Hva har dere klart?

Det er kjekt med å bruke mobilen - man kan ta bilder mens man er på appen. :D

BVforum via HTC
Det er sant.. Men nå sitter jeg oppe og tingene jeg skulle ta bilde av er nede, så da mister jeg verdifull skrivetid på vei ned trappa;) hihi:) Dessuten skriver jeg så sakte på telefonen at jeg holder på å kaste den i veggen;)
 
Det er sant.. Men nå sitter jeg oppe og tingene jeg skulle ta bilde av er nede, så da mister jeg verdifull skrivetid på vei ned trappa;) hihi:) Dessuten skriver jeg så sakte på telefonen at jeg holder på å kaste den i veggen;)
Kanskje ikke det beste å drive med skriving mens man går i trapper når man er på denne størrelsen, nei. :p

BVforum via HTC
 
Hentesettet og bilstolposen er klart :) Tok med sengetøyet til vugga opp i sted, så det spørs om den blir klar om ikke så alt for lenge også :p (Og så jeg som skulle vente med den :p ) Har noen fler ting klare nede, får ta med telefonen ned og ta bilde neste dorunde :p (Håper jeg får til å legge til bildene nå, har ikke fått til før)...
 

Vedlegg

  • IMG_0261.jpg
    IMG_0261.jpg
    39,3 KB · Visninger: 17
  • IMG_0262.jpg
    IMG_0262.jpg
    46,7 KB · Visninger: 19
Hentesettet og bilstolposen er klart :) Tok med sengetøyet til vugga opp i sted, så det spørs om den blir klar om ikke så alt for lenge også :p (Og så jeg som skulle vente med den :p ) Har noen fler ting klare nede, får ta med telefonen ned og ta bilde neste dorunde :p (Håper jeg får til å legge til bildene nå, har ikke fått til før)...
Så fint det var! Den posen var jo nydelig :)

BVforum via HTC
 
Hentesettet og bilstolposen er klart :) Tok med sengetøyet til vugga opp i sted, så det spørs om den blir klar om ikke så alt for lenge også :p (Og så jeg som skulle vente med den :p ) Har noen fler ting klare nede, får ta med telefonen ned og ta bilde neste dorunde :p (Håper jeg får til å legge til bildene nå, har ikke fått til før)...
Du fikk det til, din flinking!!;) Nydelig hentesett! Kjenner jeg er litt sjalu, men med 3 timer hjem fra sykehuset innbiller jeg meg at det kanskje ikke hadde vært like vakkert når vi kom hjem uansett, så jeg tar heller på litt finere tøy når vi kommer inn døra hjemme;)
 
Hentesettet og bilstolposen er klart :) Tok med sengetøyet til vugga opp i sted, så det spørs om den blir klar om ikke så alt for lenge også :p (Og så jeg som skulle vente med den :p ) Har noen fler ting klare nede, får ta med telefonen ned og ta bilde neste dorunde :p (Håper jeg får til å legge til bildene nå, har ikke fått til før)...
Elsker bilstolposen <3
 
Vi har bare fem minutter hjem, så det berger forhåpentligvis bra :)

Er superfornøyd med posen, mamma har gjort en super jobb synes jeg! :)
 
Men dere, hvordan legger man ut bilder sa du?
 
Vi har bare fem minutter hjem, så det berger forhåpentligvis bra :)

Er superfornøyd med posen, mamma har gjort en super jobb synes jeg! :)
Den var virkelig nydelig, ja:) Skulle ønske jeg hadde en sånn, men vi har en del i forskjellige størrelser, så jeg vil ikke ønske meg ting jeg egentlig ikke har bruk for bare for at det er pent.. ;P
 
Men dere, hvordan legger man ut bilder sa du?
Det jeg synes er enklest er å gå på appen og hente bilder rett fra telefonen.. Skal du legge ut på pc velger du last opp fil(er) nede til høyre ved siden av send svar;)
 
Da var vugga klar :) Har lagt et teppe over sengetøyet da, så får vi håpe ho ikke drøyer så lenge med å komme at jeg må vaske opp alt igjen :p
 

