Hva jobber du med?

Jobber innenfor helse, med både sykeavdeling, demensavdeling, rehabilitering og kortidsavdeling, akutt avdeling. Enklere sagt på ett helsesenter
 
Jeg jobber som fagarbeidere på ungdomsskole:) vikariat frem t sommeren bare
 
Jobber i Statens Vegvesen som konsulent samt på utekontroller. Vet ikke hvor mye utekontroller det blir når magen blir større :)
Tar også bachelorgrad for å bli ingeniør i datateknikk.
 
Jeg jobber som bioingeniør på laboratoriet på KK på sykehuset <3 herlig sted å jobbe!
 
Jeg jobber som bioingeniør på laboratoriet på KK på sykehuset <3 herlig sted å jobbe!


Dette er et yrke jeg har vurdert litt :) men føler det er veldig avansert! Du går rundt på avdelinger og tar blodprøver og analyserer?
 
Fælt å utdanna alle her var da :p jeg mangler to fag for molekylærbiobachelor, men døde litt av isolasjonsgraden laboratoriedelen bragte med seg, så kastet med på dagligvarehandelen for et tiår siden:) jobber som ass.butikksjef i en Menybutikk.
 
Salgskoordinator i et lite firma. :) Behagelig i forhold til forrige graviditet, da jobbet jeg i hjemmesykepleien. :)
Hva er du utdannet som? Må ha vært utrolig rart å jobbe med noe helt annet? Jeg jobber som spl i hjemmespl...Det værste forrige svangerskap var nesten å gå inn og ut av bilen med stor mage...:p Heldigvis er det en del ting gravide kan gjøre på kontoret så blir mer av det mot slutten:)
 
Jeg er fagarbeider på småbarnsavdeling i bhg, dvs mye løft, påkledning og stress, men også muliheter for lek på gulvet:)
 
Last edited:
Klesbutikk, trives veldig godt selv om jeg jobber mye alene. Håper formen holder seg ok, da det ikke er mulighet til pauser når det passer meg. Gikk fint sist, så krysser fingre :)
 
Spesialsykepleier i psykisk helse,jobber for tiden som sykepleier på natt i hjemmesykepleien :) Har jobbet mine fleste år i akuttpsykiatrien for barn opp til 18 år :) Skal tilbake til psykiatrien etterhvert,men blir en pause nå :)
 
Er utdannet lastebilmekanikker! :) Heldigvis har jeg en av de beste sjefene jeg kunne ha fått tror jeg. Var han som sa jeg måtte ta en graviditetstest, for nå syntes han jeg hadde gått dårlig for lenge :p Han er også veldig forståelsesfull, så gruer meg egentlig ingenting til å snakke med han på mandag.
 
Back
Topp