Hva har dere gjort i dag?

No har eg bada med både storjente og knøtt, sendt store i seng og mannen har lagt knøtt. Eg blei liggande i badekaret. Kanskje eg skal stå opp snart...

Det var bra! Hva gjør man på 1 års kontrollen egentlig?
2 vaksiner hos helsesøster så lege kontroll der legen lytter på hjertet, sjekker øynene, ørene, sjekker hofter og i M sitt tilfelle siden han er gutt pungen og om kulene har ramla ned [emoji23] også kjente litt på magen [emoji106]

Vi tok vaksinen på onsdag, skulle egentlig ta lege kontroll også da men siden legen var syk ble det i dag i stedet [emoji106] vaksinene gikk veldig bra, litt gråt og så var det over [emoji106][emoji4] ingen feber eller ubehag og han sov som en stein på natta [emoji1]

Vi tok vaksinen på onsdag, skulle egentlig ta lege kontroll også da men siden legen var syk ble det i dag i stedet [emoji106] vaksinene gikk veldig bra, litt gråt og så var det over [emoji106][emoji4] ingen feber eller ubehag og han sov som en stein på natta [emoji1]
Åh så bra! :)
Hvordan gikk bursdagsfeiringen? Noen tips til oss som ikke har feiret enda? :)

Ny dag, nye muligheter!

Eg sov til nesten 8 i dag (mannen har permisjon i dag og stod opp med knøttet og sendte dei store av gårde til skulen) og etter det har eg lest og skrive oppgave. No er knøttet våken etter luren og vi skal ete lunsj i lag.

Ny dag, nye muligheter!

Eg sov til nesten 8 i dag (mannen har permisjon i dag og stod opp med knøttet og sendte dei store av gårde til skulen) og etter det har eg lest og skrive oppgave. No er knøttet våken etter luren og vi skal ete lunsj i lag.
Så koselig! Mannen har permisjon i slutten av april og jeg jobber natt så har mye fri - gleder meg til mye tid sammen :)

Så koselig! Mannen har permisjon i slutten av april og jeg jobber natt så har mye fri - gleder meg til mye tid sammen :)
Her har han permisjon to dagar i veka, eg treng ca tre dagar til lesing, så det blir litt på ettermiddag/kveld og. Men veldig koselig å kunne ete lunsj saman og sånt!

I dag har vi vært på barseltreff/restefest hos en nabo :) de hadde navnefest i helga og masse kake igjen :) mett!

Back
Topp