Vedlegg

  • IMG_5769.jpg
    IMG_5769.jpg
    32,5 KB · Visninger: 19
  • IMG_5770.JPG
    IMG_5770.JPG
    36,3 KB · Visninger: 19
Da var vugga klar :) Har lagt et teppe over sengetøyet da, så får vi håpe ho ikke drøyer så lenge med å komme at jeg må vaske opp alt igjen :p
Hellenussan, noe så herlig! Nesten så jeg vurderer å få en til vettu, sånn i tilfelle det hadde blitt en rosa bebis. :D

BVforum via HTC
 
Hellenussan, noe så herlig! Nesten så jeg vurderer å få en til vettu, sånn i tilfelle det hadde blitt en rosa bebis. :D

BVforum via HTC

Hehe :) Det så veldig deilig ut å legge seg oppi der ja... Er foresten det samme trekket jeg brukte da jeg brukte vogga da jeg ble født, så blir jo rent sentimental her :p Mamma kommer nok til å gråte litt når ho får se det satt opp tenke jeg :p
 
Hehe :) Det så veldig deilig ut å legge seg oppi der ja... Er foresten det samme trekket jeg brukte da jeg brukte vogga da jeg ble født, så blir jo rent sentimental her :p Mamma kommer nok til å gråte litt når ho får se det satt opp tenke jeg :p
Spørs om det blir noen våte øyne da, ja. :)
Får man tak i sånne vogger i voksenstørrelse, tro? Så veldig behagelig ut. :D

BVforum via HTC
 
Da var vugga klar :) Har lagt et teppe over sengetøyet da, så får vi håpe ho ikke drøyer så lenge med å komme at jeg må vaske opp alt igjen :p
Gubban! så søtt!!!! Skjønner du ble verpesyk av å re opp den! Må se å få redd opp kurven her også;)
 
Gubban! så søtt!!!! Skjønner du ble verpesyk av å re opp den! Må se å få redd opp kurven her også;)

Ja, oppredning gjør bare verpesyken værre :p Og så må jeg jo nesten vente med å legge meg til fruen kommer hjem i natt slik at jeg får høre hva hun synes :) Så da kan jeg skravle noen timer ekstra :p Så det hjelper i allefall positivt på en ting da :p
 
Ja, oppredning gjør bare verpesyken værre :p Og så må jeg jo nesten vente med å legge meg til fruen kommer hjem i natt slik at jeg får høre hva hun synes :) Så da kan jeg skravle noen timer ekstra :p Så det hjelper i allefall positivt på en ting da :p
Jaaa! Gjør det! Kjenner jeg kan komme til å bli sittende en stund utover jeg også:) Har så mye energi i dag, og bruker jo ikke noe av den siden jeg bare sitter her og skravler;) Men vi får se, har det med å bli trøtt når kvelden kommer uansett, så jeg lover ingenting;)
 
Ja, oppredning gjør bare verpesyken værre :p Og så må jeg jo nesten vente med å legge meg til fruen kommer hjem i natt slik at jeg får høre hva hun synes :) Så da kan jeg skravle noen timer ekstra :p Så det hjelper i allefall positivt på en ting da :p
Høres ut som en strålende idé! Jeg kommer meg aldri i seng på riktig side av midnatt om dagen, så det hadde vært fint med selskap. :)

BVforum via HTC
 
Jaaa! Gjør det! Kjenner jeg kan komme til å bli sittende en stund utover jeg også:) Har så mye energi i dag, og bruker jo ikke noe av den siden jeg bare sitter her og skravler;) Men vi får se, har det med å bli trøtt når kvelden kommer uansett, så jeg lover ingenting;)

Hehe, nei, skal ikke love jeg heller, kan nok fort hende at jeg sovner på sofaen mens jeg venter... Ho er ikke ferdig før 1 i natt.. Men så lenge noen er våkne og skravler, skal jeg prøve å henge med jeg også :)
 
Back
Topp