Hva jobber du med?

Jobber innenfor IT, mest med programmering og rådgivning.
Skolebenken igjen neste år :D
 
Jobber som Copywriter og webmaster - ganske kreative yrker, men deilig med mulighet til hjemmekontor nå som jeg er så kvalm og trøtt som jeg er (jobber fast hjemme to dager i uken til jeg føler meg bedre) :)
 
Jeg er bonde og ringevikar i bhg...men utdannet hjelpepleier:)
Men fortiden hjemmeværende med prinsesså vårs♡
 
Er utdanna frisør og barne og ungdomsarbeider. Jobber i barnehage på småbarnsavdeling :)
 
Eg jobbet 12 år hos en turoperatør, men de la ned 16.12.14. Så eg har ingen jobb :/
 
Jeg er fulltidsstudent på barnehagelærerutdanning! Ferdig egentlig neste sommer, men nå blir det utsatt et år :) Jobber og litt i barnehage som jeg ønsker :)
 
Ser vi er flere lærere her
Jeg er adjunkt og jobber som kontaktlærar for 6.klasse. Spent på reaksjonen deres. Trist å ikke få følge de i 7.klasse og ettersom de er min første klasse som jeg har hatt i to år nå:)
Tror kanskje mannen skal ha permisjon en dag i uken så blir vell til at jeg starter å jobbe fast en dag i uken etter nyttår. Må sette meg mer inn i permisjonsreglene først :)
 
Lærer her også Jobber i 1.klasse. Har ikke vært på jobb siden før jul, så blir rart å komme tilbake -med synlig gravidmage! Tenker det blir mange gullkorn
 
Back
Topp