Hva har dere klart?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Det har vært en del tråder for hva vi mangler til babyen kommer, så jeg starter en tråd med hva vi har klart, så kan vi jo laste opp bilder og info etterhvert som vi har gjort ting klart?

Her er det bare lekegrinda som er på plass, men jeg håper å få mere klart i løpet av uka:)



Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1358152913194.jpg
    1358152913194.jpg
    70 KB · Visninger: 36
jeg har alt etter første men skal vaske klær denne uken. begynte på permisjon i dag så da begynner jeg å ordne til litt og litt fremover :)
 
jeg har alt etter første men skal vaske klær denne uken. begynte på permisjon i dag så da begynner jeg å ordne til litt og litt fremover :)
Jeg har også alt, må rett og slett bare finne frem og vaske, så lekegrinda er alt som er 100% klart for babyen:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
ååå i dag skal jeg (ca NÅ) ned på barnerommet og gjøre klart :D Kan kanskje legge ut noen bilder senere om det blir ferdig!
 
ååå i dag skal jeg (ca NÅ) ned på barnerommet og gjøre klart :D Kan kanskje legge ut noen bilder senere om det blir ferdig!
Spennende:) Gleder meg til å se:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sengen ble gjort klar tidligere i dag. :)


BVforum via HTC
 

Vedlegg

  • 1358163716514.jpg
    1358163716514.jpg
    48,4 KB · Visninger: 42
Sengen ble gjort klar tidligere i dag. :)


BVforum via HTC
Så søt:):):) Her kommer ikke sengen opp før hun vokser fra kurven, for vi har ikke plass til seng inne hos oss:p Skal prøve å få ferdig kurven i dag da:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Noe mer som er klart?;) Her kommer det bilde av vognen i kveld tenker jeg;) Også kanskje kurven blir ferdig:)
 
Vognen ble også gjort klar i går, men det er så mørkt på rommet den står. Kan ta bilder av den i morra. :)

BVforum via HTC
 
Vognen ble også gjort klar i går, men det er så mørkt på rommet den står. Kan ta bilder av den i morra. :)

BVforum via HTC
Du får legge ut etter 12 da;-) Kanskje jeg også venter til i morgen;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nå har jeg endelig skjønt hvordan jeg får bildene mine til å bli mindre, så da kan jeg få lagt ut noen bilder av det som er klart her også :) etter klokka 12 i mårra så klart :) Tror vi mangler bare 15 innlegg i dag forresten :)
 
Nå har jeg endelig skjønt hvordan jeg får bildene mine til å bli mindre, så da kan jeg få lagt ut noen bilder av det som er klart her også :) etter klokka 12 i mårra så klart :) Tror vi mangler bare 15 innlegg i dag forresten :)
Gleder meg til å se :) og 15 må vi klare!
 
Nå har jeg endelig skjønt hvordan jeg får bildene mine til å bli mindre, så da kan jeg få lagt ut noen bilder av det som er klart her også :) etter klokka 12 i mårra så klart :) Tror vi mangler bare 15 innlegg i dag forresten :)
Gleder meg til å se! :) Har forresten funnet ut at det er mye kjappere å legge ut bilder via appen på telefonen, for da henter man direkte fra galleriet i stedet for å sende det til pc først:) Kjapt og enkelt:) Når bare dagslyset kommer inn her skal jeg ta bilde av vogna og regntrekket.. Ble ikke helt ferdig med kurven i går, så det må komme i kveld;)
 
Gleder meg til å se! :) Har forresten funnet ut at det er mye kjappere å legge ut bilder via appen på telefonen, for da henter man direkte fra galleriet i stedet for å sende det til pc først:) Kjapt og enkelt:) Når bare dagslyset kommer inn her skal jeg ta bilde av vogna og regntrekket.. Ble ikke helt ferdig med kurven i går, så det må komme i kveld;)
Så lenge det er før kl 12 i morgen er det da ett fett hvilket tidspunkt det blir. :D
 
Så lenge det er før kl 12 i morgen er det da ett fett hvilket tidspunkt det blir. :D
Helt klart! Hadde bare håpet jeg skulle få den ferdig i går;-) Men så oppdaget jeg at den trengte mer vask enn jeg hadde trodd:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Andre ting som er klare:
Vogna har fått laken, dyne og stelleveska er på plass. (dette er den lille vogna som skal være i bilen, den andre må jeg hente fra kjelleren)
Ammepute og vippestol er fikset og klare til bruk igjen. :)


BVforum via HTC
 

Vedlegg

  • 1358343222758.jpg
    1358343222758.jpg
    47,8 KB · Visninger: 27
  • 1358343248047.jpg
    1358343248047.jpg
    71,6 KB · Visninger: 25
Andre ting som er klare:
Vogna har fått laken, syne og stelleveska er på plass. (dette er den lille vogna som skal være i bilen, den andre må jeg hente fra kjelleren)
Ammepute og vippestol er fikset og klare til bruk igjen. :)


BVforum via HTC
Så stilige ting du har:) Jeg glemte å ta bilder før kl 12, så da blir det ikke gjort før det eventuelt blir pause her;) MÅ PRATE; MÅ PRATE!!!!! hihi:)
 
Back
Topp