Hva jobber du med?

Studerer til å bli barnehagelærer også jobber jeg litt ekstravakter på pizzabakeren, greit å få inn litt ekstra penger ;)
 
Studerer til sykepleier og er ferdig til sommeren. Jobber en del på sykehuset ved siden av da studiemotivasjonen ikke akkurat er helt på topp for tiden. (Lite obligatoriske undervisningstimer) så har muligheten til å jobbe en del. Skal ut i ny praksis over jul, så blir spennende å se hvordan det går med voksende mage og mulig kvalme xD haha. Har bare 3 sykedager å ta av, så om jeg er syk mer enn det, så stryker jeg i praksis. Så håper jeg slipper unna den værste kvalmen.
 
Jeg jobber 100% som renholder, og har en ca 12% stilling i kassa på kiwi i tillegg (jobber litt mer enn jeg har kontrakt på på kiwi da) ;)
 
Studerer til sykepleier og er ferdig til sommeren. Jobber en del på sykehuset ved siden av da studiemotivasjonen ikke akkurat er helt på topp for tiden. (Lite obligatoriske undervisningstimer) så har muligheten til å jobbe en del. Skal ut i ny praksis over jul, så blir spennende å se hvordan det går med voksende mage og mulig kvalme xD haha. Har bare 3 sykedager å ta av, så om jeg er syk mer enn det, så stryker jeg i praksis. Så håper jeg slipper unna den værste kvalmen.
Jeg skal 6 uker i praksis fra uke 3, og vi har ingen sykedager, altså 100% oppmøte for å bestå praksis. Krysser fingrene for at vi klarer praksisen xxx ;)
 
Er diplomøkonom, jobber som konsulent i bank :) Gruer meg til kvalmen kommer, da er det forferdelig å jobbe foran PCen, blir "bilsyk" av det, så håper jeg får en uke og to til før den melder sin ankomst! :confused: :smiley-angelic001 laughing7
 
Jeg er støttekontakt og selger - på jakt etter ny jobb sånn egentlig, men kan vel kanskje legge den planen litt på hylla nå :)
 
Spesialsykepleier. Jeg jobber både i hjemmebasert omsorg og i fengsel,både høyt og lavt sikkerhetsnivå :)
 
Jeg er utdannet adjunkt, jobber som kontaktlærer for 16 førsteklassinger. Verdens beste jobb! :Heartpink Blir veldig spennende å se hvordan elevene tar graviditeten når det blir synlig.
 
Last edited:
Jeg er utdannet sdjunkt, jobber som kontaktlærer for 16 førsteklassinger. Verdens beste jobb! :Heartpink Blir veldig spennende å se hvordan elevene tar graviditeten når det blir synlig.
Jeg er også spent på hvordan mine 16 femteklassinger reagerer. Regner med at jeg blir avslørt rundt februar, og da holder vi akkurat på med pubertet, befrukting og svangerskapets utvikling... Hehe
 
Helsefagarbeider på et sykehjem :)
 
Jobber som frisør og 1 dag i uken som lærer på frisørskole :) Veldig spennende :)
 
Jeg jobber som vokseterapaut i et hudpleiefirma
 
Back
Topp