Oii, det var virkelig noe helt annet jaNå driver mannen eget så eg håller på med fakturering/ kontor.
Trives du med det da? Kanskje litt deilig å slippe all turnusjobbingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii, det var virkelig noe helt annet jaNå driver mannen eget så eg håller på med fakturering/ kontor.
Hørtes ut som en god idéUFF ja . Har så ont i hode. Lurar på om eg ska stå opp å ta en dusj og ibux.
UFF ja turnus jobb hade me aldrig klart nå när me har 3 barn under 4,5 år. Og med mannen og jobbenOii, det var virkelig noe helt annet ja
Trives du med det da? Kanskje litt deilig å slippe all turnusjobbingen?
Og så er jo helt håpløst vanskelig å skulle unngå turnus i helsevesenetUFF ja turnus jobb hade me aldrig klart nå när me har 3 barn under 4,5 år. Og med mannen og jobben
Nei nei vill ej jobba helgerna. De savnar eg ikke.Og så er jo helt håpløst vanskelig å skulle unngå turnus i helsevesenet
Nei, det er jo liksom familietid!Nei nei vill ej jobba helgerna. De savnar eg ikke.
Blir en tøff uke om man dropper hvilene for skravling ja
Mhm, sånt skjer. Får prøve å legge meg tidlig i kveld heller... HAHA!Ja eg og skulle sova med L men fasna her inne
Hahaha ja de slutar väl med att me er her inne då ogMhm, sånt skjer. Får prøve å legge meg tidlig i kveld heller... HAHA!
Det skulle ikkje forundre meg...Hahaha ja de slutar väl med att me er her inne då og
Koselig at hun fortsatt kan sove i armene dine da <3 Slutt på det herNei, snuppa våknet kl 7, men lå å små pratet og koset for seg selv til kl 8 [emoji173] vi har spist frokost og lekt. Nå sover snuppa i armene mine, må vel legge henne fra meg snart! Hun blir så vaaarm [emoji23] tenkte jeg skulle sove litt også, men blir skravling istede ja
Hva er tidlig kveld?Mhm, sånt skjer. Får prøve å legge meg tidlig i kveld heller... HAHA!
Tja... Vi prøver å reise oss frå sofaen ca 22 og då vere i seng 22.30. Dei store ungane har ofte ikkje roa seg før 21, så då er det godt med litt voksentid.Hva er tidlig kveld?