Hva har dere gjort i dag?

Føler eit merkelig behov for å "rapportere" her når eg har gjort noko:

Har hengt opp klesvask nummer to og pakka stellesekken, så vi er klare for åpen bhg når N våknar.

Her har eg dusjat og er inne på br ser efter Bursdagsgave till en jenta i Bhg.
Hon önskar seg perler :-) det er synd man ikkje kan klikk og collet i butik flera ting .

Nei, snuppa våknet kl 7, men lå å små pratet og koset for seg selv til kl 8 [emoji173] vi har spist frokost og lekt. Nå sover snuppa i armene mine, må vel legge henne fra meg snart! Hun blir så vaaarm [emoji23] tenkte jeg skulle sove litt også, men blir skravling istede ja :)

Nei, snuppa våknet kl 7, men lå å små pratet og koset for seg selv til kl 8 [emoji173] vi har spist frokost og lekt. Nå sover snuppa i armene mine, må vel legge henne fra meg snart! Hun blir så vaaarm [emoji23] tenkte jeg skulle sove litt også, men blir skravling istede ja :)
Koselig at hun fortsatt kan sove i armene dine da <3 Slutt på det her :p

Jeg har ikke gjort mye i dag, bare fulgt rutinene til mini. Sov litt når han sov :)

Nå har meg og L vart på Fretex :-)
Kiwi og rema 1000. De som
Jobbar dær kænner han ju igjen å sier han er vår maskott :p:p

Eg og N har vore i åpen barnehage no, kost oss veldig! Og så henta vi pappaen på veg heim. Dei to har gått for å sove litt, eg skal skravle og hjelpe storesøster med leksene.

Er på besøk hos mamma, reiser hjem i morrra. Har vaska og gjort klart litt til hjemreise. Skulle egentlig treffe ei venninne, men hun ble syk, så har gått tur et par timer. Nå venter jeg på at mini skal våkne fra lur, og at folk skal komme hjem fra skole og jobb.

I dag pakka jeg ut fra reisen i helgen, handla inn mat til lunsj + henta en stoor pakke på posten før klokka var 9, hehe.. så har vi hatt besøk av ei venninne som har termin om 3 uker og min bestevenninne som har en sønn som er 1 mnd yngre enn min :) er mye action med gutta nå, så kjenner jeg er helt ør i hodet! Nå sover lillegutt og jeg skravler i vei her [emoji23]

Vært på 1 års lege kontroll og i åpen barnehage i dag [emoji4] M fikk se ei jente som er 1 måned eldre enn han gå og etter det vil han bare gå å gå [emoji1]

Back
Topp