Hva har dere kjøpt til nå?

Oppdatering:

I min 26. uke nå, og har kjøpt:

Stellebord
Vognpose (Voksi City)
Dyner og sengetøy (Andungen)
Ulltøy (Nøstebarn, Joha, Janus m.m.)
2 helsetepper
1 ullpledd
Vintertøy på salg fra årets kolleksjon (ulldress m.m.)
Klespakker brukt, mangler bare strømper, tights o.l. nå
Tøybleier av ulike typer
Troll bedside crib
Helsemadrass fra Barnas Hus

Også har vi endelig begynt med oppussing på barnerommet. :)
Bare jeg som er så tidlig ute og har kjøpt så mye? :p Føler det er så mye som skal i hus at det er greit å fordele det utover. Hadde ikke spart opp noe særlig siden baby ikke var planlagt.
 
Jeg har en kommode med litt babytøy fra gutta var små. Også har jeg dundyner, vognpose og ergobaby bæresele (også fra eldre barn) Ellers mangler jeg seng, madrass, vogn, jenteklær (hvis det blir jente) og sjenerelt klær fra 68 og opp. Bæresjal, stelleprodukter, kanskje et stellebord, lammeskinn, kanskje lekegrind, bilsete, brystpumpe og så var jeg veldig fornøyd med sweetpeace vugga, så går sikkert for den igjen nå også:) Sikkert mange ansdre småting som jeg ikke kommer på nå:p
 
Oppdatering:

I min 26. uke nå, og har kjøpt:

Stellebord
Vognpose (Voksi City)
Dyner og sengetøy (Andungen)
Ulltøy (Nøstebarn, Joha, Janus m.m.)
2 helsetepper
1 ullpledd
Vintertøy på salg fra årets kolleksjon (ulldress m.m.)
Klespakker brukt, mangler bare strømper, tights o.l. nå
Tøybleier av ulike typer
Troll bedside crib
Helsemadrass fra Barnas Hus

Også har vi endelig begynt med oppussing på barnerommet. :)
Bare jeg som er så tidlig ute og har kjøpt så mye? :p Føler det er så mye som skal i hus at det er greit å fordele det utover. Hadde ikke spart opp noe særlig siden baby ikke var planlagt.

Neida, du er ikke alene om det:) Vi har det meste på plass:) Mangler litt klær, flere tøybleier, voxipose og slyngevugge vi skal bruke til soving oppe i stua:) Ellers er det meste inkludert barnerommet klart:)
 
Falt så pladask for denne søte puten til barnerommet.. :) Litt unødvendige ting må,vel også være lov.. :p
7533_1.jpg


Neida, du er ikke alene om det:) Vi har det meste på plass:) Mangler litt klær, flere tøybleier, voxipose og slyngevugge vi skal bruke til soving oppe i stua:) Ellers er det meste inkludert barnerommet klart:)

Artig å se at flere skal bruke tøybleier! Jeg har kjøpt et par pakker med diverse i på Finn. Nå tenkte jeg bare å kjøpe noen alt i ett. Mulig det er det samboer kommer til å like best. :) Tenkte å gå for Smart bottoms, de har utrolig søte bleier. :love7
 
Falt så pladask for denne søte puten til barnerommet.. :) Litt unødvendige ting må,vel også være lov.. :p
7533_1.jpg

Det eneste jeg har kjøpt til nå er den typen ufornuftige ting til barnerommet :p har jo de fleste og de viktigste store tingene etter storesøster så.. :D
 
Falt så pladask for denne søte puten til barnerommet.. :) Litt unødvendige ting må,vel også være lov.. :p
7533_1.jpg




Artig å se at flere skal bruke tøybleier! Jeg har kjøpt et par pakker med diverse i på Finn. Nå tenkte jeg bare å kjøpe noen alt i ett. Mulig det er det samboer kommer til å like best. :) Tenkte å gå for Smart bottoms, de har utrolig søte bleier. :love7

