Hva kjønn tror du ?

November-Mamma.84

Mamma til 2. Venter spire 08.November
Novemberskattene 2014 <3
Tenkte vi kan jo skrive her hva kjønn vi tror barnet blir eller ønsker... spennende å se etter UL eller fødsel om det stemmer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja, det er spennende det !
Vi har en gutt fra før og følelsen akkurat nå sier at dette er en gutt til :) Kunne selvfølgelig tenkt meg ei jente, men jeg "SKAL" ha flere barn så jenta kan godt komme senere også ;p
 
Jeg har en feeling på gutt. Greier ikke å se for meg ei jente til, det bare føles rart. Er blitt spådd gutt, jente, gutt evt gutter. 4 forskjellige som har spådd tvillinger i 3 graviditet så jeg krysser fingrene for bare ein... å gå fra 2 til 4 barn tror jeg hadde blitt hevy :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har veldig lyst på gutt, men er mest praktisk med jente. ;) I min familie er det omtrent bare jenter, så tipper det blir det. Kjekt i forhold til lekestunder med de to kusinene, også kommer vi jo til å arve mye klær og utstyr etter dem (veldig mye rosa, hehe). :D Søsteren min fikk sin andre datter forrige uke, så hvis alt går bra blir det jo bare ni måneder mellom hennes og min. Ender opp i samme klasse, faktisk! :p
 
Jeg har en feeling på gutt. Greier ikke å se for meg ei jente til, det bare føles rart. Er blitt spådd gutt, jente, gutt evt gutter. 4 forskjellige som har spådd tvillinger i 3 graviditet så jeg krysser fingrene for bare ein... å gå fra 2 til 4 barn tror jeg hadde blitt hevy :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spennende å ha blitt spådd da! Hehe, får håpe det ikke blir to da ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har veldig lyst på gutt, men er mest praktisk med jente. ;) I min familie er det omtrent bare jenter, så tipper det blir det. Kjekt i forhold til lekestunder med de to kusinene, også kommer vi jo til å arve mye klær og utstyr etter dem (veldig mye rosa, hehe). :D Søsteren min fikk sin andre datter forrige uke, så hvis alt går bra blir det jo bare ni måneder mellom hennes og min. Ender opp i samme klasse, faktisk! :p

Hihi, i min familie er det også nesten bare jenter, så jeg trodde jeg skulle få det første gang, men det ble jo gutt. Får jeg en til blir jeg den første i min familie med to gutter i ungeflokken :) i alle fall i generasjonene etter oldeforeldrene mine ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har helt siden vi begynte å prøve sett for meg en jente. Men det er jo bare en følelse:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har blity spådd gutt-jente-gutt. De to første stemte, så får vi se da;) har ingen feeling, og ingen ønsker. Har jo en av hver fra før! Men jeg mååå vite det, for er rimelig nysgjerrig:) akkurat nå er det bare et intenst ønske om at alt skal gå bra <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her så tenker vi gutt. Vi har funnet guttenavn og blir egentlig litt overrasket om det viser seg å være en gutt :p haha.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har fått tre jenter, og dette svangerskapet har begynt helt annerledes enn de andre, så har følelsen på at det blir gutt



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette er mitt første barnotat jeg tror derfor på gutt!! :p Har bare den følelsen at det er lettere å få gutt enn jente :p Jeg blir glad uansett altså!! :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
I min familie er det mange gutter, både på min side av familien og forlovedens side. Kan tenkes at det er en gutt :) Håper selv på ei lita jente. Hihi. Barnet er velkommen, uansett kjønn, det viktigste er at h*n er frisk! :D Gleder meg til å finne ut! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I følge den kinesiske fødselskalenderen skal jeg ha jente!! :D Og hodet mitt sier gutt.. Så da blir det spennende å se :D Hadde vært utrolig kos med en jente ;) Hihi..


Sent from my iPad using BV Forum
 
I følge den kinesiske fødselskalenderen skal jeg ha jente!! :D Og hodet mitt sier gutt.. Så da blir det spennende å se :D Hadde vært utrolig kos med en jente ;) Hihi..


Sent from my iPad using BV Forum

Nå måtte jeg jo bare sjekke, jeg også! ;) Fødselskalenderen mener gutt, så blir spennende å se om de får rett. Hadde vært morro med gutt, siden det er så få av dem i min familie. Men klarer virkelig ikke å finne guttenavn, så da får vi skikkelig problemer! :p
 
I følge den kinesiske fødselskalenderen skal jeg ha jente!! :D Og hodet mitt sier gutt.. Så da blir det spennende å se :D Hadde vært utrolig kos med en jente ;) Hihi..


Sent from my iPad using BV Forum

Hihi, den kinesiske fødselskalenderen sa gutt sist og da ble det gutt, nå sier den jente så det blir jo spennende da ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Håper litt på jente siden det er kommet 4 gutter på rad med to års mellomrom i familien, har så lyst til å være den første til å få jente siden jeg er den yngste jenta i familien, hehe :p men hadde vært fint med gutt også for da kan han leke med de andre guttene :) blir glad uansett hva det blir <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alle rundt meg får gutter, så tror jeg får det også :) Men siden det er min første så har jeg jo ingenting å sammenligne med. Gleder meg til å få vite det - da blir det med en gang mer "ekte". Tenker jeg da.. :p
 
Vi har jente:p Har såå lyst på gutt ! Er så mye fint til gutter ^^,
 
Jeg tror det er en gutt i magen, mens mannen tror ei jente til :) uansett hva det er, så er det hjertlig velkommen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp