Hva har dere igjen..

Vasker dere helt nye vogner? Dette har ikke jeg tenkt på å gjøre.. Hun skal jo ikke ligge rett på vogna.. Tenker å ha saueskinn pluss alltid en gulpeklut/flanellklut under hodet hennes.. Er det nødvendig da..?

Vasker dere helt nye vogner? Dette har ikke jeg tenkt på å gjøre.. Hun skal jo ikke ligge rett på vogna.. Tenker å ha saueskinn pluss alltid en gulpeklut/flanellklut under hodet hennes.. Er det nødvendig da..?
Nei, det er virkelig ikke nødvendig å vaske en helt ny vogn. Som du sier ligger ikke babyen rett på vogna uansett :-)

Så lenge vognen får noen uker på seg til lufting etter den er pakket ut før du bruker den skal det holde :)

Jeg har aldri vasket nye vogner. Denne gangen kjøpte vi brukt. Så har nå vasket trekket i bærebagen. (simo kombi).

Nei, det er virkelig ikke nødvendig å vaske en helt ny vogn. Som du sier ligger ikke babyen rett på vogna uansett :-)
Så lenge vognen får noen uker på seg til lufting etter den er pakket ut før du bruker den skal det holde :)
Jeg har aldri vasket nye vogner. Denne gangen kjøpte vi brukt. Så har nå vasket trekket i bærebagen. (simo kombi).

Okay - bra!! :D Var redd jeg måtte begynne å styre med vognvask i tillegg til alt det andre jeg har igjen :p

Sniker litt fra februar, Becky du skriver rense det som ikke går av på vogna, leverer du den inn på rens? Eller gjør du det selv, hvordan? :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Gjør d selv. Har vært på alnabru og leid rensemaskin. Vi skal rense sofaen og bilsetene våre også, så da tar vi kalesjen på vogna samtidig. (Bare den vi ikke fikk av, turte ikke å bruke makt.)

Vi tenkte levere inn bilen på vaske/renseri på et kjøpesenter i nærheten :P så tar de grovjobben sånn at bilen er klar innvendig :) Koster ikke så mye , så da går d an... :)

Vi tenkte levere inn bilen på vaske/renseri på et kjøpesenter i nærheten :p så tar de grovjobben sånn at bilen er klar innvendig :) Koster ikke så mye , så da går d an... :)
Her tar de type 250,- for innvendig og ytvendig håndvask av bil. Det stinker jo illegalt lang vei....
Orker ikke vaske bil selv, og med slik vaskeautomat blir jo ikke bilen ren.

Her tar de type 250,- for innvendig og ytvendig håndvask av bil. Det stinker jo illegalt lang vei....
Orker ikke vaske bil selv, og med slik vaskeautomat blir jo ikke bilen ren.
Oj da. Nei dette er et firma. koster vel kanskje 600 for rens innvendig.

Har en lang pakkeliste :) jeg kan godt legge den ut her om du vil altså..

og så har jeg delt det i en bitteliten fødestuebag(type får plass i en handlepose) og en større barselhotellbag(dvs jeg har ikke bag, så det blir en slik liten flyvertinnekoffert) . Og så stelleveska da, med litt babytøy. 3 kolli..hørtes mye ut, men det er ikke det altså...

Føles liksom godt å få vaska litt... Har en plan om å vaske vinduer ihvertfall, vi bor i leilighet, så det er ikke så mange da... Og vaske og rydde i skuffer og skap på badet.
Jeg blir veldig glad hvis du legger ut listen :-)

Guri som dere vasker ned! XD nei her må nesten babyen tåle LITT skit. Blir ikke å vaske ned huset før han kommer altså..

Når jeg leser hvor ferdig folk er, begynner jeg å få litt angst for at jeg ikke skal bli ferdig i tide med alt. Eneste som har blitt gjort her er å kjøpe vognen, og ny bilstol til ettåringen. Må fortsatt hente og sette sammen vogna, vaske bilstolen og alle babyklea som står på en bod, seng har ikke blitt skaffet og sykehusbagen blir vel pakket samme dag som fødselen starter, sånn som sist. Kjenner jeg har lyst til å legge meg og ikke stå opp igjen før alt er over:p

Mangler å kjøpe:

Skinnfell
Helseteppe
Babycall
Ammeinnlegg
Babyolje

Må gjøre:

Vaske baljen
Lufte ut dyne og vognbagmadrass
Vaske noen trekk til vogna

I tillegg hersker det kaos i huset etter at jeg lå på sykehuset og etter at jeg hadde influensa, så d er masse å gjøre før hun kommer enda. Må også skifte gardiner på stua :p

Back
Topp