Den kommer i butikkene rundt august/ septemberVet du noe om når 2017-modellene er å kjøpe? Synes en av de nye fargene på Mondial Deluxe 2017 var så fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kommer i butikkene rundt august/ septemberVet du noe om når 2017-modellene er å kjøpe? Synes en av de nye fargene på Mondial Deluxe 2017 var så fin!
Den kommer i butikkene rundt august/ september![]()
Kjøpt på stoff og stil nettbutikk, kraftig lin/viscose-blanding. Har testet med bæring av 3åringen i ferien, fungerer utmerketJeg er bæremamma selv, men visste ikke at man fikk tak i egnet stoff her hjemme pga sikkerhet. Tilsvsrende lin som Oscha bruker i grad dyen sin? Det kunne jeg faktisk tenke meg å lage andre ting av![]()
Kjøpt på stoff og stil nettbutikk, kraftig lin/viscose-blanding. Har testet med bæring av 3åringen i ferien, fungerer utmerketskikkelig fast, siger/strekker seg ikke, alt av sømmer holder. Oscha kjenner jeg ikke til.
Uffda, det var det ikke klar over :-( men så langt har det ikke vært anntydning til svakhet i hverken stoff eller sommer. Skummelt likevel.Oj, det vil jeg fraråde på det sterkeste. Stoffene de selger er ikke sikkerhetstestet under press og dermed ikke egnet for bæring.
Det har vært ulykker med hjemmesydd meitai osv fordi stoffet har raknet under bæring og sømmene ikke holdt. Det sagt høres det jo ut som du har sykunnskapene i orden og sjekker sømmer så jeg håper det går bra.
Oscha er et skotsk merke som selger kvalitetssjal til en grei penge.![]()
Det er nok mange som ikke er klar over det, for man antar jo at kraftige stoffer er sikre.Uffda, det var det ikke klar over :-( men så langt har det ikke vært anntydning til svakhet i hverken stoff eller sommer. Skummelt likevel.
Har dere kjøpt gravidpute? Jeg trenger det pga bekkenet er vondt. Noen som vet om en plass det er på tilbud? Enten på nett eller i butikk.
Hvor mye koster de ny og hva betalte du?Jeg kjøpte bbhugme ammepute bruktSkal hente den på posten nå senere i dag
![]()
Jeg har kjøpt denne og er fornøyd med den. Mye billigere enn BBhugme-puta. Den er fylt med små kuler og knitrer litt når man skifter stilling. Det forstyrrer ikke oss, så jeg synes den er vel verdt sin prisHar dere kjøpt gravidpute? Jeg trenger det pga bekkenet er vondt. Noen som vet om en plass det er på tilbud? Enten på nett eller i butikk.
Hvor mye koster de ny og hva betalte du?
Kan den ligge langs ryggen hvis man også har den mellom beina? Syns det er vanskelig å se på bildet.Jeg har kjøpt denne og er fornøyd med den. Mye billigere enn BBhugme-puta. Den er fylt med små kuler og knitrer litt når man skifter stilling. Det forstyrrer ikke oss, så jeg synes den er vel verdt sin pris
http://www.jollyroom.no/mamma/gravidprodukter/gravidputer/ng-baby-gravidpute-svart
Det vil jeg tro. Du mener at den ligger bak, i stedet for foran? Den er ikke helt stappet med kuler, så den er ganske fleksibel.Kan den ligge langs ryggen hvis man også har den mellom beina? Syns det er vanskelig å se på bildet.