Ja, vi har sett på og lest oss opp på tøybleier en stund og synes det virker fornuftig:) Ikke virker det stort mer slitsomt enn vanlige bleier heller:) Vi har vært på bæregledebutikken i Oslo å kikket litt:) Vi likte da godt de som heter Magic all multifit og kjøpte noen av de:) Bestilte også en imse vimse men vet ikke om vi kommer til å like den like godt. Smart bottoms tror jeg ikke vi har sett på så det må vi gjøre:)
Vi har ikke tenkt å kjøpe nyfødttøybleier da så det blir engangs i starten til de andre begynner å passe:)
 
Etter å ha gått gjennom babyklærne etter siste så ser heg at jeg trenger ikke å kjøpe noe som helst. :eek::confused::( det er jo nesten litt kjedelig nå som det begynner å komme mye fint i butikk. :p
 
Er 24+1 i dag og har fått følgende i hus:

-Vogn
-Moseskurv
-Stellebord
-Klesskap
-Kommode
-Litt klær
-Litt kluter
-Litt stæsj til barnerommet

Mangler fortsatt litt, men liker å kunne spre utgiftene utover :)
 
Ja, vi har sett på og lest oss opp på tøybleier en stund og synes det virker fornuftig:) Ikke virker det stort mer slitsomt enn vanlige bleier heller:) Vi har vært på bæregledebutikken i Oslo å kikket litt:) Vi likte da godt de som heter Magic all multifit og kjøpte noen av de:) Bestilte også en imse vimse men vet ikke om vi kommer til å like den like godt. Smart bottoms tror jeg ikke vi har sett på så det må vi gjøre:)
Vi har ikke tenkt å kjøpe nyfødttøybleier da så det blir engangs i starten til de andre begynner å passe:)
Skal prøve tøybleier selv. Har kjøpt brettiser og onesize, samt noen få nyfødt/spedbarn str, alt kjøpt brukt.
Kan bruke brettiser fra nyfødt, har forstått det slik at det er lettest, siden det er mye skift i på nyfødte. Strikka bleiebukser i ull, og skaffet noen pul-sperrelag. Gira på det jeg altså :-D
 
Har kjøpt:

Litt klær
Vogn - Stokke Trailz
Sprinkelseng, madrass, sprinkelbeskytter, madrassbeskytter, pute, sengetrekk og soveposer
Stelletopp vi skal feste på vaskemaskinen
Badestamp
Gas kluter
Sånne myke kluter jeg ikke husker hva heter
2 helsetepper


Har fått:

Masse klær
Bæresele
Voksi-pose
Babygym
Dyner
Ammepute


Mangler igrunnen bare småting nå.. Kunne trengt litt flere bodyer str 62 og i str 68 og oppover har vi nesten ingenting. Ellers trenger vi noen håndklær, flere kluter, bleier og diverse stelleting. Kunne også tenkt meg et saueskinn og har ikke kjøpt inn noe til amming enda.

Er i uke 28+2 så har kanskje vært litt tidlig ute.. Men syns det er veldig deilig å ha såpass mye klart i hus!
 
"Måtte bare" kjøpe stelleveske idag! Den var jo tross alt på tilbud :-D

Begynner å ha en viss oversikt over hva vi mangler nå iallefall. Håper det kommer en super kampanje på bilstoler snart, det er vel den viktigste tingen som gjenstår :)
 
Skal prøve tøybleier selv. Har kjøpt brettiser og onesize, samt noen få nyfødt/spedbarn str, alt kjøpt brukt.
Kan bruke brettiser fra nyfødt, har forstått det slik at det er lettest, siden det er mye skift i på nyfødte. Strikka bleiebukser i ull, og skaffet noen pul-sperrelag. Gira på det jeg altså :-D

