Hva het oldefedrene deres?

Sigurður, Guðmundur, Þorfinnur, Bjarni

Veldig koselig navn ja. Min far er oppkalt etter han og heter Einar Tomin. Dersom jeg en gang får en jente skal hun hete Tomine <3
Leste lengre nede at det var jenteversjon av Thomas, men det har jeg aldri hørt noe om. For meg er det ikke det :P
Er sikkert fordi Tom også kommer av Thomas.

Jeg vet det! Har du trykka på linken øverst i arikkelen? Var jeg som starta den tråden! Også lagde bv en artikkel om det som jo har vært i aftenposten og alle lokalavisene etterpå! Jeg er DØDSSTOLT! Haha :D Navneforsker og greier! Dette er ukas høydare for meg altså.
Syns forøvrig det er mange fine navn der, men de fleste hadde jeg alt på lista mi!

Jeg vet det! Har du trykka på linken øverst i arikkelen? Var jeg som starta den tråden! Også lagde bv en artikkel om det som jo har vært i aftenposten og alle lokalavisene etterpå! Jeg er DØDSSTOLT! Haha :D Navneforsker og greier! Dette er ukas høydare for meg altså.
Syns forøvrig det er mange fine navn der, men de fleste hadde jeg alt på lista mi!

Jepp, så det :) Gøyalt!

Mange fine navn som nevnes!

Inspirert av oldemødretråden her lurer jeg på hva oldefedrene deres het! Jeg venter jo gutt, og vi er helt på villspor hva navn angår!
Mine het Simon, Haldor, Gotfred.. Han siste husker jeg ikke..
Simon står høyt på lista mi, men ikke sambo sin dessverre! :)

Axel faktisk :p og rolf :)

Mine heter Mark (Engelsk), Axel Greger, Lars og Peder

Last edited:
Mine het Håkon, Petter, Ole og Julius.

Arne Edvin, Peder, Jonas og Hans Olai.

Edvin og Olai står på lista mi :)
Jeg liker begge navneneogså, og vurderer de selv. :) Men Olai tror jeg blir for spesielt... Har ikke hørt noen som heter det før, men lest at det er et navn på vei opp igjen.

Jeg liker begge navneneogså, og vurderer de selv. :) Men Olai tror jeg blir for spesielt... Har ikke hørt noen som heter det før, men lest at det er et navn på vei opp igjen.
Vet om én som heter det bare, så ikke veldig kjent foreløpig. :)

Back
Topp