Legge ut hele lista som inspirasjon til oss andre?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tror kanskje ikke det blir til mye inspirasjon altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legge ut hele lista som inspirasjon til oss andre?
Alltid spennende med nye impulser, stemmer også for listeTror kanskje ikke det blir til mye inspirasjon altsåMed min sære musikksmak tror jeg kanskje dere føder fort for å slippe å høre mer hvis den spilles altså
![]()
Du får prøve oss;-) Har uansett ingenting imot å føde fort;-)Tror kanskje ikke det blir til mye inspirasjon altsåMed min sære musikksmak tror jeg kanskje dere føder fort for å slippe å høre mer hvis den spilles altså
![]()
Kurven er endelig ferdig vasket og oppredd
Ååh den var bare nydelig!! Hvilken type er det?Kurven er endelig ferdig vasket og oppredd
Så fin den var! Der ligger nok vesla godt.Kurven er endelig ferdig vasket og oppredd
Moseskurv - cream gift i fargen mahogny.. Falt pladask for den da jeg var 5-6 uker på vei og måtte bare kjøpe den;-) Passer perfekt inn hos oss også siden hele huset går i bruntonerGleder meg sånn til å legge snuppa oppi
Åh kjenner jeg nesten blir misunneligMoseskurv - cream gift i fargen mahogny.. Falt pladask for den da jeg var 5-6 uker på vei og måtte bare kjøpe den;-) Passer perfekt inn hos oss også siden hele huset går i bruntonerGleder meg sånn til å legge snuppa oppi
HihiÅh kjenner jeg nesten blir misunneligneste baby her i huset skal få en slik!
Hehe nei det blir nok noen år til neste gang, må bli ferdig med studieneHihiDu får bli gravid fort, så kan du kjøpe min;-)
Ingen dum plan ;-) Håper jeg får studert ferdig jeg også før det kommer flere småtrollHehe nei det blir nok noen år til neste gang, må bli ferdig med studiene![]()
Hadde det på samme måte lenge.. Alt i hus, men ingenting var funnet frem.. Begynner å komme i mål med det viktigste nå daFøler ikke jeg har noe klart, men vi har en på 1,5 år fra før, så mye er jo i huset. Blir kanskje ikke rett å si at ingenting er klart da..Men ingenting er gjort av forberedelser til ny baby. Burde burde..
Lenge igjen til termin da?Hehe.. Ja, det er jo det..Husker jeg angret sånn sist på at jeg ikke hadde brukt mer tid på å kose meg med forberedelser. Og så er det på samme måte nå..
Er liksom ikke i "modus"
Så flink du har værtI dag har jeg pakket sekken som tassen skal ha med seg til svigermor, dobbeltsjekka bagen min og skrevet liste over de tingene som mangler, i tilfelle gubben må ordne det.
Når bilen kommer hjem igjen i morgen skal basen settes på plass.![]()
BVforum via HTC
Hehe, jeg husker heldigvis ikke hvordan syklene så ut på den tida. Er mer enn nok å se de i butikkene. Minnes vagt noen fæle, gule filler, men det er alt.Så flink du har værtFøler ikke jeg har fått gjort noe i dag
Har handlet inn for hele neste uke, da, og funnet noen leker til storesøster på loftet hos mamma.. (Barbie fra jeg var liten - herrefred for en klesstil de dukkene hadde på 90-tallet;-))
Men har ikke fått ordnet noe til babyEr så lat i helgene.. Synes det er mye greiere å styre på når jeg har huset for meg selv
Skal bli godt å få mann og barn i jobb og bhg i morgen ;-)
Blir faktisk utålmodig etter babyen når det er helg...