Vi har vært en tur i Sverige og handlet kavat sko, pysjer, sokker og strømpebukser til M og melkefri grøt [emoji106] Så kjekt å bo så nærme Sverige! Var innom sportshoppen og så på en del barnehage klær også, mye fint og mye på salg [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle av og til ønske vi budde sånn at det var mulig med litt svenskehandel, men vi brukar sikkert 10 t til grensa så det utgår.Vi har vært en tur i Sverige og handlet kavat sko, pysjer, sokker og strømpebukser til M og melkefri grøt [emoji106] Så kjekt å bo så nærme Sverige! Var innom sportshoppen og så på en del barnehage klær også, mye fint og mye på salg [emoji4]
Huff ja det blir litt langt [emoji53]Skulle av og til ønske vi budde sånn at det var mulig med litt svenskehandel, men vi brukar sikkert 10 t til grensa så det utgår.
Bra tips! Det må jeg få til før mini begynner i barnehagen!Vi har vært en tur i Sverige og handlet kavat sko, pysjer, sokker og strømpebukser til M og melkefri grøt [emoji106] Så kjekt å bo så nærme Sverige! Var innom sportshoppen og så på en del barnehage klær også, mye fint og mye på salg [emoji4]
Uff, det hadde ikke vært mye lønnsomt neiSkulle av og til ønske vi budde sånn at det var mulig med litt svenskehandel, men vi brukar sikkert 10 t til grensa så det utgår.
De vi kjøpte hadde kostet 700 kr fikk de til 500 vet ikke om det er billig men [emoji53][emoji4] kan kanskje få de til en rimeligere pris på nett men ville prøve de først [emoji4]Bra tips! Det må jeg få til før mini begynner i barnehagen!
Er Kavat skoene billigere i Sverige?
Ja, er nok lurt å prøve først. De vi har sett på her koster 600kr. Guriland så dyrt for så små sko som de vokser ut av etter null komma niks.De vi kjøpte hadde kostet 700 kr fikk de til 500 vet ikke om det er billig men [emoji53][emoji4] kan kanskje få de til en rimeligere pris på nett men ville prøve de først [emoji4]
Ja, men det er kjekt å ta turen om vi allerede er på Østlandet då.Huff ja det blir litt langt [emoji53]
Nei, då kan vi like gjerne ta danskebåten og shoppe i Danmark og sleppe kjøreturen.Uff, det hadde ikke vært mye lønnsomt nei
HahahaNei, då kan vi like gjerne ta danskebåten og shoppe i Danmark og sleppe kjøreturen.
Hvor gamle er barna dine?Har vart uppe sen kl 6:30 . Klædd 4,5
Åringen till
Politimann karneval BHG . Har prøvd legga L 3 ganger men nei han skille absoult ikkje sova. Vart på butikk handla litt mat. Vart en tur med L og E. Vart på lekplatsen . Nå sover L . Meg og E sitter/ ligger på sofan ser på TV
Haha, ja, tømming av analkjertel må også gjøresVåkna 7 i dag, spist frokost og lekt masse. Lillegutt sov i vogna fra 9-10:45 (derfor veldig aktiv her en stund, haha). Nå er det straks lunsj. I ettermiddag/kveld skal jeg hjelpe venninna mi å vaske ut av leiligheten [emoji28] og en tur til veterinæren med den ene bikkja som må tømme analkjertelen [emoji13]
Riktig fordelingI ettermiddag har vi hjulpet et vennepar med flytting .. dvs mennene har bært og mødrene har hatt kaffeslabras med kidsa [emoji847]