Hva har dere klart?

Hehe, nei, skal ikke love jeg heller, kan nok fort hende at jeg sovner på sofaen mens jeg venter... Ho er ikke ferdig før 1 i natt.. Men så lenge noen er våkne og skravler, skal jeg prøve å henge med jeg også :)
Lettere å holde seg våken når skravla går, ja, helt klart;) Vi får ta det litt som det kommer.. Får vi gode nyheter kl 22 kan det jo være vi får en ekstra boost:)
 
Høres ut som en strålende idé! Jeg kommer meg aldri i seng på riktig side av midnatt om dagen, så det hadde vært fint med selskap. :)

BVforum via HTC

Er ganske dårlig på å komme meg i seng jeg også, men tenkte jeg skulle prøve å unngå å sovne på sofaen i ettermiddag, og gå glipp av skravling, så da spørs det om jeg blir veldig trøtt i kveld :p Jeg kommer meg opp så sent om formiddagen nå for tida, så jeg må prøve å ha iherlig innsats i kveld/natt, for vet ikke om det blir så mye på morgenen i mårra... Ikke for det, sist skravledøgn stilte jeg klokka og lå å skravla fra senga en stund før jeg sov videre :p
 
Lettere å holde seg våken når skravla går, ja, helt klart;) Vi får ta det litt som det kommer.. Får vi gode nyheter kl 22 kan det jo være vi får en ekstra boost:)

så absolutt!! Håper på gode nyheter da ja!
 
Er ganske dårlig på å komme meg i seng jeg også, men tenkte jeg skulle prøve å unngå å sovne på sofaen i ettermiddag, og gå glipp av skravling, så da spørs det om jeg blir veldig trøtt i kveld :p Jeg kommer meg opp så sent om formiddagen nå for tida, så jeg må prøve å ha iherlig innsats i kveld/natt, for vet ikke om det blir så mye på morgenen i mårra... Ikke for det, sist skravledøgn stilte jeg klokka og lå å skravla fra senga en stund før jeg sov videre :p
Haha, det er rette innstillinga! Tror jammen jeg setter på alarm i morgen tidlig også, for å få et par timer skravling før jeg må til legen. :p

BVforum via HTC
 
så absolutt!! Håper på gode nyheter da ja!
Ja, det er ordentlig spennende.. Og særlig siden det ikke er gjort på den måten før.. Man har jo null peiling på hvor bra man må prestere og hva slags utfall man kan forvente seg.. Håper de legger ut snittet og ikke totalt antall:p
 
Ja, det er ordentlig spennende.. Og særlig siden det ikke er gjort på den måten før.. Man har jo null peiling på hvor bra man må prestere og hva slags utfall man kan forvente seg.. Håper de legger ut snittet og ikke totalt antall:p

Håper de legger ut snittet ja :)
 
Ja, det er ordentlig spennende.. Og særlig siden det ikke er gjort på den måten før.. Man har jo null peiling på hvor bra man må prestere og hva slags utfall man kan forvente seg.. Håper de legger ut snittet og ikke totalt antall:p
Mhm, jeg tipper at om noen her eller fra januar skulle få rier i kveld så kniper de igjen til litt over 10. :p

BVforum via HTC
 
Mhm, jeg tipper at om noen her eller fra januar skulle få rier i kveld så kniper de igjen til litt over 10. :p

BVforum via HTC
Det blir ikke meg ihvertfall:p Og godt er kanskje det.. Tror jeg hadde blitt litt stressa om jeg hadde brukt hele siste dagen foran pcen i stedet for å gjøre klart:p
 
Det blir ikke meg ihvertfall:p Og godt er kanskje det.. Tror jeg hadde blitt litt stressa om jeg hadde brukt hele siste dagen foran pcen i stedet for å gjøre klart:p
Slipper nok å knipe, jeg også. Intet nytt her enda, så. :p helt greit, jeg vil vite hvordan vi ender opp. :p

