Hva har dere kjøpt til nå?

Nadera

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Jeg er straks 22 uker på vei, og har hittil fått dette i hus:

Stellebord
Litt ulltøy
Vognpose

Hva med dere?
 
Ikke kjøpt noe enda, men har det meste fra storesøster.

Driver og strikker vognpose da, og venter på at den nye vogna til Britax skal komme i butikk så jeg får sett på den.
Blir sikkert litt titting på nett mot slutten av August når frøkna har begynt i barnehage og jeg har litt egentid å slå ihjel på dagtid.
 
Litt av det meste egentlig.
Vogn.
Vugge.
Stellebord/matter.
Det meste om ikke alt av klær. Må ha noe i 50 også!
 
Ingen ting :p

Vi har det meste av store og viktige ting fra før. Så skal bare kjøpe litt klær, ny sleepyhead, nytt sengetøy, et par håndklær, vippestol, babygym og stokkestol.

Skal også pusse opp et barnerom og male et annet, og kjøpe inn litt nye møbler til storesøster og en komode til lillebror.
 
Er 25+4, og har seng (ikke madrass og slikt), vogn og en del store str på klær :)
 
21+2 og har kjøpt vogn, bilstol, stellebord, litt klær + arvet en del klær og diverse.
Enormt mye som må kjøpes inn, så jeg slapper mer av når jeg kjøper litt og litt. + de dyreste tingene var på tilbud :D
 
23+4, har det meste i hus nå. Har fått en del ting av familie og kjøpt litt ting på tilbud på Jollyroom :) Mangler egentlig bare bleier, babyolje osv. Elsker å handle på nett, er så gøy når pakkene kommer frem :angelic:
 
Har sprinkelseng, hengevugge og vogn etter storesøster, samt klær, har sydd bæresjal, og er snart ferdig med vognposen.
Vi overtar ny bolig ved termin, så om vi trenger mer får det vente. Skal kjøpe nytt bilsete da, det går vi i september/oktober tenker jeg.
 
Vi har ikke kjøpt noe til den nye babyen :) Vi har egentlig alt fra før :)
 
Har sprinkelseng, hengevugge og vogn etter storesøster, samt klær, har sydd bæresjal, og er snart ferdig med vognposen.
Vi overtar ny bolig ved termin, så om vi trenger mer får det vente. Skal kjøpe nytt bilsete da, det går vi i september/oktober tenker jeg.
Sydd bæresjal? Har du stoff egnet til bæring? :D
 
Har kjøpt noen få ullplagg, siden vi ikke har det i de minste str fra før. Ellers i henting siden vi har det meste. Men skal ønske meg bæresjal. Kjøper dere ny madrass, dyne og pute selv om dere har?
 
Har kjøpt noen få ullplagg, siden vi ikke har det i de minste str fra før. Ellers i henting siden vi har det meste. Men skal ønske meg bæresjal. Kjøper dere ny madrass, dyne og pute selv om dere har?

Vi gjør ikke det siden de vi har ble kjøpt nye i 2015, og kun brukt litt av frøkna her, hun sover i pose, og hun har aldri kastet opp eller gulpet i senga. Eneste vi kjøper nytt er sleepyheaden, for den gulpet hun i noen ganger når hun brukte den og ikke senga si for å si det sånn, også er den veldig godt brukt på den tiden vi har hatt den :p
 
21+5 Me har kjøpt britax vogn, eit par bodya så var skjønne, ellers arva me ein del både kle og utstyr. Har igjen å kjøpa stellebord og seng av dei store tinga. Men da e jo masse småting ein må ha òg:dummy:
 
22+1 og har kjøpt vogn, seng, madrass og overmadrass, dyne, en del sengetøy, bilsete, stellebord, noen klær, noen tøybleier, Stokke steps stol med vippestolen som hører til, et elastisk og et vevd sjal. Har sett oss ut tidlig hva vi skulle ha av de forskjellige tingene og har da slått til på mye av det når det har vært tilbud osv:) Vogna vi tidlig bestemte oss for har vi skjønt at sjelden er på tilbud så den kjøpte vi bare tidlig for å være sikker på å ha den i boks:) Nå mangler vi vel kun hengevugge til dagsoving oppe av store ting:)
 
Vi har ikke kjøpt så mye enda, men har kjøpt litt klær og har bestilt babynest. Det blir nok mye shopping etter ferien, gleder meg :happy:
 
Har egentlig alt vi trenger etter forrige, så blir mest å kjøpe ting vi har lyst på :p
Men har kjøpt en bilstolpose, tenker det kan være greit siden vi får høst/vinterbarn :)
Må kjøpe ny madrass til sprinkelsenga da, selv om den er fra 2014 og bare brukt til eldste. En fjær har klart å løsna litt, så den står og buler utover :facepalm:
Tenker også å kjøpe enten en vugge eller en lekegrind med justerbar bunn, til dagsoving :)
Resten har vi i grunn :cat:
 
Jeg må ta meg en sjekk runde på de klærne vi har nå i august mnd når skolen og bhg begynner igjen, skrive ned hva vi trenger og ikke. Utenom det må jeg ha to dun dyner og en vanlig til, ett bilsete og hente vognen. Nye madrasser til sengene vi har fått og kjøpe inn det vi trenger til lekegrind siden det blir dagseng her. Stellebord må vi kjøpe også men jeg har for å være helt ærlig ikke oversikt og like lite kontroll.
 
Har det meste av store ting , men skal kjøpe litt klær til baby som kjem. Kjekt med litt nytt i forberedelsetida også.
 
Bestillt bugaboo sin søskenvogn ellers har jeg alt! Har 3 gutter fra før og minste ble født for 14 mnd siden! Solgte bilsete da jeg solgte vognen da det var et komplett sett! Men barnefar kjøper bilsete når han skal hente.meg på sykehuset :)
 
Vi har jo en hel del klær og div andre utstyr fra storesøster, men har handlet inn litt også.

Fra før hadde vi:
- Vippestol
- Vognpose
- Sengesett til vugga
- Bag til vogn
- Bæresele
- Brystpumpe
- Newborn seat
- Babygym
- Babyleker
- Babycall

Vi har kjøpt:
- Vogn (sportsvogn)
- Vugge
- Ammepute
- Bilstol
- Babynest
- Dun dyne til vugge
- Div klær, kosebamse og gulpekluter

Så nå mangler egentlig tripptrapp stol, litt mer klær og slikt, egentlig bare småting :)
Sykt herligt å være nesten ferdig med alt ^^
 
Back
Topp