Hva kjønn tror du ?

Denne gangen viste den gutt på meg når jeg sjekket nå, så spennende tid fremover ;) Mamma tror det blir jente siden jeg begynt bli ganske dårlig, med mye kvalme og oppkast, samt at jeg er så trøtt hele tiden også *gjesp*
 
Ble spådd en gang for lenge siden og da sa hun jeg skulle få to gutter. Har alltid hatt en følelse av gutt men nå er jeg usikker :) Blir spennende :)
 
I følge den kinesiskekalenderen, kommer det en jente nå, men mannen min har bare gutter, jeg har en gutt, så tror det er en gutt, men en jente er også veldig velkommen. Tror også det er en gutt, fordi jeg ikke er så kvalm :rolleyes:
 
Men den går jo utifra alder ved unnfangelse ikke alder når barnet er født? :) eller finnes det flere kart kanskje?


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kinesisk fødselskart sier jente, og jeg hååååper på jente! Mest for å dalle, kle opp og style fordi alle i min omkrets har fått guttebabyer. Men gutt er såklart også velkommen


Sent from my iPhone
 
I følge den kinesiskekalenderen, kommer det en jente nå, men mannen min har bare gutter, jeg har en gutt, så tror det er en gutt, men en jente er også veldig velkommen. Tror også det er en gutt, fordi jeg ikke er så kvalm :rolleyes:

Heter det seg at man blir mer kvalm med jente enn med gutt? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
sist sa kartet jente,det kom en gutt, nå sier det gutt, så er bare å vente til ul! :) veeeeldig lyst på jente så vi har en av hver da! :):) men viktigst at h*n er frisk :)
 
Heter det seg at man blir mer kvalm med jente enn med gutt? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
haha,det håper jeg ikke!!! jeg hadde hyperemesis nesten fra før pos test sist.. og ble innlegt i uke 8,var dårlig hele svangerskapet, gikk ned 10kg og la på meg bare 7 igjen... vi fikk gutt. om det er verre med jente kan ejg bare legge meg ned med en gang ;)
 
haha,det håper jeg ikke!!! jeg hadde hyperemesis nesten fra før pos test sist.. og ble innlegt i uke 8,var dårlig hele svangerskapet, gikk ned 10kg og la på meg bare 7 igjen... vi fikk gutt. om det er verre med jente kan ejg bare legge meg ned med en gang ;)

Nei huff:( Søsteren min var også kjempedårlig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
nå har jeg mitt tredje svangerskap, alle ulike. derfor håper jeg på gutt, men tror d blir jente :)
 
Kinesisk kalender sier jente men jeg tror det er gutt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er offisielt syyyyyykt nysgjerrig!! Så mye for å vente til fødsel.. Har bestilt ul i Jessheim med avansert utstyr for å kanskje få en tidlig preview.. Begge deler er like velkomment! Gutt fra før, kinesiske kalender sa gutt da. Og jente nå.. Men har egentlig ganske lik følelse.. Og ikke spesielt kvalm, så da heller jeg mot et lite, nydelig lyseblått babynøste, gleeeeder meg!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kanskje litt tullete å kjøre helt til Jessheim da:p er såååå villt nysgjerrig... Dessuten er jeg gravid og utilregnelig:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Etter en uke med kvalme begynner jeg nesten å tro det kan være en jente, siden jeg omtrent ikke var kvalm med gutten. Men følelsen sier likevel gutt ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg er ikke kvalm, men var så dårlig med nr 1. Det er en gutt. Men har guttefølelse fordet nå og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var helt sikker før de to andre og da stemte magefølelsen min, denne gangen er jeg veldig usikker. Tror kanskje jente:)
 
Kanskje litt tullete å kjøre helt til Jessheim da:p er såååå villt nysgjerrig... Dessuten er jeg gravid og utilregnelig:p


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal også til Jessheim, men bor bare 40 min unna sånn ca. :) Er også syykt nysgjerrig, og det er mye derfor jeg vil dit i uke 12 - han skal være veldig flink på å se kjønn. Vil også forsikre meg om at den lille er frisk, da. :)
 
Kinesisk fødselskart sier jente, og jeg hååååper på jente! Mest for å dalle, kle opp og style fordi alle i min omkrets har fått guttebabyer. Men gutt er såklart også velkommen


Sent from my iPhone
Hvor finner jeg det kinesiske fødselskartet.
Husker jeg sjekket det da jeg ventet minsten og det
stemte :)
Tror jeg venter jente forresten :)
 
Back
Topp