Himler har jeg aldri hørtalle navn kan assosieres med noe ja, og når man først har gitt babyen et navn så er det babyen man tenker på når man hører det, og ikke alt mulig annet
![]()
Sant det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Himler har jeg aldri hørtalle navn kan assosieres med noe ja, og når man først har gitt babyen et navn så er det babyen man tenker på når man hører det, og ikke alt mulig annet
![]()
Er sikkert fordi Tom også kommer av Thomas.Veldig koselig navn ja. Min far er oppkalt etter han og heter Einar Tomin. Dersom jeg en gang får en jente skal hun hete Tomine <3
Leste lengre nede at det var jenteversjon av Thomas, men det har jeg aldri hørt noe om. For meg er det ikke det![]()
I alle navnebøkene står detLeste lengre nede at det var jenteversjon av Thomas, men det har jeg aldri hørt noe om. For meg er det ikke det![]()
Haha! Herlig!Vet bare hva han ene oldefaren min het.. Og han het så lite som Harry Mikael Kåre Thorbjørn
Jeg vet det! Har du trykka på linken øverst i arikkelen? Var jeg som starta den tråden! Også lagde bv en artikkel om det som jo har vært i aftenposten og alle lokalavisene etterpå! Jeg er DØDSSTOLT! Haha
Jeg vet det! Har du trykka på linken øverst i arikkelen? Var jeg som starta den tråden! Også lagde bv en artikkel om det som jo har vært i aftenposten og alle lokalavisene etterpå! Jeg er DØDSSTOLT! HahaNavneforsker og greier! Dette er ukas høydare for meg altså.
Syns forøvrig det er mange fine navn der, men de fleste hadde jeg alt på lista mi!
Ja, er mange fineJepp, så detGøyalt!
Mange fine navn som nevnes!
Inspirert av oldemødretråden her lurer jeg på hva oldefedrene deres het! Jeg venter jo gutt, og vi er helt på villspor hva navn angår!
Mine het Simon, Haldor, Gotfred.. Han siste husker jeg ikke..
Simon står høyt på lista mi, men ikke sambo sin dessverre!![]()
Edvin og Olai står på lista miArne Edvin, Peder, Jonas og Hans Olai.
Jeg liker begge navneneogså, og vurderer de selv.Edvin og Olai står på lista mi![]()
Vet om én som heter det bare, så ikke veldig kjent foreløpig.Jeg liker begge navneneogså, og vurderer de selv.Men Olai tror jeg blir for spesielt... Har ikke hørt noen som heter det før, men lest at det er et navn på vei opp igjen.