Sykepleier i hjemmetjenesten[emoji4]
Gullskatt juli12
Gullskatt juli12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er prosessoperatør
Noen andre som jobber i industrien ?
Hvilket år er du på, og hvor studerer du?
Hvilket år er du på, og hvor studerer du?
Spennende! Så gøy å jobbe med dyr hele dagen Rir du nå når du er gravid?Jobber med hest
Jeg er helt sikkert som en nybegynner i forhold til deg, men jeg slutta å ri da jeg var gravid forrige gang, og så hadde jeg tenkt på å begynne igjen til høsten, men jammen meg ble jeg ikke gravid på nytt. Og jeg tenker at det kanskje er farlig å falle av hesten. Så jeg tørr ikke! Sikkert tåpelig, men men. Ny høst neste årJa jeg rir opptil flere hester hver dag har en hest selv (traver) og rir galopphester i tilegg jeg har troa på at å ri er bare bra for meg trener bekkenmuskler, ryggen, kondis osv ;-) kjenner jo selvfølgelig på kroppen om jeg trenger å ta det rolig en dag, men har ikke trengt det enda
Ja jeg rir opptil flere hester hver dag har en hest selv (traver) og rir galopphester i tilegg jeg har troa på at å ri er bare bra for meg trener bekkenmuskler, ryggen, kondis osv ;-) kjenner jo selvfølgelig på kroppen om jeg trenger å ta det rolig en dag, men har ikke trengt det enda
Jeg er helt sikkert som en nybegynner i forhold til deg, men jeg slutta å ri da jeg var gravid forrige gang, og så hadde jeg tenkt på å begynne igjen til høsten, men jammen meg ble jeg ikke gravid på nytt. Og jeg tenker at det kanskje er farlig å falle av hesten. Så jeg tørr ikke! Sikkert tåpelig, men men. Ny høst neste år