BVforum via HTC
 
Mhm, jeg tipper at om noen her eller fra januar skulle få rier i kveld så kniper de igjen til litt over 10. :p

BVforum via HTC

Ser ikke ut til at jeg trenger å knipe her heller, men på føden vil de jo at riene skal komme regelmessig før man kommer nedover, så hadde nok rukket en del skravling :p Så kunne man jo hatt fødselstråd i natt/morgen formiddag :p
 
Slipper nok å knipe, jeg også. Intet nytt her enda, så. :p helt greit, jeg vil vite hvordan vi ender opp. :p

BVforum via HTC
Hadde nok ikke hatt fullt fokus på fødselen da, nei.. I hvertfall ikke kl 22 og kl 12 i morgen;)

Ser ikke ut til at jeg trenger å knipe her heller, men på føden vil de jo at riene skal komme regelmessig før man kommer nedover, så hadde nok rukket en del skravling :p Så kunne man jo hatt fødselstråd i natt/morgen formiddag :p
Det hadde helt klart vært fantastisk!:) Jeg må jo nedover med en gang, men samtidig har jeg da tre timer i bil som jeg kan bruke på å skravle;)

Får håpe det blir en gruppekrig til snart, og at vi får til minst en fødsel den dagen;)
 
Ser ikke ut til at jeg trenger å knipe her heller, men på føden vil de jo at riene skal komme regelmessig før man kommer nedover, så hadde nok rukket en del skravling :p Så kunne man jo hatt fødselstråd i natt/morgen formiddag :p
Hihi, riktig innstilling, det!
"neida, fortsatt opptil 5 minutter mellom, så rekker et par innlegg til!" :p

BVforum via HTC
 
Hihi, riktig innstilling, det!
"neida, fortsatt opptil 5 minutter mellom, så rekker et par innlegg til!" :p

BVforum via HTC

Haha, syns jeg ser fruen stresse rundt her da ja :p "Er jo bare 5 min å kjøre til føden, så jeg kan skrive litt til før vi drar" :p
 
Haha, syns jeg ser fruen stresse rundt her da ja :p "Er jo bare 5 min å kjøre til føden, så jeg kan skrive litt til før vi drar" :p
Hihi, de får vel være glade til om ikke det blir fødsler på skravledøgna. :p

BVforum via HTC
 
Ååååå! hahaha!! DET hadde vært fantastisk!:)

Eller: du får gå over fødebagen og sjekke at alt er med du, så sitter jeg her og puster meg gjennom en rie til mens jeg skravler som en gal;)
 
Ååååå! hahaha!! DET hadde vært fantastisk!:)

Eller: du får gå over fødebagen og sjekke at alt er med du, så sitter jeg her og puster meg gjennom en rie til mens jeg skravler som en gal;)
Haha! Det hadde tatt seg ut! Kanskje det blir en krig til før vi kalver, så blir det kanskje muligheter for det. :p

BVforum via HTC
 
Ååååå! hahaha!! DET hadde vært fantastisk!:)

Eller: du får gå over fødebagen og sjekke at alt er med du, så sitter jeg her og puster meg gjennom en rie til mens jeg skravler som en gal;)

Hahaha... Er ikke mangel på vilje og fantasi her i allefall :p
 
Haha! Det hadde tatt seg ut! Kanskje det blir en krig til før vi kalver, så blir det kanskje muligheter for det. :p

BVforum via HTC
Hadde vært så gøy det!! Her er det faktisk mannen som skal gå over fødebagen før vi drar avgårde.. Hadde egentlig tenkt å rekke en dusj imens, men om det er skravledøgn må nesten dusjen vike for skravling;)
 
Vi får si til janet at hun får ordne en til om et par uker. :p men alle vi som pleier å være her har vel termin ganske samtidig, så da et det jo en vidd fare for å bli liggende alle mann samtidig. :p

BVforum via HTC
 
Back
Topp