Hva har dere kjøpt til nå?

"Måtte bare" kjøpe stelleveske idag! Den var jo tross alt på tilbud :-D

Begynner å ha en viss oversikt over hva vi mangler nå iallefall. Håper det kommer en super kampanje på bilstoler snart, det er vel den viktigste tingen som gjenstår :)

Vi venter på bilstol kampanje vi også, håper det kommer noe på tilbud snart :)

Ellers har vi kjøpt oss Troll bedside crib, det er den eneste store tingen vi har kjøpt så langt. Men, nå har vi bestemt oss for vogn (Britax smile 2), så da regner jeg med at vi kjøper den ganske snart :)
 
Skip Hop Bento tror jeg den het. Ser ut til at den har alt! Til og med gubben ble gira(!!) når jeg viste han "introduksjonsvideoen" :p

Skip hop bento har vi og:) Var gubben som gjorde all researh på den faktisk og jeg bare godkjente:) Synes den er veldig praktisk selv om jeg ikke har prøvd den med baby enda:p
 
Vi venter på bilstol kampanje vi også, håper det kommer noe på tilbud snart :)

Ellers har vi kjøpt oss Troll bedside crib, det er den eneste store tingen vi har kjøpt så langt. Men, nå har vi bestemt oss for vogn (Britax smile 2), så da regner jeg med at vi kjøper den ganske snart :)
Fant faktisk bilstolen vår på tilbud i går, så da ble det kjøp :) Jammen meg ikke mye som mangler nå altså!
 
Da har vi fått bilstolpose fra mormor, kjekt :)
Har også dristet meg til å kjøpe 1 pysj og et badehåndkle :p skal kjøpe et par bodyer i dag på tilbudet Lindex kjører denne uka også. Fortsatg skummelt å handle inn babystæsj så drøyer det lengst mulig merker jeg :p
 
Da var sengen på plass her iallefall :D. Kjøpt brukt på FB side, men fremstår som helt ny. Vi fikk for babydan vugge og er super fornøyd.
 
Noen som vet om de selger større pakker med gaskluter, strømpebukser o.l i noen butikker? 10 stk i en pk feks?
 
Kjøpte 3 bodyer, 2 par sokker og en bukse på Lindex i går :) sjal kjøpe litt sengetøy, kluter og gulpefiller på Princess neste uke etter jordmortimen min tenkte jeg :)
 
I dag fikk jeg babynest med machende dyne til i posten.

ImageUploadedByBV Forum1471446143.666161.jpg
 
Angående bilstol, er det kun spesielle typer som passer til barnevognene, altså at man må kjøpe fra samme merke? Vi tenker å kjøpe Bugaboo Buffalo vogn, og tenker Cybex Aton eller Recaro siden de har fått best i test. Vil disse passe?
 
Igår kjøpte vi en Britax smile 2 vogn og fikk med en voksi urban vognpose på kjøpet:) Deilig å ha bestemt seg for vogn og håper vi blir fornøyd :)
 
Oj, det vil jeg fraråde på det sterkeste. Stoffene de selger er ikke sikkerhetstestet under press og dermed ikke egnet for bæring.
Det har vært ulykker med hjemmesydd meitai osv fordi stoffet har raknet under bæring og sømmene ikke holdt. Det sagt høres det jo ut som du har sykunnskapene i orden og sjekker sømmer så jeg håper det går bra. :)

Sniker litt her: linviskosen til Stoff og stil har bla Eye2Eye sydd hundrevis av meitaier av, og hun testet vel stoffet med å henge det opp og la mannen henge i det om jeg ikke husker helt feil. Den fungerer utmerket til meitai, jeg har sydd flere selv, har ikke lagd sjal av den, tror nok et skikkelig vevd sjal vil gi bedre bærekomfort, men farlig er det garantert ikke.
 
Back
Topp