Hva jobber dere med, damer?

Jeg er i vikariat som førstekonsulent i NAV - med andre ord jeg er den man møter når man stikker innom navkontoret....:D
Er utdannet sykepleier, men har ikke jobbet som det siden jeg ble sykemeldt i uke 5 med minstejenta - det er nå 3 år siden...

utdannet kokk men jobber nå som selvstedig næringsdrivende =) trives veldig godt med og være egen sjef =) jobber med helse veiledning =)

Jobber med hest :-)

Ja jeg rir opptil flere hester hver dag :-) har en hest selv (traver) og rir galopphester i tilegg :-) jeg har troa på at å ri er bare bra for meg :-) trener bekkenmuskler, ryggen, kondis osv ;-) kjenner jo selvfølgelig på kroppen om jeg trenger å ta det rolig en dag, men har ikke trengt det enda :-)

Ja jeg rir opptil flere hester hver dag :) har en hest selv (traver) og rir galopphester i tilegg :) jeg har troa på at å ri er bare bra for meg :) trener bekkenmuskler, ryggen, kondis osv ;-) kjenner jo selvfølgelig på kroppen om jeg trenger å ta det rolig en dag, men har ikke trengt det enda :)
Jeg er helt sikkert som en nybegynner i forhold til deg, men jeg slutta å ri da jeg var gravid forrige gang, og så hadde jeg tenkt på å begynne igjen til høsten, men jammen meg ble jeg ikke gravid på nytt. Og jeg tenker at det kanskje er farlig å falle av hesten. Så jeg tørr ikke! Sikkert tåpelig, men men. Ny høst neste år ;)

Ja jeg rir opptil flere hester hver dag :-) har en hest selv (traver) og rir galopphester i tilegg :-) jeg har troa på at å ri er bare bra for meg :-) trener bekkenmuskler, ryggen, kondis osv ;-) kjenner jo selvfølgelig på kroppen om jeg trenger å ta det rolig en dag, men har ikke trengt det enda :-)

Kult :) jeg har vært eliterytter i sprang ;)

Hjemmeværende :)

Sykepleier.

Fikk førstemann siste året på sykepleien, rakk å bli ferdig med all praksis, så tok jeg 1/2 års permisjon og skrev bachelor oppgaven. Ferdig utdannet des-06 og begynte å jobbe mars-07.

Jeg er helt sikkert som en nybegynner i forhold til deg, men jeg slutta å ri da jeg var gravid forrige gang, og så hadde jeg tenkt på å begynne igjen til høsten, men jammen meg ble jeg ikke gravid på nytt. Og jeg tenker at det kanskje er farlig å falle av hesten. Så jeg tørr ikke! Sikkert tåpelig, men men. Ny høst neste år ;)

Ja jeg har drevet med hest i 19 år ^^

Back
Topp