Så gøy at vi er enda flere i klubben for tøybleier:D Har du barn fra før du har prøvd det på eller er dette nytt for deg også?
Så gøy at du har strikket også:D
Har en følelse av at de første som har begynt med tøybleier blir hekta:)
Her blir det nok mest onesize tror jeg men får se:) Vi har også fått tak i klutesystem følger litt ånden til tøybleier:D:p De heter cheeky wipes:)
 
Så gøy at vi er enda flere i klubben for tøybleier:D Har du barn fra før du har prøvd det på eller er dette nytt for deg også?
Så gøy at du har strikket også:D
Har en følelse av at de første som har begynt med tøybleier blir hekta:)
Her blir det nok mest onesize tror jeg men får se:) Vi har også fått tak i klutesystem følger litt ånden til tøybleier:D:p De heter cheeky wipes:)
Fikk ikke prøvd det på eldstemann, så blir helt nytt :)
 
Jeg brøt mine egne prinsipper i dag og kjøpte ny voksi pose og bilstolpose siden de er på salg :)
 
Så gøy at vi er enda flere i klubben for tøybleier:D Har du barn fra før du har prøvd det på eller er dette nytt for deg også?
Så gøy at du har strikket også:D
Har en følelse av at de første som har begynt med tøybleier blir hekta:)
Her blir det nok mest onesize tror jeg men får se:) Vi har også fått tak i klutesystem følger litt ånden til tøybleier:D:p De heter cheeky wipes:)

Har hørt mye om cheeky wipes, men har ikke helt greie på hvordan det fungerer. Kjøper dere hele den cheeky wipes-pakka da? Jeg har kjøpt en del brettiser og ullbukser, men tenkte å kjøpe noen vanlige trekk til brettiser, samt noen sånne AIO.

--

Svigers har sagt at de skal kjøpe bilstol, og pappa kjøper vogn. Så da slipper vi å tenke på det i alle fall.

"Måtte bare" kjøpe stelleveske idag! Den var jo tross alt på tilbud :-D

Begynner å ha en viss oversikt over hva vi mangler nå iallefall. Håper det kommer en super kampanje på bilstoler snart, det er vel den viktigste tingen som gjenstår :)

Oi, hvilken stelleveske? Jeg klarer ikke å bestemme meg, står mellom tre stykker... :p
 
Oi, hvilken stelleveske? Jeg klarer ikke å bestemme meg, står mellom tre stykker... :p
Skip Hop Bento tror jeg den het. Ser ut til at den har alt! Til og med gubben ble gira(!!) når jeg viste han "introduksjonsvideoen" :p
 
Skip Hop Bento tror jeg den het. Ser ut til at den har alt! Til og med gubben ble gira(!!) når jeg viste han "introduksjonsvideoen" :p

Den har vi, og har brukt lenge til frøkna alt. Den er virkelig genial! Masse smarte rom og løsninger, ikke for fancy eller for stor heller :)
 
Har hørt mye om cheeky wipes, men har ikke helt greie på hvordan det fungerer. Kjøper dere hele den cheeky wipes-pakka da? Jeg har kjøpt en del brettiser og ullbukser, men tenkte å kjøpe noen vanlige trekk til brettiser, samt noen sånne AIO.

--

Svigers har sagt at de skal kjøpe bilstol, og pappa kjøper vogn. Så da slipper vi å tenke på det i alle fall.



Oi, hvilken stelleveske? Jeg klarer ikke å bestemme meg, står mellom tre stykker... :p


Ja, har kjøpt hele pakka. Da hører det i tillegg med slike reiseposer til den.

Ok, vi har egentlig ikke sett noe særlig på bretisser vi men kun onesize AIO:) Så vi får se hva det blir til:)
 
Den har vi, og har brukt lenge til frøkna alt. Den er virkelig genial! Masse smarte rom og løsninger, ikke for fancy eller for stor heller :)
Gleder meg veldig til den kommer iallefall :) Godt å høre at andre er fornøyd også :)
 
Back
Topp