Hva har dere gjort i dag?

Vi har vært en tur i Sverige og handlet kavat sko, pysjer, sokker og strømpebukser til M og melkefri grøt [emoji106] Så kjekt å bo så nærme Sverige! Var innom sportshoppen og så på en del barnehage klær også, mye fint og mye på salg [emoji4]

Vi har vært en tur i Sverige og handlet kavat sko, pysjer, sokker og strømpebukser til M og melkefri grøt [emoji106] Så kjekt å bo så nærme Sverige! Var innom sportshoppen og så på en del barnehage klær også, mye fint og mye på salg [emoji4]
Skulle av og til ønske vi budde sånn at det var mulig med litt svenskehandel, men vi brukar sikkert 10 t til grensa så det utgår.

Bra tips! Det må jeg få til før mini begynner i barnehagen!
Er Kavat skoene billigere i Sverige?

Bra tips! Det må jeg få til før mini begynner i barnehagen!
Er Kavat skoene billigere i Sverige?
De vi kjøpte hadde kostet 700 kr fikk de til 500 vet ikke om det er billig men [emoji53][emoji4] kan kanskje få de til en rimeligere pris på nett men ville prøve de først [emoji4]

Her forsvant dagen helt! Først innom jobb for å fikse og styre siden jeg starter på jobb om ei uke. Så kontroll med snuppa hos helsesøster, hvor hun fikk vaksine. Noe som ikke var stas og mammaen har vært best i hele ettermiddag. Nå har mannen tatt henne, da hun ikke ville sove. Utslitt stakkars :/ så nå skal det skravles!

De vi kjøpte hadde kostet 700 kr fikk de til 500 vet ikke om det er billig men [emoji53][emoji4] kan kanskje få de til en rimeligere pris på nett men ville prøve de først [emoji4]
Ja, er nok lurt å prøve først. De vi har sett på her koster 600kr. Guriland så dyrt for så små sko som de vokser ut av etter null komma niks.

I dag har vi bare lekt hjemme og en snar trilletur bort til de gamle huseierne og levere post :p

Blir en litt mer spennende dag i morgen :)

I ettermiddag har vi hjulpet et vennepar med flytting .. dvs mennene har bært og mødrene har hatt kaffeslabras med kidsa [emoji847]

Oppe kl 7, spist frokost og leka litt.. Nå sover lille ute i vogna mens jeg koser meg med litt kjeks og iskaffe :) mmmm...

Våkna 7 i dag, spist frokost og lekt masse. Lillegutt sov i vogna fra 9-10:45 (derfor veldig aktiv her en stund, haha). Nå er det straks lunsj. I ettermiddag/kveld skal jeg hjelpe venninna mi å vaske ut av leiligheten [emoji28] og en tur til veterinæren med den ene bikkja som må tømme analkjertelen [emoji13]

Har vart uppe sen kl 6:30 . Klædd 4,5
Åringen till
Politimann :-) karneval BHG . Har prøvd legga L 3 ganger men nei han skille absoult ikkje sova. Vart på butikk handla litt mat. Vart en tur med L og E. Vart på lekplatsen . Nå sover L . Meg og E sitter/ ligger på sofan ser på TV

Har vart uppe sen kl 6:30 . Klædd 4,5
Åringen till
Politimann :) karneval BHG . Har prøvd legga L 3 ganger men nei han skille absoult ikkje sova. Vart på butikk handla litt mat. Vart en tur med L og E. Vart på lekplatsen . Nå sover L . Meg og E sitter/ ligger på sofan ser på TV
Hvor gamle er barna dine?

Våkna 7 i dag, spist frokost og lekt masse. Lillegutt sov i vogna fra 9-10:45 (derfor veldig aktiv her en stund, haha). Nå er det straks lunsj. I ettermiddag/kveld skal jeg hjelpe venninna mi å vaske ut av leiligheten [emoji28] og en tur til veterinæren med den ene bikkja som må tømme analkjertelen [emoji13]
Haha, ja, tømming av analkjertel må også gjøres :p

Vi sto opp kl 06.30 og har lekt litt her før vi har trillet ned til babysang. Så dro vi innom senteret og kjøpte noen småting. Så trillet hjem igjen. Mini sover siste dupp ute, og våkner nok om 10 min - da skal vi begynne på middagen :)

Back
Topp