Meen ei lita jente hadde så absolutt ikke gjort noe :)
 
Obs, han sa feil på en venn av meg.. Men riktig på en annen;) må ta svaret med en klype salt da.. Men litt gøy er det! :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, selvfølgelig! ;-) Tør nok uansett ikke å gå utifra at han har rett, så blir nok ikke noe shopping før etter OUL. :) Men morsomt er det likevel, og det viktigste er jo at den lille er frisk og har det godt.
 
Tror det blir gutt denne gangen, men er ikke viktig for noen av oss.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Med første var jeg bombe sikker på en gutt fra dagen vi testet positiv til vi fikk OUL og det fikk vi også. Nå er jeg veldig sikker på jente og har allerede vært ute å kjøpt garn i fargen Lyng som jeg skal strikke barsellue av. :)
 
Forrige gang var jeg helt sikker på at det var en gutt, og det var det. Denne gangen har jeg ingen følelse, så kanskje det betyr jente? Men på an annen måte så har jeg alltid sett på meg selv som en "guttemamma" og trodd at jeg bare får gutter, så det blir spennende å se. Men for oss spiller det ingen rolle hva det er :)
 
Da fant jeg det kinesiske fødselskartet selv :p

Det sier det samme som jeg selv tror også, jente :)
Blir glad uansett jeg altså men pleier å ha rett og det har stemt
med dette kartet tidligere også.
Blir spennende å se etterhvert da .
 
I følge kinesiske kalender her på bv blir det jente, i følge mammanett sin blir det gutt :p Så 50-50 % sjangs da.. Hehe
Ringtesten viser jente. Men er spådd at jeg får gutt-gutt-jente (blir ikke fler etter denne dog).

Forrige gang skulle jeg også hatt jente i følge kalenderen her og på mammanett.

Begynner å få mer og mer jentefølelse. Men det kan også være ønsketenkning siden vi tilsammen har tre gutter i huset (mannen har to fra før + en sammen med meg).



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Forrige gang var jeg helt sikker på at det var en gutt, og det var det. Denne gangen har jeg ingen følelse, så kanskje det betyr jente?

Samme som her det :) Sist viste jeg det var gutt mens jeg stod med testen i hånden :p Og kjønnet stemmer da i forhold til magefølelsen min :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har på en følelse at det blir en gutt, men har ikke noe og sammenligne med. Når dette blir min første ;)
 
Tror jeg bærer det som skal bli en gutt :)
 
Tror dere har superkrefter jeg ikke har ;) For jeg føler ingenting jeg. Heller verken mot jente eller gutt :p Blir spennende å se da


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror det er gutt <3
Men kan fort være jente uten at jeg blir veldig sjokkert da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp