Eneste stedet han vil sove! Hvor sover L da? [emoji4]Och så herligt att han sover i vogn. L sover aldrig i vogn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste stedet han vil sove! Hvor sover L da? [emoji4]Och så herligt att han sover i vogn. L sover aldrig i vogn
I sengen. Sko ønska han sov i vognen som nå typ så kan eg ta en tur i fina vædretEneste stedet han vil sove! Hvor sover L da? [emoji4]
Ja det skjønner jeg! Godt å komme seg ut, håpe han snur og begynner å like det! [emoji4]I sengen. Sko ønska han sov i vognen som nå typ så kan eg ta en tur i fina vædret
I sengen. Sko ønska han sov i vognen som nå typ så kan eg ta en tur i fina vædret
Åh, må vær slitsomt at han ikke kan sove i vogna. Her har vi det omvendt egentlig. Tiril sover kun i vogna på dagtid, er kun om hun har sovnet i armene våre at vi kan legge henne i senga
På kveldstid er det ikke noe problem å legge henne i senga
Ja får hoppas det . Kanske de blir litt mer vant nu nær de fina væder och vi kan gå ut oftareJa det skjønner jeg! Godt å komme seg ut, håpe han snur og begynner å like det! [emoji4]
Ja de e slitsomt før visst han er e så trøtt men ikkje sovna i vognen så e det bara piss å ha han vognenÅh, må vær slitsomt at han ikke kan sove i vogna. Her har vi det omvendt egentlig. Tiril sover kun i vogna på dagtid, er kun om hun har sovnet i armene våre at vi kan legge henne i senga
På kveldstid er det ikke noe problem å legge henne i senga
Helt likt her - han sover kun i vogna på dagtid, evt. bilstolen eller bæreselen hvis vi er på farten. Nekter å sove i senga på dagtid, men sover der natta gjennom uten problem [emoji38]
Ja de e slitsomt før visst han er e så trøtt men ikkje sovna i vognen så e det bara piss å ha han vognen
Ja kryssar fingrarnaHuff, får håp han begynner å like det etterhvert
Kunne du tenke deg noe lignende da?Ja veldig
Kjedelig med dårlig vær her er det virkelig vår i dag!I dag har jeg vært og tatt blodprøver, når mini sov dro jeg på butikken. Så har jeg rydda og lagd middag. Skulle egentlig ta med meg mini ut, men var så dårlig vær at det ble inne-dag på henne.
Blir glad bare jeg får meg en dag jobb slik at det ikke går utover tiden med M [emoji4]Kunne du tenke deg noe lignende da?