Hva kjønn tror du ?

Vi har en gutt fra før så hadde vært koselig med en jente, men spiller egentlig ingen rolle. Jeg tror vi får en gutt til, min kjære tror jente.
Kinesiske fødselskalenderen sier jente, den sa gutt sist gang og det stemte jo ;)
 
Jeg har en gutt fra før ;) håper det blir en jente men tror det blir en gutt til :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
kinesisk fødselskalender sier jente, ring over mage-testen sier jente, natrontesten sier jente. Håper på en jente sånn egentlig, og trur av den grunn at jeg kommer til å få en gutt :p Men gutt og jente er hjertlig velkommen <3
 
Blir glad uansett og har ikke noen feeling verken på det ene eller det andre. Det er viktig for typen å få en sønn før eller siden så kommer det mange jenter på rad blir det nok mange barn etterhvert haha! Men hva som enn kommer nå så synes vi det blir kjempestas! :D
 
Samme her. Tror det er jente.. men siden blir like glad for gutt og :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Haha, alle rundt meg som vet så langt tror det blir ei jente ;p bare jeg som tror gutt ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Håper gutt, men mannen er overbevist om at han blir omringet av jenter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har følt det er en gutt inni der fra begynnelsen. Men alle de som vet jeg er gravid, tror det er en jente. Jeg bryr meg ikke om hva jeg får. Begge kjønn er velkommen:)
 
Kinesisk fødselskalender sier gutt, ringtesten sier jente og magefølelsen sier gutt! Mange gutter i vår familie, så vi synes det hadde vært gøy med en jente. Vi har både jente- og guttenavn klart, og alt er hjertelig velkommen!!!
 
For øyeblikket har jeg en jentefølelse. Forrige gang hadde jeg guttefølelse helt til jeg fikk høre hjertelyden, etter det trodde jeg det var jente, og det var det:)
 
Aner ikke. Trodde det var gutt forrige gang, men det ble jente. Alle kjerringråd tydet på gutt :) Nå er det så tidlig at jeg ikke har noen følelse på det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har vi 3 gutter fra før (bare ene er min), så vi ønsker oss sterkt ei jente!
Har ingen magefølelse denne gangen. Sist viste jeg det var gutt i det sekundet jeg fikk positiv test :p

Men har litt sånn følelse "med vår flaks er det en gutt til" :) hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har to gutter og er sikker på at neste også er gutt.. :) Det står også på det kinesiske fødselskartet, og det stemte de to andre gangene! Hadde selvfølgelig blitt veldig glad for ei man kan kle i kjole og sånt, men, for meg spiller det ikke noe stor rolle! :p


To gutteklumper født 08&13 <3
 
Utfra symptomene å dømme tror jeg jente, har en ørliten følelse av at det kan være det :)
Sist hadde jeg rett, denne gang er jeg mer usikker :)
 
Magefølelsen min sier gutt, og mannen tror det er gutt :)
Har en gutt fra før og må innrømme at det hadde vært veldig koselig med ei lita jente, men blir selvfølgelig like glad uansett ♡
Jeg trodde jente sist da, alle kjerringråd, kinesisk fødselskart og alle venninner trodde jente, utenom min tante som var helt sikker på gutt :p så blir morsomt å se denne gangen da ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Magefølelsen sier jente og jeg har ei jente fra før av. sist var jeg overbevist om en gutt men det var jente. Jeg håper på en gutt men er nok ikke så heldig gitt. Den kinesiske kalenderen avhenger veldig mye om barnet blir født før eller etter bursdagen min. Før bursdagen min gutt, etter bursdagen min jente. Sist var jeg for ung til å bruke den kinesiske fødselskartet :p så er morsomt at jeg kan bruke den nå :D
 
Den kinesiske kalenderen avhenger veldig mye om barnet blir født før eller etter bursdagen min. Før bursdagen min gutt, etter bursdagen min jente. Sist var jeg for ung til å bruke den kinesiske fødselskartet :p så er morsomt at jeg kan bruke den nå :D

Men den går jo utifra alder ved unnfangelse ikke alder når barnet er født? :) eller finnes det flere kart kanskje?


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sist så trodde vi det var jente begge to, og det sa den kinesiske kalenderen også. Men det var en liten vakker gutt ;)
Nå har jeg en følelse av begge deler, ønsker barnet hjertelig velkommen uansett hva det blir :) Tante ungen min som jeg er gudmor til, ønsker seg så en kusine og hun skal være gudmor til mitt barn også :) Så blir spennende når vi får vite om hva det blir :)
 
Back
Topp