Det er sant.. Men nå sitter jeg oppe og tingene jeg skulle ta bilde av er nede, så da mister jeg verdifull skrivetid på vei ned trappaDet er kjekt med å bruke mobilen - man kan ta bilder mens man er på appen.
BVforum via HTC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant.. Men nå sitter jeg oppe og tingene jeg skulle ta bilde av er nede, så da mister jeg verdifull skrivetid på vei ned trappaDet er kjekt med å bruke mobilen - man kan ta bilder mens man er på appen.
BVforum via HTC
Kanskje ikke det beste å drive med skriving mens man går i trapper når man er på denne størrelsen, nei.Det er sant.. Men nå sitter jeg oppe og tingene jeg skulle ta bilde av er nede, så da mister jeg verdifull skrivetid på vei ned trappahihi
Dessuten skriver jeg så sakte på telefonen at jeg holder på å kaste den i veggen
![]()
Så fint det var! Den posen var jo nydeligHentesettet og bilstolposen er klartTok med sengetøyet til vugga opp i sted, så det spørs om den blir klar om ikke så alt for lenge også
(Og så jeg som skulle vente med den
) Har noen fler ting klare nede, får ta med telefonen ned og ta bilde neste dorunde
(Håper jeg får til å legge til bildene nå, har ikke fått til før)...
Du fikk det til, din flinking!!Hentesettet og bilstolposen er klartTok med sengetøyet til vugga opp i sted, så det spørs om den blir klar om ikke så alt for lenge også
) Har noen fler ting klare nede, får ta med telefonen ned og ta bilde neste dorunde
Elsker bilstolposen <3Hentesettet og bilstolposen er klartTok med sengetøyet til vugga opp i sted, så det spørs om den blir klar om ikke så alt for lenge også
Den var virkelig nydelig, jaVi har bare fem minutter hjem, så det berger forhåpentligvis bra
Er superfornøyd med posen, mamma har gjort en super jobb synes jeg!![]()
Det jeg synes er enklest er å gå på appen og hente bilder rett fra telefonen.. Skal du legge ut på pc velger du last opp fil(er) nede til høyre ved siden av send svarMen dere, hvordan legger man ut bilder sa du?
Hellenussan, noe så herlig! Nesten så jeg vurderer å få en til vettu, sånn i tilfelle det hadde blitt en rosa bebis.Da var vugga klarHar lagt et teppe over sengetøyet da, så får vi håpe ho ikke drøyer så lenge med å komme at jeg må vaske opp alt igjen
![]()
Hellenussan, noe så herlig! Nesten så jeg vurderer å få en til vettu, sånn i tilfelle det hadde blitt en rosa bebis.
BVforum via HTC
Spørs om det blir noen våte øyne da, ja.HeheDet så veldig deilig ut å legge seg oppi der ja... Er foresten det samme trekket jeg brukte da jeg brukte vogga da jeg ble født, så blir jo rent sentimental her
Mamma kommer nok til å gråte litt når ho får se det satt opp tenke jeg
![]()
Spørs om det blir noen våte øyne da, ja.
Får man tak i sånne vogger i voksenstørrelse, tro? Så veldig behagelig ut.
BVforum via HTC
Gubban! så søtt!!!! Skjønner du ble verpesyk av å re opp den! Må se å få redd opp kurven her ogsåDa var vugga klarHar lagt et teppe over sengetøyet da, så får vi håpe ho ikke drøyer så lenge med å komme at jeg må vaske opp alt igjen
![]()
Gubban! så søtt!!!! Skjønner du ble verpesyk av å re opp den! Må se å få redd opp kurven her også![]()
Jaaa! Gjør det! Kjenner jeg kan komme til å bli sittende en stund utover jeg ogsåJa, oppredning gjør bare verpesyken værreOg så må jeg jo nesten vente med å legge meg til fruen kommer hjem i natt slik at jeg får høre hva hun synes
Så da kan jeg skravle noen timer ekstra
Så det hjelper i allefall positivt på en ting da
![]()
Høres ut som en strålende idé! Jeg kommer meg aldri i seng på riktig side av midnatt om dagen, så det hadde vært fint med selskap.Ja, oppredning gjør bare verpesyken værreOg så må jeg jo nesten vente med å legge meg til fruen kommer hjem i natt slik at jeg får høre hva hun synes
Så da kan jeg skravle noen timer ekstra
Så det hjelper i allefall positivt på en ting da
![]()
Jaaa! Gjør det! Kjenner jeg kan komme til å bli sittende en stund utover jeg ogsåHar så mye energi i dag, og bruker jo ikke noe av den siden jeg bare sitter her og skravler
Men vi får se, har det med å bli trøtt når kvelden kommer uansett, så jeg lover ingenting
![]()